Mitä hajuvesiä käytät?
Löytyykö erikseen päivä/iltatuoksut ja kesä/talvituoksut?
Kommentit (25)
Unohdin mainita, että edellistä päivällä ja jälkimmäistä lähinnä yöaikaan. Raikkaana uuteen päivään nääs!
Käytän vain yhtä, enkä vaihtaisi sitä ikinä mihinkään muuhun. En vaan viitsi kertoa tuoksun nimeä, etteivät muut naiset keksi ostaa samaa hajuvettä. On meinaan sellasta kamaa että ilman miestä ei tarvitse olla, ja jopa naispuoliset ovat tuoksua kehuneet. Erittäin upea tuoksu joka sopii minulle.
On erikseen kesä- ja talvituoksut. Nyt käytössä Shiseidon Zen, ja kesällä Zen Sun. Lancomen Hypnose on myös suosikki.
Talvella Givenchyn Ange ou Demon, kesällä tai keväällä Lancomen La vie est belle.
Voi tuo Lancomen La Vie est Belle on aivan ihana, toinen samankaltainen on Oscar de la Rentan Live in Love. Molemmat kevyen kesäisiä. Iltatuoksuna Guccin Guilty. Ja nyt just hurahdin tohon Victoria's Secretin Warm & Cozy tuoksusarjaan. Paras kosteusvoide mitä oon ikinä käyttänyt ja ai että se tuoksu...
Talvella illalla Ralf Lauren Safari aivan ihana, talvi-päivällä vaikkapa Ralf Lauren Polo Sport. Kesällä illalla YSl Paris tai Diorin Diorissimo, kesällä päivällä Lancomen Q tai Estee lauderin Pleasures Intense.
Mutta hieman seurasta ja paikasta riippuen.
Tykkään niistä Guerlainin kevyistä Aqua Allegorioista. Muutama niissä on aivan kamalia, mutta joukossa on monta kivaakin. Hajuvedet ovat muuten usein mulle liian raskaita, nämä eivät.
Minua on alkanut tökkimään suurin osa tuoksuista ja niistä tulee päänsärkyä tai hengenahdistusta ja niistä jää se tunkkaisin osuus useasti vaatteisiin kiinni eikä meinaa lähteä pesussakaan, mutta käytän tällä hetkellä mieheni Eau par Kenzoa, joka on raiaks mutta pehmeä sitrusmaisen vaniljainen eli sopii paremmin naiselle kuin miehelle :D Kannattaa kokeilla. Olen lukenut että moni naispuolinen muoti-ikoni ja hollywoodstara käyttää itse asiassa miesten tuoksuja, koska ne on puhtaampia ja selkeämpiä, ja tuoksuvat kalliimmille.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 23:21"]
Kuulostaa viskikylvyltä;)
[/quote]
+ sikarin aromeineen :D
Diorissimo, Trésor ja L´air du Temps.
Ei ole erikseen päivä/yö tai kesä/talvi.
Rakkain ja parhain tuoksuni on mieheltäni saama aito, puhdas ruusuöljy!
Onhan noita. En nyt kaikkia jaksa kirjoittaa. Osa on yläkerrassa :)
CK Shock ja Eternity. YSL Manifesto, Diori Hypnotic poison.
Pari erilaista Britney Spears tuoksuja.
Lancomen Tresor ja miracle + pari muuta.
Vaihdellen käytän tilanteen mukaan.
Itselläni suurin osa hajuvesistä on miehen ostamia,kun käy venäjällä ja tuo sieltä aina silloin tällöin jonkun uuden tuoksu kun ovat lähes puolta halvempia taxfreessä kuin esim.laivalta ostettaessa. Viimeisin tuoksu on Versacen Vercense. On sopiva tuoksu mielestäni juurikin syksyyn.
Dior, Body shopin vanilja ja Tresor
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 23:15"]
en käytä, rahanhaaskausta moiset
[/quote]
Säälin niitä jotka joutuvat olla lähelläsi, hikeäsi haistellen.....
Jo itse muodin jumalatar Coco Chanel on sanonut että naisella joka ei käytä tuoksuja, ei ole tulevaisuutta. Pitää tänäkin päivänä paikkansa.
Ranskassa naiset tuoksuvatkin aina niin hyvälle, sijoittavat paljon rahaa pienten itsenäisten tuoksutalojen erittäin laadukkaisiin tuotteisiin.
Illodinia ja Vademecumia;)