Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat näyttävät olevan wt-känniporukoissa.

Vierailija
2/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on näkynyt, kun polttareissa ja varpajaisissa mies erehtyy. Olen ollut monta kesää opiskelijana töissä laivalla.

Työkaveriakin pääsi mies narauttaa, koska vaimo oli töissä 5 pv laivalla ja 5 kotona. Siinä sitten pyöritti toista naista sanoen että on laivalla töissä, sama 5 pv kaava toistui. Asuivat naapurikaupungeissa, mies teki paljon etätöitä, kun tyttöystävä oli päivisin töissä.

Kaikki aukenivat, kun tyttöystävä, ystävien painostuksesta teki yllätyskäynnin laivalle ja kysyi neuvonnassa miestä. Purseri kuuli vain sukunimen ja pyysi ystäväni paikalle. Siinä sitten oli selittelyn paikka kun tyttöystävä sanoi en mä mitään naista halunnut paikalle vaan Janne Virtasen ja toinen ihmetteli mitä sä mun miehellä teet.

Kummatkin naiset jätti.

jos pitää kahta naista/miestä, ei kannata nyt ainakaan vaimon työpaikan osoitetta antaa - tyhmästä päästä kärsii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri käytti poikaystäväänsä lapsenvahtina edellisen suhteen hedelmälleen kun itse paneskeli toista miestä. Tämä jatkui pitkään ja n. kerran viikossa sama järjestely.

Vierailija
4/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:36"]

Näitä on näkynyt, kun polttareissa ja varpajaisissa mies erehtyy. Olen ollut monta kesää opiskelijana töissä laivalla.

Työkaveriakin pääsi mies narauttaa, koska vaimo oli töissä 5 pv laivalla ja 5 kotona. Siinä sitten pyöritti toista naista sanoen että on laivalla töissä, sama 5 pv kaava toistui. Asuivat naapurikaupungeissa, mies teki paljon etätöitä, kun tyttöystävä oli päivisin töissä.

Kaikki aukenivat, kun tyttöystävä, ystävien painostuksesta teki yllätyskäynnin laivalle ja kysyi neuvonnassa miestä. Purseri kuuli vain sukunimen ja pyysi ystäväni paikalle. Siinä sitten oli selittelyn paikka kun tyttöystävä sanoi en mä mitään naista halunnut paikalle vaan Janne Virtasen ja toinen ihmetteli mitä sä mun miehellä teet.

Kummatkin naiset jätti.

jos pitää kahta naista/miestä, ei kannata nyt ainakaan vaimon työpaikan osoitetta antaa - tyhmästä päästä kärsii

[/quote]

Tää on jo aika jännä :)

Vierailija
5/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua eksänsä kanssa kun olin raskaana. Oli vielä valehdellut eksälle että ollaan eroamassa eikä meillä ole oikein enää mitään ja lapsi on vahinko. No, törmättiin kaikki kolmistaan samaan paikkaan ja asiat selvisi. Mies koitti luikkia jonnekin kun huomasi että naiset sattu samaan paikkaan yhtä aikaa, mutta otettiin se kiinni ja hieman jutusteltiin. Tosi tarina.

Vierailija
6/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:31"]

Törkeä pettäminen, mutta myös opetus! Tutun mies jäi rysänpäältä kiinni yhteisestä kodista, meni paniikkiin, horjahti parvekkeelta ja kuoli. Vaimolle jäi miehen omistama menestynyt ravintola. Tositarina. 

[/quote]

Siinäpä oli onnellinen loppu!

[/quote]

Mies kuolee -> "Siinäpä vasta onnellinen loppu!"

Vain mammapalstalla.

Vierailija
7/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:53"]Olin töissä, kun silloinen poikaystävä meni kavereidensa tupareita juhlimaan. Itse en päässyt kun oli tuo työvuoro.

Siellä oli lukittautunut kylpyhuoneeseen panemaan silloista parasta ystävääni. No, yksi ystäväni keksi ottaa videokameran käyttöön, tiirikoida lukon auki ja kuvata seksisession surkea loppu. Tuli mua vastaan kun mun työt loppui, näytti sen pätkän ja oli olkapäänä. Mentiin suoraan mun ja mun poikaystävän yhteiseen kämppään, pakattiin mun kamat ja muutettiin ne tämän kaverin luokse. Poikaystävää en koskaan enää nähnyt, ymmärsi sentään pysytellä pois maisemista. Silloisen parhaan kaverin olen nähnyt muutaman kerran, ja hän käyttäytyy kuin minua ei olisi olemassakaan. Varsinaisesti ei haittaa yhtään, tuli kyllä todettua kuka se todellinen ystävä tässä tilanteessa oli.

Ai niin ja kaveriporukka oli jo aiemmin yrittänyt saada mut uskomaan, että niillä kahdella on jotain säpinää, ilmeisesti olivat aiemminkin nussineet yhdessä mutta mä olen liian sinisilmäinen ja kiltti, enkä halunnut uskoa todeksi. Olisin varmasti tuon vessapanonkin antanut anteeksi, jos ei olisi ollut videokuvaa todisteena...

[/quote]

On siinäkin kaveri ja MIES hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
8/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistuttavani teki mielestäni törkeästi joku aika sitten. Hänen esikoisensa oli n. 4kk vanha, ja jäi tuolloin ensimmäistä kertaa vieraalle yön yli hoitoon (itse asiassa koko viikonlopuksi). Mies oli lähtenyt pitkälle työmatkalle tjsp. Lapsen täti, joka hoiti lasta, olisi ollut vielä tuon viikonlopun aikana erittäin kiireinen, mutta vaihtoehtoa ei ollut, lapselle piti saada "äkkiä" hoitaja, äiti tarvitsi omaa aikaa, muuten "meinaa hajota pää" jne.

Ja mitenkäs se äiti rentoutuikaan: matkusti toiselle puolelle Suomea, paneskelemaan vanhan lukiokaverin kanssa :)

Vierailija
9/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:57"]

En tunne tarinan yksityiskohtia tarkkaan, mutta suuret linjat kuitenkin: pariskunta sai kolmannen lapsensa, ja nainen oli kunkin raskauden aikana lihonut hyvin paljon, niin myös nyt. Aviomies ei ilmeisesti purkanut tuntojaan siitä päin naamaa, vaan kävi nusaisemassa muita naisia. Kun tämä tavalla tai toisella kävi vaimolle ilmi, lähti tämä kostoretkelle.

Kostamisen kierrettä kesti usean vuoden ennen avioeroa. Veitsiä käännettiin haavoissa hankkimalla uudet nais- ja miesystävät jo ennen harkinta-ajan päättymistä. Sinänsä tarinassa kävi onnellisesti, että avioerosta huolimatta pariskunta oli yhdessä vielä 7-8 vuotta ja kihlautuikin uudelleen ennen lopullista eroa parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen.

Niin ja miksi tää oli mun mielestä törkeetä? Kyse on mun omista vanhemmista. Kyllä tollasta on nättiä seurata sivusta.

[/quote]

Vähän samantyyppinen tarina mun lapsuudessa. Isä ja äiti taantuivat jollekin ihme ikiteinitasolle... se ravintoloissa juokseminen,dokaaminen ja kumppanien vaihtaminen oli ykkösjuttu. Me lapset tultiin siinä vähän sivussa. Eipä nuo kumpikaan ole näyttänyt tulevan onnelliseksi vaikka sitä kumppania on vaihdettu jo niin monta kertaa ettei laskuissa pysy mukana. Isä ja äiti ovat minulle tärkeitä ihmisiä mutta jokin pieni osa minusta ei pysty antamaan anteeksi lapsuuden turvattomuutta. Yritin joskus puhua näistä asiosita ihan avoimesti mutta ei se onnistunut,kumpikaan ei halua kuulla syvimpiä tuntojani tuosta ajasta. Omille lapsille olen halunnut turvallisemman lapsuuden ja tasapainon. Mielestämme olemme puolisoni kanssa siinä onnistuneet,hän on hyvä isä ja puoliso ja kummankaan meistä ei tarvitse liitää ja hakea. Perhe on ykkönen.

Vierailija
10/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten kumppanit vehtasivat keskenään.

Vierailija
11/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävi terapiassa parisuhdeongelmien vuoksi ja suunnitteli silarien hankkimista, että mies haluaisi enemmän. Mies petti samaan aikaan usean naisen kanssa ja naureskeli vaimolleen. Yhden toisen (kolmannen? neljännen?) naisen kanssa mies suunnitteli lapsen hankkimista vaimolta salaa, kun sillä (toisella, kolmannella, neljännellä?) naisella alkoi olla iän vuoksi viimeiset hetket saada lapsi...

Vierailija
12/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin avokin kanssa yhdessä kuusi vuotta. Kaikki tuntui oikealta, joten kuudentena alettiin lasta yrittämään. No päivänä eräänä mies tuli kotiin ja selitti anteeksi pyydellen, että sille ja työkaverille oli syntynyt lapsi. Oli kuulemma ollut yhden illan erehdyssuhde, pyysi anteeksi mahan polvistuneena ja tippa linssissä. Tuli niin yllätyksenä, etten tiennyt heti miten reagoida.Yritin koota ajatuksiani, yritin ymmärtää.

No. Noin viikon päästä se etähoito soittaa ja haukkuu mut ihan lyttyyn, että kuinka mä lortto kehtaan vokotella sen miestä? Siis täh... niin tuota... minäkö? Niinkö päin se menee? Tiesin, että se oli muuttanut paikkakunnalle vasta vuotta aikaisemmin, joten enköhän minä ollut se ensimmäinen. En sanonut sille mitään, koska sillä oli nyt vauvakin. Selvitköön valehtelevan paskamiehen kanssa ihan omin nokkineen, saa pitää hyvänänsä. Jätin miehen. Se meni niin sekaisin, että pimahti ensimmäisen kerran väkivaltaiseksi. Heitti mua tuolilla niin, että jalka murtui: klonkkasin verisine jalkoineni matkalaukkuineni pihalle ja pois..

Musta tää on jo kohtalaisen törkeä tarina.

Niin ja vielä: tästä on nyt seitsemän vuotta aikaa. Mies itkeä vollottaa edelleen mua takaisin. Se loukkaantui lopulta pahemmin kuin minä.

Vierailija
13/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri pyörittänyt useampaa miespuolista työkaveria ja muitakin äijiä noin kymmen vuotta ja oma ukkonsa ei tajua tai halua tajuta asiaa ollenkaan, vaikka on itse ollut kys. firman pomo. Kaikki tietää, mut kukaan ei ole tietävinään kahvipöydän ulkopuolella.

Vierailija
15/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:15"]

Mieheni petti minua äitipuoleni kanssa. Jälkimmäinen tunnusti asian jokusta vuotta myöhemmin. Ollaan miehen kanssa edelleen yhdessä, mutta välit menivät äitipuoleeni. Isäni ei suostu uskomaan että vaimo olisi moista mennyt tekemään.

[/quote]

Ohis, mutta olisi kyllä mulla lentänyt pihalle myös mies.

En pystyisi häntäkään katsomaan silmiin yhtään sen enempää kuin äitipuoltakaan. En olisi voinut antaa anteeksi kummallekaan.  Todella törkeeä molemmilta.

[/quote]

No eikös se yleensä niin mee, että syy on ainoastaan siinä "toisessa naisessa", miehelle kyllä annetaan anteeksi kun "se on niin pahoillaan ja katuu, osti mulle kaulakorunkin korvaukseksi kun sitä niin kaduttaa".

[/quote]

En alunperinkään tullut äitipuoleni kanssa kovin hyvin toimeen. Pahempaa selän takana puhujaa en ole kuuna tavannut. Kovasti on yrittänyt paikata välejä mutta tuo mieheni kanssa vehtaaminen oli viimeinen niitti.

Meinasin jättää miehenkin mutta olin raskaana kun sain tietää syrjähypystä joten jättäminen ei siinä vaiheessa ollut kuitenkaan se "järkevin" päätös. Olen aina ajatellut, että se on kerrasta poikki mutta kun pettäminen sattuikin omalle kohdalle, ei päätöstä ollutkaan niin helppo tehdä.

Käytiin sitten terapiassa selvittämässä välejä. Asiasta minulle teki kipeän juuri se, että toisena osapuolena oli äitipuoleni. Jos toinen nainen olisi ollut joku minulle ventovieras, asia olisi varmasti ollut helpompi.

Suhteen jatkumisen yhtenä ehtona oli se, että mies ei ole missään tekemisissä äitipuoleni kanssa. Tähän asti tiettävästi toiminut tai siis, en ole ainakaan kuullut että olisivat olleet yhteydessä toisiinsa. Ja ei, mies ei lahjonut yhtään millään. Tietää sen, ettei moinen uppoa minuun.

Näin viisi vuotta myöhemmin parisuhde on ihan ok tolalla. Harmittaa vain vietävästi se, että koko sotku pilasi myös minun ja isäni välit. Mutta näin tiivistettynä, ei ainakaan vielä kaduta että päätin antaa toisen mahdollisuuden.

Vierailija
16/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiän yhen 35-vuotiaan mimmin,oli jo naimisissa ja lapsiakin tehty,alotti sit suhteen 21-vuotiaan kundin kanssa. Eukko lähti kotoaan ja lapsia heiteltiin edes takas,myöhemmin eukko pyysi takas kotiinsa mutta eihän sitä enää huolittu. Tämä tapahtui tosi pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
17/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:56"]

Kyllä nämä kaikki ovat törkeitä, sairaita kuvioita, joista petetyn kestää toipua takaisin elämään kauan. Se on aika ihmeellistä, että syytteen saa vaikka kunnialoukkauksesta, mutta siitä että tuhoaa toisen ihmisen terveyden ja luottamuksen- ei saa mitään. Koska usein törkeät pettämiset tarumatisoivat ihmisen pahasti, ja sen seurauksena voi mennä työkyky, terveys, lasten koti, lasten perusturva jne. Mun tuttavapiirissä on ollut tapauksia joissa mies rakentaa itselleen kaksoiselämän, vuosiakin kestävän. Kun jää kiinni, tulee ero. Ja siinä sitten mies jatkaa elämäänsä toisaalla kun lapset ja vaimo yrittävät päästä jotenkuten eteenpäin.

[/quote]

Niinpä, näitä kun katsoo, olisi ihan perusteltua saada aviorikos takaisin rikoslakiin. Jos edes ulkoisen rangaistuksen pelko saisi joitakuita miettimään, jos mitään sisäistettyä moraalia ei ole.

Vierailija
18/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu 31! Miten juttu päättyi?

Vierailija
19/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies oli lähtenyt työmatkalle ja jättänyt pyykkikoneen päälle vaimolleen valokuvan kiinalaisnaisesta, jonka oli löytänyt sieltä kohdemaasta. Vaimolle se tuli täysin puskan takaa. He olivat toistakymmentä vuotta yrittäneet raskautta ja oli viimein tärpännyt ja kaiken piti olla hyvin.  Muutaman viikon päästä vaimo sai keskenmenon ja erokin tuli. 

Vierailija
20/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:49"]

Pienehköllä paikkakunnall mies ja nainen olivat tahoillaan naimisissa. Tapasivat lasten harrastusten kautta ja aloittivat salasuhteen. Sen jatkuttua hyvän tovin, molemmat ilmoittivat kotonaan samalla kellonlyömällä, että on uusi ja lähtivät samoin tein uuteen yhteiseen "kotiin." Ajatuksena muuttaa miehen taloon, kunhan ex muuttaa sieltä pois. Ja ottaa molempien lapset luokseen asumaan. No, exä muutti muutaman kk päästä. ja uusi muutti taloon, asui kolme päivää ja palasi kotiin, jossa alkuperäinen mies otti takaisin. Sama miehen exä palasi aikanaan takaisin kotiinsa, vaikka oli ajettu pois uuden naisen takia. Lapset eivät sitten suostuneetkaan leikkimään uusperheen kanssa kotia, kaikki halusivat jäädä jätettyjen isän ja äidin luokse. Tämä oli uudelle naiselle aika yllätys.

Muutaman kk:n yhdessäolon jälkeen kaikki asuvat taas alkuperäisissä perheissään, mutta pienellä paikkakunnalla kaikki tietävät tilanteen, kun eivät mitenkään edes yrittäneet salata touhua, vaan hehkuttivat onneaan ympäri kylää sen muutaman kk:n.

Kyllä siinä on lapsilla ollut aika paikat, lähes kaikki jo teini-ikäisiä ja tunsivat toisensa etukäteet. Eipä taida onni ollut palannut noihin perheisiin :(

Tässä törkeintä oli tuo tyyli, jolla homma hoidettiin ja kohta oltiin ruinaamassa takaisin kotiin, johon vielä pääsivät.  

[/quote]

Offtopic, mutta mä olen melko vakuuttunut, että ollaan samalta paikkakunnalta ja että tunnen myös tämän tapauksen :D Toki varmaan jokaisella Suomen pienellä paikkakunnalla sattuu ja tapahtuu, mutta niin on tutun oloinen stoori...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi