Joko olette aloittaneet joulujärjestelyt?
Miehen vanhemmat ovat tulossa jouluksi ja koko ajatus ahdistaa. Kaikki pitäisi olla kunnossa ettei saa arvostelua. Ahdistaa jo nyt.
Kommentit (17)
Viime joulukin vielä järjestelemättä.
En tee ikinä mitään valmisteluja. Kuulin tällä viikolla joululaulun kaupassa, kyllä harmitti.
Aloitin tänä viikonloppuna joulusiivouksen. Edellisestä taitaa olla 10 vuotta. Tavoitteena olisi saada valmista jouluksi.
Eilen viimeksi ostin yhden joululahjan
Ehdottomasti. Kaivoin lantut maasta, siithän se sitten alkaa... joulunodotus.
En vielä, mutta ihan kohta aloitan! Rakastan joulua, aloitan sen viettämisen lokakuun lopulla, silloin on kaikki jouluvalmistelut tehty. Aloitan valmistelut 1.10 kun postiluukusta kolahtaa ensimmäinen joululehti.
Muutaman lahjan ostanut. En muita valmisteluja aio tehdäkään ennen joulukuuta.
En! Nyt juhlitaan Halloween ensin
Kolmen viikon matka joulun yli on varattu.
Ap ettäs viitsitkin ahdistua mokomasta. Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan. Joulunakin. Oletko joku perfektionisti?
Oon mä säilönyt ja vähän askarteluja tehnyt. Halloween nyt ekana rauhaksiin ja sitten siirrytään pikku hiljaa joulua kohti.
Meille on sakkia tulossa, mutta ne on sitten sen ajan murhe. Nähtävästi tulee anoppi puolisoineen, appi+ joku uusi lady, mun isä ja hänen veljensä, äidin puolen isovanhemmat piipahtaa, mummon sisko ja nähtävästi myös hulivili-eno tulossa. Isoisovanhemmat täällä onkin jo. :)
Mä tykkään kun talossa on porukkaa.
Ei tarvitse. Joulukuusi ja koristeet ovat olleet paikallaan viimeiset 18 vuotta.
En ole viettänyt joulua 20 vuoteen. Ei yksin juuri kiinnosta joulun viettäminen.
Lentoliput varattu. Rento joulu palmun alla odottaa tänäkin vuonna.
En. Vietän ensin syksyä, sitten itsenäisyyspäivää ja sitten vasta joulua.