Mitä mieltä naisesta, joka on yksinhuoltaja ja omaishoitaja?
Kommentit (18)
Mitäkö ajatuksia herättää? Onko hän lapsensa omaishoitaja? Esim. että missä sairaan lapsen isä?
Ainakin pippeli on käynut pimpissä. Jotkut joutuu hieromaan onnettoman unista katkarapuaan yksin kotona 🙁
Siis todella törkeä avaus. Omashoitaja ja yksinhuoltaja ei ole mikä arvostuksen alla oleva objekti, vaan hyvin vastuullisessa tehtävässä oleva ihminen
Vierailija kirjoitti:
Onko omaishoitajuus turnoff vai turnon?
Mikähän kysymys tuokin on olevinaan. Sama kuin kyselisit täällä onko sairaus enemmän turn-off kuin terveys.
Hänellä tuskin on vapaa-ajan ongelmia koska vapaa-aikaa ei ole.
Sitä että hänen voi olla vaikea ehtiä deittailemaan, kun aika menee muista huolehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
On henkisesti vahva.
Tai sitten aivan loppu.
Kiitos kommenteista! Saan uutta virtaa deittailuun:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On henkisesti vahva.
Tai sitten aivan loppu.
Olen sekä että. Odotan voimavaroja mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis todella törkeä avaus. Omashoitaja ja yksinhuoltaja ei ole mikä arvostuksen alla oleva objekti, vaan hyvin vastuullisessa tehtävässä oleva ihminen
Miten niin? Kirjoitan itsestäni. Tosin omaishoitajuus turnoff kuulostaa siltä, että hoidettavan valot sammuu kohta.
Tuleepa mieleen, että ainakaan perheensä elättäminen ei ole elämässsä prioriteetti. No, Suomihan tällaisenkin mahdollistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa mieleen, että ainakaan perheensä elättäminen ei ole elämässsä prioriteetti. No, Suomihan tällaisenkin mahdollistaa.
Ai ne noin 300 € jotka saan Kelalta kuussa, lapsilisä ja elatustuki? Salli minun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ne noin 300 € jotka saan Kelalta kuussa, lapsilisä ja elatustuki? Salli minun nauraa.
Saan toki vielä vammaistuen, noin 250 €. Kyllähän noilla jo elää.
Jos on hyviä vanukkaita aamupalaksi jääkaapissa, niin mikä ettei!
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyviä vanukkaita aamupalaksi jääkaapissa, niin mikä ettei!
Hyydekakku olisi plussaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sinun ratkaisusi ongelmaan? Kerro toki.
Onko omaishoitajuus turnoff vai turnon?