Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK VALINTAKOE SYKSY 2020

kokeeseenosallistuva
22.09.2020 |

Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)

Kommentit (1351)

Vierailija
801/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 1.varasijalla. Nyt sitten vaan odotusta, että joku ei ottaisi paikkaa vastaan...

Vierailija
802/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta hakukohteesta oli hävinny tiedot todistusvalinnan ja valintakokeen kohdalta, yhteen oli tullu lisää kohtia muttei mitään tietoja. Jotain taidetaan päivittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä arvon, että otanko todistusvalinnalla saamani paikan vastaan... Kaipaan jonkinlaista suunnanmuutosta elämään, ja ala vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, MUTTA en tiedä, onko se niin mielenkiintoinen, että jaksaisin opinnot, koska näin etukäteen tuntuu, että olisi aikamoista sinnittelyä (asuinpaikan, puolison vuorotyön ja lapsiin liittyvien juttujen vuoksi), vaikka monimuotona opiskeltaisiinkin. Lähijaksoja ja harjoitteluja kuitenkin niin paljon... Ehkäpä vaan suuntaan avoimeen yliopistoon ja mietin vielä, jos pyrkisikin takaisin yo:lle (vaikka vannoin aikanaan, että ei ikinä enää). Jos nyt alkaa kamalasti kaduttaa, niin täytyy ensi syksynä kokeilla uudestaan... -_- 

Vierailija
804/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain surkeat pisteet päätöksentekotaidoista (tosin niin myös enkusta ja äikästä) ja yritän miettiä, että missä meni väärin.

Kysymykset, jotka muistan, olivat kodinkoneiden järjestys, värianalyysi, lapset&lelut, asunnon valinta sekä K&S-market vertailu. Muistaako joku, mitä muita kysymyksiä oli? Ja onko antaa vinkkejä, missä näitä voisi treenata kevättä varten?

Entäs sitten nuo kielet, missä niitä voisi prepata?

Vierailija
805/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmennuskurssit voin suositella. Ovat kyllä maksullisia, mutta siinä kaikki opiskeltavaa mitä tarvitset. Kotikurssi on halvempi, minä ostin sen.

Vierailija
806/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain surkeat pisteet päätöksentekotaidoista (tosin niin myös enkusta ja äikästä) ja yritän miettiä, että missä meni väärin.

Kysymykset, jotka muistan, olivat kodinkoneiden järjestys, värianalyysi, lapset&lelut, asunnon valinta sekä K&S-market vertailu. Muistaako joku, mitä muita kysymyksiä oli? Ja onko antaa vinkkejä, missä näitä voisi treenata kevättä varten?

Mä sain matikasta melkein täydet pisteet mut päätöksentekotaidot meni todella huonosti jotain 3,5/20. 😫 Eikä ne edes tuntunut vaikeilta 😂

Vierailija
807/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiiikkukaaaa varasijaaaat 🥴

Vierailija
808/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo liikkuneet moneen päivään. Joka päivä käynyt katsomassa ja aina saa pettyä. 🙁

Vierailija
809/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo liikkuneet moneen päivään. Joka päivä käynyt katsomassa ja aina saa pettyä. 🙁

Minulla oli liikkunut pari pykälää, mutta yhä ollaan yli 20.sijalla...

Vierailija
810/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain matikasta melkein täydet pisteet mut päätöksentekotaidot meni todella huonosti jotain 3,5/20. 😫 Eikä ne edes tuntunut vaikeilta 😂

Minä sain päätöksenteosta 7.78 ja minustakin ne oli kivoja tehtäviä, vaikka pariin en ehtinytkään vastata. En tajua, miten meni noin huonosti! Matikasta tuli 17.81, olisi kyllä kiva tietää missä tuli mokattua, kun kaikki sain tehtyä ja olivat mielestäni ihan helpohkoja.

Vierailija
811/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todistusvalinta varasijat liikkunut kenelläkään? (Ammattikoulu)

Vierailija
812/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. varasija ekaan ja tokaan vaihtoehtoon koepisteillä, todistuksella 14. ja 5. Tää menee jännäks! Nyt tuntuu että kakkosvaihtoehto olis enemmän oma.

Edelleen samat 1. varasijat kahdessa ylimmässä, nyt pääsin sisään kolmoseen eli yliopistolle tietojärjestelmätiedettä lukemaan (todistuksella).

Noi ylimmät on liiketoiminnan palveluratkaisut ja kielet, ja liiketalouden monimuoto.

Jos haluan yliopistolle pitää se ottaa vastaan nyt, tai muuten paikka menee kun jompi kumpi varasijoista liikkuu. En osaa päättää!

813/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kans kuvittelin, että mul olis päättelytaidot menny kaikista parhaiten. Sain niistä 11,3 eli ihan ok kuitenkin. Silti kiinnostais ne oikeat vastaukset. 😀

Vierailija
814/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viivyt varasijajuna?

Vierailija
815/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne vieläkään oo liikkunut? Mulle sanottiin että noin kello 7 aikaa aamusta pitäis päivittyä aina

Vierailija
816/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä arvon, että otanko todistusvalinnalla saamani paikan vastaan... Kaipaan jonkinlaista suunnanmuutosta elämään, ja ala vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, MUTTA en tiedä, onko se niin mielenkiintoinen, että jaksaisin opinnot, koska näin etukäteen tuntuu, että olisi aikamoista sinnittelyä (asuinpaikan, puolison vuorotyön ja lapsiin liittyvien juttujen vuoksi), vaikka monimuotona opiskeltaisiinkin. Lähijaksoja ja harjoitteluja kuitenkin niin paljon... Ehkäpä vaan suuntaan avoimeen yliopistoon ja mietin vielä, jos pyrkisikin takaisin yo:lle (vaikka vannoin aikanaan, että ei ikinä enää). Jos nyt alkaa kamalasti kaduttaa, niin täytyy ensi syksynä kokeilla uudestaan... -_- 

Mihin olet hakenut, jos saa kysyä, jospa saisin tietää päässeeni todistusvalinnan ei-ensikertalaisten 1.varasijalta sisään?

Vierailija
817/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun sairaanhoitokohteet.

Vierailija
818/1351 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäki oon varasija 4 sairaanhoitaja diak

Vierailija
819/1351 |