Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä käytät?

Vierailija
19.11.2013 |

Löytyykö erikseen päivä/iltatuoksut ja kesä/talvituoksut? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätuoksuna Byredon Palermo sekä Blanche.

Illaksi L'artisanin Vanilia.

Vierailija
22/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 08:38"]

Itselläni suurin osa hajuvesistä on miehen ostamia,kun käy venäjällä ja tuo sieltä aina silloin tällöin jonkun uuden tuoksu kun ovat lähes puolta halvempia taxfreessä kuin esim.laivalta ostettaessa. Viimeisin tuoksu on Versacen Vercense. On sopiva tuoksu mielestäni juurikin syksyyn.

[/quote]

nehän myy paljon feikkituoksuja venäjällä, paketit ja pullot hyvin paljon alkuperäisen näköiset mutta silti eivät ole kovin halpoja. tuoksusta sen lopulta tunnistaa ettei ole laadukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki: Gaultier 2. Se on unisex-tuoksu, mutta varmasti ainakin suomalaiselle miehelle olisi liian naisellinen, koska on sellainen makea tuoksu. Mun mies sanoi kivasti, että tuoksu sopii mulle, koska se on tumma ja tuhman seksikäs kuten minäkin ;-)

Vierailija
24/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

D&G:n La Lune ja Límperatrice, Issey Miyake A Scent 

Vierailija
25/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätuoksuna käytän välillä Versacen Yellow Diamondia, mutta enemmän Lancomen O de l'Orangerie'tä. Talvisin käytän Calvin Kleinin One'a ja Carolina Herreran 212:ta. Uusi hajuvesi on haussa, mutta olen todella nirso ja saan helposti päänsäryn tuoksuista, joten harkitsen tosi kauan ennen ostopäätöksen tekemistä. Ja silti menee välillä pieleen..

Aika paksuja tuoksuja palstalaiset käyttävät, itse tykkään kevyemmistä ja raikkaammista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme