Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui äitini ystävälle. Tämän naisen (sovitaan nimeksi vaikka Pirkko) aviomies teki talonmiehen töitä, mutta ei siinä taloyhtiössä jossa he asuivat. Sitten joku kertoi tälle vaimolle, että tällä aviomiehellä (olkoon nimeltään Vesa) on kämppä siinä talossa jossa on talonmiehenä. No Pirkko tietysti kummeksui asiaa, kun ei koskaan ollut asiasta kuullut ja lähti tutkimusretkelle. Kyttäsi rapussa ja näki kun Vesa poistui kämpiltä roskapussin kanssa ja ovella pusuttelut vieraan naisen kanssa, joka jäi asuntoon. Pirkko totesi, ettei Vesa ei kotona ole kovin ahkera roskapussien viemisessä. Vesa oli lähdössä aviokotiinsa ja kun hän oli häipynyt näkyvistä, Pirkko soitti ovikelloa. Vieras nainen avasi. Pirkko sanoi olevansa Vesan vihitty vaimo ja kysyi, että kuka hitto sinä olet. Vieras nainen sai raivarin ja hakkasi Pirkon siihen kuntoon, että tämä joutui käymään päivystyksessä. Vesa sai pakata kamansa pikapuoliin yli 20 vuoden avioliiton päätteeksi.

Vierailija
42/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta odotti esikoistaan, joka tutkimusten mukaan oli cp-vammainen. Kuukausi häiden jälkeen nainen lähti pois pidemmäksi aikaa jatkotutkimuksiin ja mies jäi työnsä vuoksi kotiin. Viikko naisen lähdön jälkeen mies oli "suruunsa" vetänyt kännit ja "kavereidensa kehoituksesta" lähtenyt toisen naisen mukaan. Suhdetta kesti nelisen kuukautta ja tämä toinen nainen tuli vahingossa raskaaksi. Vaimon vauva menehtyi. Vaimon palattua kotiin hän arveli jotain olevan pielessä. Meni muutama kuukausi, kun toinen nainen tuli hänelle asiasta kertomaan. Aviosuhde jatkui, luottamus meni, hyvä että vaimo sai asiasta tietää että näki millainen paska äijänsä on. Halusi kuitenkin omia lapsia ja sen vuoksi jatkoi suhdetta.

Minä olen vaimo. Nyttemmin ero vireillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaalla ystävällä ja entisellä miehelläni oli suhde useamman kuukauden selkäni takana. Erohan siitä tuli ja välit poikki ystävään.

Vierailija
44/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:08"]

Poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Meni vuosia antaa anteeksi. Nykyään molemmat ovat elämässäni ja tärkeitä minulle. He seurustelevat omilla tahoillaan (ei siis keskenään) ja minulla on oma ihana aviomies. Olen onnellinen että pystyin antamaan anteeksi. Elämässä ei ole hyvä katkeroitua. Ja siskoja ei voi valita.

[/quote]

Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.

Vierailija
45/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:11"]Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.[/quote]

Tuo on se mikä on ensimmäisenä mielessä, mutta tuolla ei satuta kuin itseään ja muita ympärillään olevia: lapsia, vanhempia, muita sisaruksia jne. Joten se ei yksinkertaisesti kannata.

Vierailija
46/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään YouTube -vloggaajan tarina. Nuori nainen (19-20v) oli paksuna, kaksosille. Menivät naimisiin raskauden aikana.. Mies käyny panemassa useaa naista moneen kertaan (eli ei mikään yksittäinen kännipano), vissiin jo ennen häitä :D. Silti piti päästä tämän naisen kans naimisiin ja oli varmaan ku mitää ei ois tapahtunukkaan. Kuka menee naimisiin, jos on käynyt pettämässä?! Selvisi sitten tälle naiselle muutama viikko häistä, loppuraskaudesta...

No happy ending tällä tarinalla, ovat edelleen yhdessä eli nainen otti väliaikaisen eron jälkeen miehen takaisin. Neljäs lapsi (tolla naisella jo yks aiemmasta suhteesta) tulossa tällä hetkellä... Itse en kyllä pystyisi antamaan anteeksi, jos itse odottaisin kaksosia ja mies kävis painamassa monia muita. Ja se, että menee naimiin, vaikka salasuhteita. Kuvottavaa!

Vierailija
47/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli miehensä kanssa kaksi pikkulasta, hoiti yksin kodin, hoiti lapset tarhaan ja kotiin, opiskeli.. Kaverini painosti miestä hakemaan töitä, menemään opiskelemaan tai edes olemaan lastensa kanssa, mutta ei. Mies vietti päivät 16-vuotiaan tyttöystävänsä kanssa. Tämä paljastui lopulta ja pariskunta edelleen yhdessä, hyvin ei ole mennyt vuosiin heillä.

Vierailija
48/190 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva kolmen lapsen äiti oli suhteessa lyhyen aikaa naimisissa olevan viiden lapsen isän kanssa, olivat työkavereita keskenään. Harrastivat seksiä työpaikalla ja molempien autoissa. Voiko petetyn mies selvitä tällaisesta koskaan? Nainen on vannonut että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija
49/190 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka vaikutti sivistyneeltä, kouluttautuneelta, hieman ujolta, äärettömän mustasukkaiselta, komealta, lähes päihteettömältä ja kunnolliselta petti parin kuukauden tuntemisen jälkeen heti venäläisen naisen/naisten kanssa. Minulle esiintyi jätettynä sinkkuraukkana jonka ex-tyttöystävä ei halunnut asua hänen kanssaan samalla paikkakunnalla hänen asunnossaan, tosiasiassa mies oli suhdekammosta kärsivä ikisinkku joka pelaa vain vuodesta toiseen. Kertoi minulle melko pian että haluaa muka aina olla juuri minun kanssani, tiedän olisi heti pitänyt kyseenalaistaa että miksi muka. Mies oli heti alussa jo hirvittävän mustasukkainen lähes aiheetta ja tuntui ettei ollut hyvä että menisin minnekkään. Mies oli lähes aina tavoitettavissa ja puhelin päällä, silloin jos ei ollut niin hänellä oli aina takataskussa valmiina hyvä selitys kuten opiskeluun liittyviä sepityksiä. Mies vietti paljon aikaa yksin joten uskoin hänen olevan sellainen sinkku mitä oli kertonut. Pettämistilanne selvisi pikkuhiljaa, miehen kylppärissä oli ollut mm. venäläisiä shampoita jotka näin mutta olin kuvitellut miehen ostaneen ne itse matkaltaan kun hän kiersi vuosia sitten yhden kesän aikana monta naapurimaata läpi myös työhön ja koulutukseensa liittyen kävi erilaisissa kongresseissa. Siitä huolimatta epäilys heräsi vaikka mies yhä esiintyi jätettynä sinkkuraukkana joka eleli yksin ilman ystäviä. Mutta selvisi että hänellä oli useampikin venäläinen "ystävätär" joita siis kutsui pelkiksi "ystäviksi" = seksiystäviä ja satunnaista seksiä silloin tällöin. Yhtenä viikonloppuna mies teki kuuluisaakin kuuluisammat pettämiseen liittyvät katoamistemput eli puhelin kiinni ja katosi vain. Kysyin myöhemmin asiasta ja ei hän mitään selitystä asialle antanut, kauhistui "vihaisuuttani" ja kertoi että olen aivan liian riippuvainen hänestä jolloin sain tuntea itseni aiheetta joksikin pakkomielteiseksi takiaiseksi. Tosiasiassa hän oli minusta riippuvainen ja pyrki kontrolloimaan minua mustasukkaisuudellaan etten vaan tapaisi uutta parempaa miestä.

Mutta ei tässä vielä kaikki! Mies myös kehui että jos hän muuttaa uuteen paikkaan työn vuoksi eikä löydä uutta tyttöystävää niin aina voi kuulemma käydä huorissa, se oli vika pisara. Paljon myöhemmin kun emme enää olleet väleissä selvisi että miehellä on oikein maksullinen deittailusivu pystyssä jossa vuokraa asuntoja itäblokin maista ja kehuu naisillaan kaikille. Eikä tässäkään vielä kaikki, sillä näin nyt vuosien jälkeen miehen (miespuolisen) kaverin/opiskelukumppanin joka tuijotti minua silmiin erittäin kiinnostuneena ja ei, en tosiaankaan halua tietää sattumaltako se mies eksyi samaan kauppaan vai oliko ns. lähetetty sinne "minua varten" koska asui todella kaukana että sellainen tapaus! Onneksi en itsekkään käyttäytynyt liian miellyttävästi ja onneksi epäilin häntä koko ajan. Ja tapauksesta teki mielestäni erittäin törkeän ei pelkästään pettäminen vaan sen lisäksi myös katoamistemppu, valehtelu, mustasukkaisuus, huorilla kehuskelu ja minun syyttely.

Vierailija
50/190 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteli samaan aikaan toisen naisen ksnssa ja tätä kesti vuoden.

Vierailija
51/190 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:01"]

Tämä:

Paras ystäväni meni naimisiin. Olin kaasona. Kesähäät, 100 vierasta. Aamuyöllä miehensä ja minä menimme juhlapaikan pihapiirissä sijaitsevaan rantasaunaan panemaan. Sen jälkeen ei olla asiasta miehen kanssa puhuttu. Meillä oli ollut pientä kiusoiottelevaa flirttiä jo pari vuotta joten tämä oli oiva lopetus sille. Onnellisia ovat ja parhaita ystäviä ollaan edelleen :) Törkeä temppu. Myönnän. Mutta mitä sitä enää suremaan. Loppu hyvin kaikki hyvin eikä ystäväni saanut koskaan tietää. Eikä koskaan tule saamaankaan. Se oli pelkkää lihanhimoa. Tapauksesta jo 3 vuotta.

[/quote]

Mistä voit olla varma, ettei saa koskaan tietää?

[/quote]

Meillä on tämän miehen kanssa "sanaton sopimus". En keksi mitään syytä miksi menisi ystävälleni kertomaan. He rakastavat toisiaan ja heillä on hyvä avioliitto.

[/quote]

On taatusti kertonut kavereilleen. Vaimo saa tavallisesti tietää viimeisenä.

Vierailija
52/190 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:19"]

Tämähän (112) on mitä parhainta taustoitusta näille tarinoille, joissa kertojana on usein ulkopuolinen, joka ei välttämättä tiedä kaikkia suhteen momentteja. Mutta anyway, pettäminen on halpamaista olivatpa motiivit sitten millaisia tahansa. Suoraselkäisyys kunniaan!

[/quote]

Joillekin naisille se pettäminen on se kimmoke vihdoinkin ottaa se ero miehestä, joka on vienyt naiseuden viemäriin. Kun joku ulkopuolinen näyttää, että on haluttava vielä se saattaa nostaa latistettua itsetuntoa ja antaa voimaa hakea sitä eroa.

Vierailija
53/190 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies petti minua viikko kihlauksen jälkeen siskoni kanssa (pussailivat)... siskolle kesti vuosia antaa anteeksi. Miehelle puolivuotta.. se mitä pettämiseen tulee niin syy on aina enemmän kuin yhdessä ihmisessä. Mutta silti pitäisi tajuta puhua asioista enemmän ja kertoa ihastuksistaan SILLÄ uskokaa tai älkää niitä tulee AINA pitkissä suhteissa se on vaan toinen juttu hyppääkö kelkkaan vai jääkö kotiin eli toisilla sanoilla miten sen käsittelee. Ihastukset tulee ja menee mutta hyvä pari suhde kestää kun sitä vaalii :)

Vierailija
54/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin mies oli kotona panemassa toista naista sillä aikaa kun täti oli synnyttämässä.

Täti ja mies oli mennyt naimisiin koska täti pamahti paksuksi, täti teki toisen lapsen että saisi miehen pidettyä. Pian kakkosen jälkeen he erosivat ja mies on ollut tuon "toisen naisen" kanssa yhdessä nyt melkein 40 vuotta.

Vierailija
55/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu harrasti ystävänsä kotona seksiä tämän miehen kanssa ystävän nukkuessa eri kerroksessa. Tää tuttu oli vielä kaasona. Täyttä totta. Mies petti muutenkin, ero onneks tuli.

Vierailija
56/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:47"]

Mä tiedän tapauksen, missä nainen joutui petetyksi oman tyttärensä ja miehensä toimesta :( Tää mies on siis tytön isäpuoli.

Tyttö oli kyllä jo parikymppinen ja mies reilusti vanhempi.

[/quote]

Minäkin tiedän 2 tällaista tapausta ja monta jossa mies taikka tyttö on yrittänyt...

Vierailija
57/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti vaimoaan työntekijänsä kanssa. Jäi "ylitöihin" ja paneskeli työpaikalla. Niin läpinäkyvää touhua että vaimo sai tietää.

Vierailija
58/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies kävi tekemässä yhden lapsen lisää vaimon ollessa laitoksessa. Ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä ja haukkui tuon lapsen, kun teini-ikäisenä yritti ottaa yhteyttä, eli pisti lapsen olemassaolon lapsen syyksi. 

Vierailija
59/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:12"]

Sukulaismies kävi tekemässä yhden lapsen lisää vaimon ollessa laitoksessa. Ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä ja haukkui tuon lapsen, kun teini-ikäisenä yritti ottaa yhteyttä, eli pisti lapsen olemassaolon lapsen syyksi. 

[/quote]

siis laitoksella hakemassa esikoista. 

Vierailija
60/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä oksettavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan