Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (603)
17-vuotiaana. Paikallinen salibandyjoukkue.
Homoseksiä?
Ai sinäkin muistat?
Tarkempaa tietoa. Miten tapahtui? Mitä tehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Marjaanalle yläasteella. Oli jännä olla tytön päällä kun itse olin niin paljon pidempi tyttöä, mutta hyvin se onnistui. Ihastuin seiskalla ihan vaan hänen kauneuteensa ja piiritin tyttöä, enkä miettinyt meidän kokoeroa, mutta myöhemmin toi kontrasti alkoi tosissaan kiihottaa.
Oliko tiukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjaanalle yläasteella. Oli jännä olla tytön päällä kun itse olin niin paljon pidempi tyttöä, mutta hyvin se onnistui. Ihastuin seiskalla ihan vaan hänen kauneuteensa ja piiritin tyttöä, enkä miettinyt meidän kokoeroa, mutta myöhemmin toi kontrasti alkoi tosissaan kiihottaa.
Oliko tiukka
Joo ihana
Ai että miten? Hah. Noh sillai että kulli sujahti pimppaan. Olin kai 16, ja poikakaverihan se oli, ihana poika joka tajusi heti mitä muuta pitää tehdä.
Kun vanhemmat olivat viikonloppuna maalla, poika herätti mm. minut nuolemalla. Ei niin valveutuneita olleet monetkaan tuolloin. Antoi ekan huiman orgasmin, muistan sen aina, tosi se tuli sillai että hän kiihkoissaan sai melko heti, ja minä sanoin ettet lopeta nyt, kun tunsin että järkyttävä aalto oli pyyhkäisemässä ylitse, eli lerpalla veti.
Artolle festariteltassa vuonna 1989 Turun Ruissalon leirintäalueella.
T. Tapani
Olin 14 ja muka tiesin kaiken. Mies oli 32v. En silloin katunut enkä vuosiin hyväksynyt faktaa että se oli pedari. Itse olin todellakin aloitteellinen mutta miehen olisi pitänyt kyllä tajuta oikeasti sanoa että kotiin kasvamaan siitä. Muistan vielä kun luulin oikeasti että nainen saa sängyssä joka kerta orgasmin, ja pidin todellakin huolen että sain, vaikka se oli eka kerta😅 Miestä tuskin kiinnosti sainkin vai en. Harrastettiin kyllä seksiä senkin jälkeen, ja mies oli enemmän huomioon ottava, ja valitettavasti myös romanttinen joten aloin haaveilemaan turhia. Hirveä sanoa mutta oikeasti kiihotuin setä-tyttö asetelmasta silloin, ja myös edelleen😅 Olen 42v nykyään, ja tosi usein sängyssä kuvittelen olevani vastaavassa tilanteessa, ja edelleen kiihotun vaan itseäni vanhemmista miehistä😅
Aloitus oli silti ihan liian aikainen, tai ainakin miehen olisi pitänyt tehdä selväksi ettei siitä tule rakkaustarinaa ikinä. 14v on tosi sinisilmäinen. Itsehän varmaan hirttäisin munista sen 32v joka panisi omaa teiniäni, hyi hitto. Tämä on tuonut myös ajatuksiini perspektiiviä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kaunis Marjaana
Ulkomaalainen, Suomessa, maansa suurlähetystössä töitä tekevä komea nuorimies. Minulle ikimuistoinen eka kerta. Seurustelimme parisen vuotta, jonka jälkeen hänet siirrettiin toiseen kohteeseen töihin, jolloin tiemme tietty erosivat.
14-vuotiaana 55-vuotiaalle mummolleni. Sinä kesänä mummo opetti minulle seksistä "kaiken". Hän oli vähän aiemmin jäänyt leskeksi ja olin mummolassa koko kesän tekemässä "miestenhommia". No, kirjaimellisesti.
15v vuotiaana kahta vuotta vanhemmalle serkkutytölle, jolla oli kiire päästä omasta neitsyydestään. Mummilan ullakkohuoneessa kesäyönä. Olimme silloin mummilassa kahden kun isovanhemmat lähtivät risteilylle ja meidän molempien vanhemmat olivat töissä ja serkukset määrättiin talon- ja koiravahdiksi.
Serkkutyttöni oli hankkinut Helmeilevää omenaviiniä josta hän otti pohjat ja rohkaistui tekemään aloitteen. Käytännössä hän vietteli minut tulemalla yllättäen saunaan jossa olin. No eipä siinä 15v himojensa kanssa painiva teinipoika voinut mitään kun 17v tyttö tulee alasti saunaan. Väistämätön stondis. Saunasta selvittiin ja se oli lupaus jostain muusta. Pääsin huoneeseeni jonne serkkuni tuli perässä kondomit mukanaan. Melkoista sähellystä pari kolme työntöä ja laukeaminen näkki-kondomiin. No häneltä meni neitsyys ja minulta poikuus ja tämä yhdyntä jäi ainutkertaiseksi.
Olin 14v ja tyttö oli 16v. Tyttö oli hyvännäköinen ja myös ennen harrastanut seksiä. Ei sitä nuori pojan kloppi oikein osannut mitään muuta kun lykkiä menemään, kesti kyllä pitkään ennen kun laukesin. Tais alkoholilla olla vaikutusta asiaan. Vielä pääsin pari kertaa uudestaan peuhaamaan saman likan kanssa ja ne kerrat menivät jo paremmin.
16-vuotiaana ja olimme molemmat neitsyitä. Oli aika märkä pillu tyttökaverilla 15v. Pari työntöä ja tuijotus. Olipas se pettymys, omalta kohdilta.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaana yli 40 vuotiaalle sen aikaiselle suomalaiselle julkkikselle, joka oli siviilielämässä ihan ruokoton. Ahdistaa vieläkin miten tyhmä ja naivi voi nuorena olla, vaikka paperilla olisikin aikuinen.
Olin rippileirin isosena ja toisena isosena oli yksi ihastukseni koulusta, ikäiseni poika. Olimme käyneet yhdessä elokuvissa pari krt ja jossain kotibileissä oli ollut jotain pientä säätöä muttei sen kummallisempaa.
Yhtenä iltapäivänä, kun saimme seurakuntaohjaajalta tehtävän mennä järjestelemään rantasaunaa iltaa varten niin alkoi tapahtumaan. Olimme kahden rantasaunalla ja kun silmä vältti niin hän otti minut tiukkaan syleilyyn ja suuteli minua. En vastustellut ja yksi asia johti toiseen ja toinen asia kolmanteen. Vielä tällöin iltapäivällä ei mitään tapahtunut, mutta illalla kun me kaksi "vapaaehtoista" jäimme siivoamaan saunalle niin olin jo päättänyt että jos tilaisuus tulee niin hän saa neitsyyteni jos hänellä on kondomi. Jäimme kahden ja asiat etenivät salaman lailla ja ensimmäinen kertamme tapahtui puolilämpimässä saunassa. Ei mikään maata mullistanut kokemus, mutta tästä alkoi seurustelumme, joka johti avioliittoon ja kahteen lapseen. Liitto päättyi eroon 3v sitten.
Nykyisen mieheni kanssa abiristeilyllä kännissä.
Olin 15v kesällä, kun se tapahtui. Vanhempani menivät viikoksi suviseuroihin talkoolaisiksi. Minä ja 3v pikkusiskoni jäimme kotiin. Meitä hoitamaan tuli naapurin Marke, 20v sairaanhoitajaopiskelija. Kun pikkusisko oli saatu nukkumaan, istuskelimme musiikkia kuunnellen.
Yhtäkkiä Marke kysyi, olenko jo tyttöjä nussinut. Häkeltyneenä vastasin olevani siihen liian ujo. "Kyllä sinun olisi jo aika. Katsotaanpa millainen pikkuveitikka täältä löytyy. Ihan on jo mukavan kokoinen. Onko ihan totta, että tätä ei ole vielä työnnetty kenenkään pi**un? Sittenhän ei tarvita kumeja, koska minulla on pillerit." Sitten Marke nappasi kaluni suuhunsa ja imi sen kovemmaksi, kuin olin sitä koskaan tuntenut. Samalla roiskahti. Marke nuoli ja nieli kaiken ja pian olin taas yhtä kova kuin äsken. Sitten hän ohjasi kaluni ihanuuteesa ja liike alkoi ihan luonnostaan. Nyt kestin jo ehkä muutaman minuutin ja kun Marke hyväili samalla klitoristaan, tulimme lähes yhtä aikaa.
Siitä alkoi opiskelu ihanan Marken opettaessa. Sen viikon aikana sain perustiedot eri asennoista, pi**un nuolemisesta ja myös kondomin käytöstä. Marke vannotti minua käyttämään kumia muiden tyttöjen kanssa. Sen viikon jälkeenkin pääsin ehkä kerran viikossa nauttimaan ihanasta Markesta, kunnes hän lähti takaisin Helsinkiin opiskelemaan.
17-vuotissynttäreillä kotibileissä kaverin 15-vuotiasta ex-tyttöystävää. Vaikka oli nuorempi likka niin tiesin hänen höylänneen jo useampaa jätkää. Ja naidessa kokemuksen huomasi. Varsin itsevarmasti istui ratsaille ja paukutti minusta tavaran ulos. Teki sen jo tuolloin paljon paremmin kuin 25 ikävuoteen mennessä kukaan vanhempikaan. Ensikerrasta jäi kyllä näin loistava muisto. Myöhemmin vielä otto pari kertaa suihin mutta sitten tämän kanssa hommat jäivät.
Ensimmäiselle tyttöystävälle sophielle. Oli tosi kivaa vaikka vähän jännitti
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni kanssa abiristeilyllä kännissä.
Oliko kumi käytössä, sattuiko ja tuliko verta?