Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tapauksen, missä nainen joutui petetyksi oman tyttärensä ja miehensä toimesta :( Tää mies on siis tytön isäpuoli.

Tyttö oli kyllä jo parikymppinen ja mies reilusti vanhempi.

Vierailija
102/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko eivät petä ollenkaan tai ainakaan törkeästi :D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:48"]

Mies muutti uuden naisen kanssa yhteen, remontoi taloa jne. Tosin oli edelleen naimisissa ja asui virallisesti vaimonsa ja lapsensa kanssa. Vaimolle selitteli niitä näitä. Keikkahommia, muuten eli vaimon kanssa normaalia perhearkea. Seksiä oli myös vaimon kanssa. 

Uusi nainen sai tietää, että kesäloma reissu ei ole vain lapsen kanssa vaan, että vaimokin lähtee mukaan. Siihen loppui se suhde ja vaimollekin selvisi kuvio.

Jäi mies yksin. Ja minä olen tuo vaimo.

[/quote]

Kaikkeen ne reissuhemmot ehtiikin :)

terv.reissuhemmo

Vierailija
104/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tikkasi toisen kaverin muijaa joskus tän kaverin kotibileissä yksiössä (omistaja oli jo sammunut) kun muut otettiin ölppää ja kannustettiin siinä alkovin vieressä. Kun homma oli kalkkiviivoilla kaveri hyppäsi pos pukilta ja kävi heittämässä käsin mällit tämän sammuneen kaverin naamalle - se oli melko törkeää :)

Vierailija
105/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari odotti lasta, nainen oli jo mennyt 100km päähän isompaan kaupunkiin sairaalaan synnytystä varten, mies oli tulossa "töiden jälkeen" perästä.

Todellisuudessa mies paneskeli 16-vuotiasta teinilikkaa pariskunnan kotona. Samalla kun tyttöystävä synnytti lasta.

Paras kommentti jonka kuulin tämän 16-vuotiaan suusta, naureskellen: "Toivottavasti ***** (synnyttäjä) kuolee synnytykseen". 

Vierailija
106/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:15"]

Mieheni petti minua äitipuoleni kanssa. Jälkimmäinen tunnusti asian jokusta vuotta myöhemmin. Ollaan miehen kanssa edelleen yhdessä, mutta välit menivät äitipuoleeni. Isäni ei suostu uskomaan että vaimo olisi moista mennyt tekemään.

[/quote]

Ohis, mutta olisi kyllä mulla lentänyt pihalle myös mies.

En pystyisi häntäkään katsomaan silmiin yhtään sen enempää kuin äitipuoltakaan. En olisi voinut antaa anteeksi kummallekaan.  Todella törkeeä molemmilta.

[/quote]

No eikös se yleensä niin mee, että syy on ainoastaan siinä "toisessa naisessa", miehelle kyllä annetaan anteeksi kun "se on niin pahoillaan ja katuu, osti mulle kaulakorunkin korvaukseksi kun sitä niin kaduttaa".

Vierailija
107/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaana kotona. Mies tuli työpaikan juhlista kotiin kahden naispuolisen työkaverin kanssa. Kun tulin tupakalta, mies oli meidän sängyssä tämä toisen naisen kanssa.

Vierailija
108/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla törkeää ja "ei-törkeää" pettämistä?

Kyllä mun mielestä kaikki pettäminen on törkeää!

Vierailija
109/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:44"]

Naisen hyvä ystävä ja avomies paneskeli olohuoneessa, kun nainen nukkui humalassa viereisessä huoneessa.

Seuraavana viikonloppuna naisen toinen hyvä ystävä paneskeli saman miehen kanssa miehen ja naisen makuuhuoneessa, kun nainen ei ollut vielä kotiutunut baarista.

[/quote]

Siinäpäs sitä oli naiselle osunut pari tosi kivaa kaveria... not.

Vierailija
110/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:44"]

Naisen hyvä ystävä ja avomies paneskeli olohuoneessa, kun nainen nukkui humalassa viereisessä huoneessa.

Seuraavana viikonloppuna naisen toinen hyvä ystävä paneskeli saman miehen kanssa miehen ja naisen makuuhuoneessa, kun nainen ei ollut vielä kotiutunut baarista.

[/quote]Kannattiko olla niin juoppo?

Vierailija
111/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi suhteeseen heidän ystäväpariskunnan vaimokkeen kanssa. Haki avioeroa, sanoi ettei toista naista ole. Samana iltana, kun vaimo muutti lasten kanssa pois, tämä ystäväpariskunnan vaimo muutti miehen luokse.

Siinä petettiin niin kuin kahta. Törkeetä

Vierailija
112/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]

. Nuori nainen (19-20v) oli paksuna, kaksosille.

[/quote]

Ymmärsin kyllä että ODOTTI kaksosia, mutta ekan lukemisen jälkeen vähän ihmetytti toi sanamuoto :-)

Vierailija
114/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:11"]Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.[/quote]

Tuo on se mikä on ensimmäisenä mielessä, mutta tuolla ei satuta kuin itseään ja muita ympärillään olevia: lapsia, vanhempia, muita sisaruksia jne. Joten se ei yksinkertaisesti kannata.

[/quote]

Useimmat ihmiset varmaan ei tossa kohtaa ajattele mikä _kannattaa_, vaan eivät yksinkertaisesti pysty olemaan enää missään tekemisissä. Ja joku tolkku pitää olla siinäkin ettei nyt ihan hirveimpiä törkeyksiä anna anteeksi ja "käännä toistakin poskea" - antaa viestin että saa kohdella miten vaan, kyllä täältä anteeksianto aina heruu.

Vierailija
115/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli avovaimo ja heillä kaksi lasta, yhdessä n. 19 vuotiaasta saakka. Nuorimman lapsen synnyttyä mies alkoi pettämään, useiden eri naisten kanssa. Yksi naisista jäi ns. vakihoidoksi jonka kanssa lähti ensimmäisen kerran baarista miehen lapsuudenkotiin harrastamaan seksiä. Oli aamupalapöydässäkin miehen isän kanssa samaan aikaan. Tuossa vaiheessa nainen ei vielä tiennyt miehen olevan hyvinkin varattu.

Mies otti uudelleen viikolla yhteyttä, pari tapasi ja siinä selvisi samalla naisellekin että miehellä on jo perhe. Suhde jatkui silti, lisäksi nainen ei ollut sen miehen ainoa hoito. Tosin ei nainenkaan jäänyt tuota miestä odottelemaan, vaan hänelläkin on suhteita, eri pituisia. Aina silti mies palaa hänen luokseen, joskus suoraan perheen lomareissulta, joskus kun avovaimo on saunassa tms. mies lähtee "käymään ärrällä".

Avovaimo sai selville, että miehellä on jotain sutinaa jossain, ei tiedä tarkkaa kohdetta ja seuraava siirto olikin se, että tuo pari meni naimisiin. Omissa polttareissaan tuleva vaimo petti sulhasta.

Vihkimisen jälkeen uunituore sulhanen käy kesken juhlien panemassa vakihoitoaan. Kuuleman mukaan morsian olisi ottanut suihin hääjuhlissa sulhasen kaverilta.

Ovat naimisissa, nyt viidettä vuotta. Tuo kaikki edellä kerrottu on kestänyt jo yli 12 vuotta. Mies on välillä tuon ns. vakihoitonsa luona pe-illasta su-aamuun, ei edes yritä piilotella esim. autoaan parkkipaikalla. 

Käsittämätön systeemi, mutta ilmeisesti nainen on ottanut tietoisen valinnan, ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen noin pitkää aikaa. Ni joo, ennen kuin kukaan ehtii, kyseessä on pieni suomalainen kaupunki, kaikki kolme; aviopari sekä tää vakihoito, on ihan kouluttautuneita ja omilla tahoillaan fiksuja ihmisiä. Yhdessä heistä vaan kuoriutuu näköjään aivan käsittämätön sotku.

Vierailija
116/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä kaikki ovat törkeitä, sairaita kuvioita, joista petetyn kestää toipua takaisin elämään kauan. Se on aika ihmeellistä, että syytteen saa vaikka kunnialoukkauksesta, mutta siitä että tuhoaa toisen ihmisen terveyden ja luottamuksen- ei saa mitään. Koska usein törkeät pettämiset tarumatisoivat ihmisen pahasti, ja sen seurauksena voi mennä työkyky, terveys, lasten koti, lasten perusturva jne. Mun tuttavapiirissä on ollut tapauksia joissa mies rakentaa itselleen kaksoiselämän, vuosiakin kestävän. Kun jää kiinni, tulee ero. Ja siinä sitten mies jatkaa elämäänsä toisaalla kun lapset ja vaimo yrittävät päästä jotenkuten eteenpäin.

Vierailija
117/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tarinan yksityiskohtia tarkkaan, mutta suuret linjat kuitenkin: pariskunta sai kolmannen lapsensa, ja nainen oli kunkin raskauden aikana lihonut hyvin paljon, niin myös nyt. Aviomies ei ilmeisesti purkanut tuntojaan siitä päin naamaa, vaan kävi nusaisemassa muita naisia. Kun tämä tavalla tai toisella kävi vaimolle ilmi, lähti tämä kostoretkelle.

Kostamisen kierrettä kesti usean vuoden ennen avioeroa. Veitsiä käännettiin haavoissa hankkimalla uudet nais- ja miesystävät jo ennen harkinta-ajan päättymistä. Sinänsä tarinassa kävi onnellisesti, että avioerosta huolimatta pariskunta oli yhdessä vielä 7-8 vuotta ja kihlautuikin uudelleen ennen lopullista eroa parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen.

Niin ja miksi tää oli mun mielestä törkeetä? Kyse on mun omista vanhemmista. Kyllä tollasta on nättiä seurata sivusta.

Vierailija
118/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde varattuun mieheen jonka vaimo odotti kaksosia. Asuttiin eri kaupungeissa ja tavattiin aina jossain puolimatkassa, miehellä oli iho auto jonka takaosassa pystyi hommailemaan. Tavattiin tällä tavalla myös vaimon ollessa synnytyksen jälkeen sairaalassa, kesken puuhien vaimo soittikin miehelleen ja sen jälkeen taas jatkettiin.

Itsekin olin tuolloin varattu. Harvoja asioita elämässäni kadun enemmän kuin noita aikoja, puolustelen hieman sillä että olin silloin todella masentunut eikä millään tuntunut olevan mitään väliä. Onneksi oma mieheni antoi kaikki sekoiluni anteeksi ja nyt ollaan vuosia oltu taas yhdessä väliaikaisen eron jälkeen. Tuosta miehestä en tiedä enää mitään, en itse asiassa jostain syystä edes muista nimeä vaikka tavattiin kuitenkin monta kertaa pidemmän ajan kuluessa.

Vierailija
119/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:08"]

Poikaystäväni petti minua siskoni kanssa. Meni vuosia antaa anteeksi. Nykyään molemmat ovat elämässäni ja tärkeitä minulle. He seurustelevat omilla tahoillaan (ei siis keskenään) ja minulla on oma ihana aviomies. Olen onnellinen että pystyin antamaan anteeksi. Elämässä ei ole hyvä katkeroitua. Ja siskoja ei voi valita.

[/quote]

Tossa vaiheessa mä valitsisin, ettei ole siskoa.

[/quote]

Mä myös

Vierailija
120/190 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten teille monille pettäminen on niin iso juttu. Jos joku pettää puolisoaan, niin kai sille sit on ollut joku tarve. Eihän se sitä tarkoita, että ei rakastaisi silti omaa miestä/vaimoa. Sitten jos oikeesti ei rakasta, niin kannattaa erota. Miten se tavara siitä kuluu, jos jollekin toiselle sitä jakaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi