AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Millä todennäköisyydellä pääsee varasijalta 2?
Olin viime vuonna varasijoilla 2 ja 6, enkä päässyt. Nyt varasijat 3 ja 41.
Tuskaa odotella varasijan liikkumista. Tänä aamuna oli nytkähtänyt 4 --> 3 Xamkissa. Tamk ei liiku.
Vierailija kirjoitti:
Tuskaa odotella varasijan liikkumista. Tänä aamuna oli nytkähtänyt 4 --> 3 Xamkissa. Tamk ei liiku.
Mulla on jo Xamkissa opiskelupaikka. Nyt jonotan vielä varasijalla 2 SeAmkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olitko ensikertalainen viime vuonna?
Vipusesta löytyy paikkojen vastaanottaneiden lukumäärä, esim. Ensihoito Metropolia 28/21 ja Lab 25/9.
Vierailija kirjoitti:
Vipusesta löytyy paikkojen vastaanottaneiden lukumäärä, esim. Ensihoito Metropolia 28/21 ja Lab 25/9.
Saanko suoran linkin, kun en avuttomana löydä? 😬
Siis menin tuonne Vipuseen, niin miks näyttää Sjoen sosionomin päivätoteutuksen kohdalla, että 93 on ottanut paikan vastaan? Eihän se oo mahdollista, jos aloituspaikkoja 20?
Vipunen on kovin kankea, mutta kaikkea mahdollista sieltä löytyy suodattamalla. Laita sarakeleveys 1.
Vipunen.fi - yläpalkista: ammattikorkeakoulutus - vasemmalta: haku ja valinta - päivittyvä raportti - valitse excelistä aloitusvuosi 2021 ja kevät.
laittaisko joku linkin vipuseen
Vierailija kirjoitti:
Vipunen.fi - yläpalkista: ammattikorkeakoulutus - vasemmalta: haku ja valinta - päivittyvä raportti - valitse excelistä aloitusvuosi 2021 ja kevät.
Mulla herjaa, ettei ole oikeuksia...
Laita hakukenttään Vipunen hakutilastot, niin pääset monen klikkausvaiheen ohi
Itse en saanut tota Vipusen juttua puhelimella auki, mutta koneella onnistui.
Oi ihana Vipunen. Helpotti tosi paljon käydä kyyläämässä tilastoja, molempiin varasijapaikkoihin vielä realistinen mahdollisuus päästä. Nyt vaan malttia odotukseen.
Hei, millaisilla valintakoepisteillä ensikertalaiset ovat saaneet paikan sh-linjalta mistäkin ammattikorkeakoulusta ?
Tuo tilaston katsominen oli ihan piristävää. Lähes 400 hakijaa ja minä mahdun valittuun 25 hyväksyttyyn, 20 pisteen kaulalla alimpaan hyväksyttyyn pistemäärään! 🤔
No niin näkyykin. Tosin siellä on vain aloituspaikat, ei vielä muita tietoja.