G: törkein tietämäsi pettäminen?
Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut.
Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:43"]
En ymmärrä miten teille monille pettäminen on niin iso juttu. Jos joku pettää puolisoaan, niin kai sille sit on ollut joku tarve. Eihän se sitä tarkoita, että ei rakastaisi silti omaa miestä/vaimoa. Sitten jos oikeesti ei rakasta, niin kannattaa erota. Miten se tavara siitä kuluu, jos jollekin toiselle sitä jakaa?
[/quote]
Se, ettei sua haittais se, että sun puoliso panee muita ja tartuttaa suhunkin sukupuolitauteja, EI TARKOITA SITÄ, ETTÄ SE OLISI OK MEILLE MUILLEKIN. Katsos kun meillä on tällainen asia kuin mielipiteenvapaus. Jokainen saa olla sitä mieltä mitä on ja haluaa olla.
Mulle luottamuksen pettäminen on pahin asia mitä voi tehdä. Erikseen on avoimet suhteet, joissa "tavaran" jakamisesta ollaan yhdessä sovittu. Se nyt ei kyllä pettämistä olekaan.
Pienehköllä paikkakunnall mies ja nainen olivat tahoillaan naimisissa. Tapasivat lasten harrastusten kautta ja aloittivat salasuhteen. Sen jatkuttua hyvän tovin, molemmat ilmoittivat kotonaan samalla kellonlyömällä, että on uusi ja lähtivät samoin tein uuteen yhteiseen "kotiin." Ajatuksena muuttaa miehen taloon, kunhan ex muuttaa sieltä pois. Ja ottaa molempien lapset luokseen asumaan. No, exä muutti muutaman kk päästä. ja uusi muutti taloon, asui kolme päivää ja palasi kotiin, jossa alkuperäinen mies otti takaisin. Sama miehen exä palasi aikanaan takaisin kotiinsa, vaikka oli ajettu pois uuden naisen takia. Lapset eivät sitten suostuneetkaan leikkimään uusperheen kanssa kotia, kaikki halusivat jäädä jätettyjen isän ja äidin luokse. Tämä oli uudelle naiselle aika yllätys.
Muutaman kk:n yhdessäolon jälkeen kaikki asuvat taas alkuperäisissä perheissään, mutta pienellä paikkakunnalla kaikki tietävät tilanteen, kun eivät mitenkään edes yrittäneet salata touhua, vaan hehkuttivat onneaan ympäri kylää sen muutaman kk:n.
Kyllä siinä on lapsilla ollut aika paikat, lähes kaikki jo teini-ikäisiä ja tunsivat toisensa etukäteet. Eipä taida onni ollut palannut noihin perheisiin :(
Tässä törkeintä oli tuo tyyli, jolla homma hoidettiin ja kohta oltiin ruinaamassa takaisin kotiin, johon vielä pääsivät.
Pienehköllä paikkakunnall mies ja nainen olivat tahoillaan naimisissa. Tapasivat lasten harrastusten kautta ja aloittivat salasuhteen. Sen jatkuttua hyvän tovin, molemmat ilmoittivat kotonaan samalla kellonlyömällä, että on uusi ja lähtivät samoin tein uuteen yhteiseen "kotiin." Ajatuksena muuttaa miehen taloon, kunhan ex muuttaa sieltä pois. Ja ottaa molempien lapset luokseen asumaan. No, exä muutti muutaman kk päästä. ja uusi muutti taloon, asui kolme päivää ja palasi kotiin, jossa alkuperäinen mies otti takaisin. Sama miehen exä palasi aikanaan takaisin kotiinsa, vaikka oli ajettu pois uuden naisen takia. Lapset eivät sitten suostuneetkaan leikkimään uusperheen kanssa kotia, kaikki halusivat jäädä jätettyjen isän ja äidin luokse. Tämä oli uudelle naiselle aika yllätys.
Muutaman kk:n yhdessäolon jälkeen kaikki asuvat taas alkuperäisissä perheissään, mutta pienellä paikkakunnalla kaikki tietävät tilanteen, kun eivät mitenkään edes yrittäneet salata touhua, vaan hehkuttivat onneaan ympäri kylää sen muutaman kk:n.
Kyllä siinä on lapsilla ollut aika paikat, lähes kaikki jo teini-ikäisiä ja tunsivat toisensa etukäteet. Eipä taida onni ollut palannut noihin perheisiin :(
Tässä törkeintä oli tuo tyyli, jolla homma hoidettiin ja kohta oltiin ruinaamassa takaisin kotiin, johon vielä pääsivät.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 00:18"]
. Nuori nainen (19-20v) oli paksuna, kaksosille.
[/quote]
Ymmärsin kyllä että ODOTTI kaksosia, mutta ekan lukemisen jälkeen vähän ihmetytti toi sanamuoto :-)
[/quote]
Ei ihme, sillä tuohan tarkoittaa, että kaksoset olisivat saattaneet naisen raskaaksi. Mutta konteksti kera maalaisjärjen - no problems;)
Olin töissä, kun silloinen poikaystävä meni kavereidensa tupareita juhlimaan. Itse en päässyt kun oli tuo työvuoro.
Siellä oli lukittautunut kylpyhuoneeseen panemaan silloista parasta ystävääni. No, yksi ystäväni keksi ottaa videokameran käyttöön, tiirikoida lukon auki ja kuvata seksisession surkea loppu. Tuli mua vastaan kun mun työt loppui, näytti sen pätkän ja oli olkapäänä. Mentiin suoraan mun ja mun poikaystävän yhteiseen kämppään, pakattiin mun kamat ja muutettiin ne tämän kaverin luokse. Poikaystävää en koskaan enää nähnyt, ymmärsi sentään pysytellä pois maisemista. Silloisen parhaan kaverin olen nähnyt muutaman kerran, ja hän käyttäytyy kuin minua ei olisi olemassakaan. Varsinaisesti ei haittaa yhtään, tuli kyllä todettua kuka se todellinen ystävä tässä tilanteessa oli.
Ai niin ja kaveriporukka oli jo aiemmin yrittänyt saada mut uskomaan, että niillä kahdella on jotain säpinää, ilmeisesti olivat aiemminkin nussineet yhdessä mutta mä olen liian sinisilmäinen ja kiltti, enkä halunnut uskoa todeksi. Olisin varmasti tuon vessapanonkin antanut anteeksi, jos ei olisi ollut videokuvaa todisteena...
En ymmärrä miten teille monille pettäminen on niin iso juttu. Jos joku pettää puolisoaan, niin kai sille sit on ollut joku tarve. Eihän se sitä tarkoita, että ei rakastaisi silti omaa miestä/vaimoa. Sitten jos oikeesti ei rakasta, niin kannattaa erota. Miten se tavara siitä kuluu, jos jollekin toiselle sitä jakaa?
[/quote]
Pettäjä ei kunnioita vaimoa / miestään eikä avioliittoaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:32"]Pariskunta odotti esikoistaan, joka tutkimusten mukaan oli cp-vammainen. Kuukausi häiden jälkeen nainen lähti pois pidemmäksi aikaa jatkotutkimuksiin ja mies jäi työnsä vuoksi kotiin. Viikko naisen lähdön jälkeen mies oli "suruunsa" vetänyt kännit ja "kavereidensa kehoituksesta" lähtenyt toisen naisen mukaan. Suhdetta kesti nelisen kuukautta ja tämä toinen nainen tuli vahingossa raskaaksi. Vaimon vauva menehtyi. Vaimon palattua kotiin hän arveli jotain olevan pielessä. Meni muutama kuukausi, kun toinen nainen tuli hänelle asiasta kertomaan. Aviosuhde jatkui, luottamus meni, hyvä että vaimo sai asiasta tietää että näki millainen paska äijänsä on. Halusi kuitenkin omia lapsia ja sen vuoksi jatkoi suhdetta.
Minä olen vaimo. Nyttemmin ero vireillä.
[/quote]
Voimia sulle. Saako kysyä pitikö toinen nainen tämän lapsen?
Mieheni siskon mies kävi läpi myös vaimonsa kolme nuorempaa siskoa. Yöök.
Mies petti vaimoaan jatkuvasti. Keski syitä miksei tullut baarista kotiin "sammui" kaverin sohvalle jne.Vedätti oikein huolella muutaman vuoden. Jos vaimo kyseenalaisti tätä tai vaati selityksiä, mies sai raivokohtauksen ja alko syyttää vaimoaan pettämisestä.. Viimeisin eroon johtanut pettäinen oli todella julma: Miehellä oli ollut suhde työkaveriinsa vajaa vuoden ja kaikki miehen ystävät mukaanlukien perhe tiesivät tästä "tyttöystävästä". Mies kävi naisen kanssa mm. äidillään usein kylässä. Kukaan miehen suvusta ei katsonut kuitenkaan asiakseen kertoa vaimolle (myös yhteisiä pieniä lapsia) tästä toisesta naisesta, vaan vaimolle naureskeltiin selän takana ja miehen pettäminen katsottiin oikeutetuksi kun vaimo oli niin kylmä nainen.. Lopulta miehen parhaan ystävän vaimo paljasti petetylle osapuolelle tämän salasuhteen. Vaimo jätti miehensä. Mies pahoinpiteli vaimonsa 2 kertaa sairaalakuntoon eron jälkeen, ei hyväksynyt eroa. Aloitti massiivissen mustamaalauskampanjan vaimoaan kohtaan, ja koko suku osallistui tähän. Ero käännettiin vaimon syyksi ja mies soitteli mm. vaimon sukulaiset, työpaikan, ystävät läpi mustamaalaten vaimoaan ja kertoen törkeitä valheita yrittäen tuhota vaimonsa elämän.. Ei kuitenkaan onnistunut tässä, vaan vaimo on nyt onnellisesti uudessa parisuhteessa ja tämä petturiexä vaihtaa naista kuin sukkia.. Tosin on kehittänyt päässään käsittämättömän vihan ex-vaimoaan kohtaan, ja jatkaa edelleen tämän elämän vaikeuttamista.
Olen tuon vaimon paras ystävä ja seurannut tätä helvettiä nyt parin vuoden ajan. Vaimon kontolle jäi yhteiset lapset, mies ei heitä halua tavata (mutta on kääntänyt tämän vaimon syyksi, puhuu kaikille että vaimo ei anna tavata lapsia). Vaimo on uskomattoman vahva ihminen, itse en olisi tuota täysjärkisenä pystynyt käymään läpi.
Itselleni sattuneita, kaikki saman ihmisen suorittamana:
- kaveriporukan úlkomaan-reissulla totesi minulle että "tänä iltana voitaisiin olla kuin ei tunnettaisikaan", löytyi myöhemmin hotellihuoneesta satunnaisen naisen kanssa samasta sängystä
- lähti käymään toisella paikkakunnalla "kaverin maratonjuoksua kannustamassa", kävi ilmi että kaveri juoksi kyllä maratonin, mutta oli naispuolinen ja ilmeisestikään kisakunto ei ollut maratoniin loppunut
- tuli kaverini syntymäpäiväjuhlille mutta lähti ajoissa pois, koska "työhommia", seuraavana päivänä selvisi että oli mennyt yhteisen naistuttavamme luo hänen vanhempiensa kanssa iltaa viettämään - ja puolivahingossa ilmeni myös että olikin tapaillut tätä tuttavaamme selkäni takana jo puolisen vuotta
- yhdessä järjestämistämme juhlista lähti kesken kaiken jonkun naispuolisen kaverin kaverin mukaan
- vei työpaikkansa juhliin avecinaan toisen naisen, koska en itse päässyt - ei ilmeisestikään ihan kaveripohjalta koska eräs työkaverinsa tuli myöhemmin harmittelemaan "eroamme"
Näiden lisäksi toki lukemattomia, joista en tiedä. Taustaa vielä sen verran, että olimme tuolloin todella nuoria, ja ensimmäisen pettämiskerran jälkeen lapsellisuuksissani "kostin" pettämällä myös itse. Tämän jälkeen hän käytti tätä minun pettämiskertaani oikeutuksena noille kaikille omilleen, enkä edes osannut väittää vastaan, vaan ajattelin että ehkä minun kuuluu olla vain vahva ja ymmärtää. Ja tosiaan aika monesti kuulin: "Mehän ollaan nuoria, nyt pitää nauttia elämästä eikä pitää kynttilää vakan alla". Minä en tietystikään saanut miesten kanssa juosta, tai hän alkoi puhua itsetuhoisista ajatuksistaan.
Nykyisessä parisuhteessani onkin itselläni nyt "yllättäen" hieman luottamusongelmia, vaikka mies on kultaisin ja ihanin mitä voisin edes kuvitella.
Vaimo kävi syöpähoidoissa,perheessä 4 lasta josta vanhin 11v,äijä juoksi hoitelemassa jotain 23v tyttöä joka ymmärsi kun oli niin "rankkaa". Äijän ketale oli myös lupaillut eroa ja tytön huitukka kuvitteli että hänestä tulee äitipuoli.
Mun lapset oli pahimmat tapaukset atooppisella iholla, mitä allergiasairaalassa oli nähty. Sitten siihen päälle tuli vielä vesirokko. Pyysin silloin lasten äitiä, että hän ”ei lähtisi tapaamaan ystäviään”. No, ”ystävä” osoittautui mieheksi, jonka kaa oli sovittu reffit jonnekin kylpylään. Tää oli ainoa kerta, kun pyysin äitiä, että ei lähtis. Kun käänsin selkäni oli vain häippäsyt sanomatta mitään mulle tai ilmeisesti lapsillekaan…
Mä en ehtinyt isinä asialla päätä vaivata, olin aivan helisemässä ja hätää kärsimässä lasten kanssa sen vesirokon takia. Myöhemmin äiti tunnusti tämän asian mulle ja oli vilpittömän HÄMMÄSTYNYT, kun sanoin, että tuolla on tuo neliskulmainen juttu, siitä voi mennä ja takaisin ei ole paluuta. Siitä lähtien on oltu yh-isänä…
Musta pahin petos on, että nimenomaan äiti halusi ne lapset ja toinen tehtiin koeputkihedelmöityksellä vastoin mun tahtoa. Mun mielestä LAPSIA EI VOI PETTÄÄ. Samahan se mulle, omalta osaltani miehenä olen toki jo asian unohtanut. Mutta sama "muiden asioiden" paneminen lasten edelle vain jatkuu ja jatkuu...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:37"]
Naimisissa oleva kolmen lapsen äiti oli suhteessa lyhyen aikaa naimisissa olevan viiden lapsen isän kanssa, olivat työkavereita keskenään. Harrastivat seksiä työpaikalla ja molempien autoissa. Voiko petetyn mies selvitä tällaisesta koskaan? Nainen on vannonut että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
[/quote]
Tai miten sen pettvän miehen vaimokaan selvinnyt. Tehnyt 5lasta ja mies k**ipää.
Avokkini oli kolmen viikon työmatkalla Japanissa juuri ennen vuodenvaihdetta. Jouluaaton aattona soi puhelin ja selkeästi ulkomaalainen nainen tivaa, että kuka olen ja missä mieheni on. Lyhyesti kerrottuna; miehellä oli ollut kahden viikon kiihkeä romanssi naisen kanssa, ja tämä oli jo muuttamassa Suomeen, avokkini kanssa asumaan. Tavaransa olivat jo kontissa matkalla tänne. Kun nainen tajusi tilanteen tolan, alkoi viikkokausia kestänyt uhkailu ja puhelinterrorismi, jossa kuvailtiin useamman henkilön toimesta yksityiskohtaisesti kidutuksia, joita tulisin kohtaamaan, jollen muutaisi asunnosta pois. Olivat kuulemma Yakuzan miehiä. Lopulta avokkini työnantaja joutui sekaantumaan asiaan, hoitamaan japanittaren tavarat takaisin Japaniin ja maksamaan muhkean summan tilanteen rauhoittamiseksi. Koko rumba kesti lähes neljä kuukautta.
Annoin anteeksi, vaikka myöhempi elämä osoitti, että olisi pitänyt lopettaa juttu just siihen. Miehelle puhkesi skitfrenia ja erosimme lopulta kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:39"]
Siskoni nai parhaan ystävänsä exää 2 viikkoa ennen kuin meni naimisiin miehensä kanssa!
Nykyisin pettää vieläkin miestään ja on siirtynyt minun exiini :D
[/quote]
Siis onko sinun sisko jotenkin ihan tynnyrissä kasvanut? vai miksi ihmeessä se jakaa itteään noin pienessä kuviossa? osta sille joululahjaksi lahjakortti hotskuun ja kaupunkiin 200 km päähän ja sano että käy tuolla välillä kokeilemassa.
En tiedä kauhean törkeitä, mutta tämä on törkein: häissä, joissa oli kaksi kaasoa ja kaksi bestmania, toisella kaasolla oli ennen häitä juttua toisen bestmanin kanssa ja häissä toisen. Kaason kumppani oli mukana häissä, nainen vehtasi sen toisen bestmanin kanssa miehen lähdettyä juhlista aikaisemmin. Ei voi ymmärtää...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:49"]
Mies pyöritti vaimoa ja kahta naista samaan aikaan, vaimo oli raskaana ja myös toinen naisista oli raskaana tälle miehelle.
[/quote]Oliko nää päähenkilöt cityn chatissa joskus keväällä 2005?
[/quote]
Tämä on tositarina myös 70-luvun puolivälistä.. minä olin tässä kuviossa vaimon kanssa tehty esikoinen, silloin 4v.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 12:13"]
Mies petti vaimoaan jatkuvasti. Keski syitä miksei tullut baarista kotiin "sammui" kaverin sohvalle jne.Vedätti oikein huolella muutaman vuoden. Jos vaimo kyseenalaisti tätä tai vaati selityksiä, mies sai raivokohtauksen ja alko syyttää vaimoaan pettämisestä.. Viimeisin eroon johtanut pettäinen oli todella julma: Miehellä oli ollut suhde työkaveriinsa vajaa vuoden ja kaikki miehen ystävät mukaanlukien perhe tiesivät tästä "tyttöystävästä". Mies kävi naisen kanssa mm. äidillään usein kylässä. Kukaan miehen suvusta ei katsonut kuitenkaan asiakseen kertoa vaimolle (myös yhteisiä pieniä lapsia) tästä toisesta naisesta, vaan vaimolle naureskeltiin selän takana ja miehen pettäminen katsottiin oikeutetuksi kun vaimo oli niin kylmä nainen.. Lopulta miehen parhaan ystävän vaimo paljasti petetylle osapuolelle tämän salasuhteen. Vaimo jätti miehensä. Mies pahoinpiteli vaimonsa 2 kertaa sairaalakuntoon eron jälkeen, ei hyväksynyt eroa. Aloitti massiivissen mustamaalauskampanjan vaimoaan kohtaan, ja koko suku osallistui tähän. Ero käännettiin vaimon syyksi ja mies soitteli mm. vaimon sukulaiset, työpaikan, ystävät läpi mustamaalaten vaimoaan ja kertoen törkeitä valheita yrittäen tuhota vaimonsa elämän.. Ei kuitenkaan onnistunut tässä, vaan vaimo on nyt onnellisesti uudessa parisuhteessa ja tämä petturiexä vaihtaa naista kuin sukkia.. Tosin on kehittänyt päässään käsittämättömän vihan ex-vaimoaan kohtaan, ja jatkaa edelleen tämän elämän vaikeuttamista.
Olen tuon vaimon paras ystävä ja seurannut tätä helvettiä nyt parin vuoden ajan. Vaimon kontolle jäi yhteiset lapset, mies ei heitä halua tavata (mutta on kääntänyt tämän vaimon syyksi, puhuu kaikille että vaimo ei anna tavata lapsia). Vaimo on uskomattoman vahva ihminen, itse en olisi tuota täysjärkisenä pystynyt käymään läpi.
[/quote]
Yläpeukkua tuolle kaltoinkohdellulle vaimolle!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 12:00"]
Mieheni siskon mies kävi läpi myös vaimonsa kolme nuorempaa siskoa. Yöök.
[/quote]
Siis, miten ne siskot ovat suostuneet? ja kaikki kolme? Mahtaa olla mielenkiintoinen perhe.
En ymmärrä miten teille monille pettäminen on niin iso juttu.
[/quote]
Mieti asiaa siltä pohjalta, että monelle pettäjällekin petetyksi tuleminen on kova paikka.