Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat näyttävät olevan wt-känniporukoissa.

Vierailija
2/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on näkynyt, kun polttareissa ja varpajaisissa mies erehtyy. Olen ollut monta kesää opiskelijana töissä laivalla.

Työkaveriakin pääsi mies narauttaa, koska vaimo oli töissä 5 pv laivalla ja 5 kotona. Siinä sitten pyöritti toista naista sanoen että on laivalla töissä, sama 5 pv kaava toistui. Asuivat naapurikaupungeissa, mies teki paljon etätöitä, kun tyttöystävä oli päivisin töissä.

Kaikki aukenivat, kun tyttöystävä, ystävien painostuksesta teki yllätyskäynnin laivalle ja kysyi neuvonnassa miestä. Purseri kuuli vain sukunimen ja pyysi ystäväni paikalle. Siinä sitten oli selittelyn paikka kun tyttöystävä sanoi en mä mitään naista halunnut paikalle vaan Janne Virtasen ja toinen ihmetteli mitä sä mun miehellä teet.

Kummatkin naiset jätti.

jos pitää kahta naista/miestä, ei kannata nyt ainakaan vaimon työpaikan osoitetta antaa - tyhmästä päästä kärsii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri käytti poikaystäväänsä lapsenvahtina edellisen suhteen hedelmälleen kun itse paneskeli toista miestä. Tämä jatkui pitkään ja n. kerran viikossa sama järjestely.

Vierailija
4/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:36"]

Näitä on näkynyt, kun polttareissa ja varpajaisissa mies erehtyy. Olen ollut monta kesää opiskelijana töissä laivalla.