Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunista ja yksinäistä naista ei ole

Vierailija
19.11.2013 |

Voiko kaunis nainen olla oikeasti yksinäinen?

Tätä epäilen vahvasti.

Oikeasti yksinäisellä tarkoitan sellaista, joka viettää lähes kaiken aikansa yksin: Hänellä ei ole juuri kavereita, ei seurustelusuhdetta eikä hän harjoita satunnaisia yhdenyön-juttujakaan.

Luulisi naisen kauneuden tekevän tuollaisen tilanteen mahdottomaksi.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki kauniitkaan jaksa baareissa heilua? Voivat jäädä yksin.

Vierailija
82/120 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne varmasti vaikuttaa...

Juttu lienee kuitenkin niin, että ulkonäkö vaikuttaa luonteeseen melko paljon:

Kaunis ulkonäkö tuo kantajalleen paljon oma-arvontuntoa ja itsevarmuutta, jonka turvin hän uskaltaa hakeutua seuraan. Kauniin ei tarvitse pelätä tulevansa torjutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ei välttämättä tajua itse olevansa kaunis.

Vierailija
84/120 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuntuu olevan varsin tyypillinen av-mamma. Vain ulkonäkö - kauneus ja laihuus - merkitsevät jotakin. Ne korvaavat jopa pätevyyden monella alalla.

Ehkä sinunkin kannattaisi muistaa vanha sananlasku:

"Moni on kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä."

Vierailija
85/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monet läskit ja rumat ja jopa kauniit dissaa paljon kauniimpaa naista.

Vierailija
86/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:29"]

Mitäköhän aloittaja tarkoitti. Jos katsoo asiaa "lassukan" näkövinkkelistä joka ajattelee vain mahdollsiuutta saada seksiä niin jos nainen ajattelisi vain irtoseksiä niin tietenkin nainen kuin nainen sitä saa.

[/quote]

Näinpä juuri. Ihan varmasti kellekään kauniille, tai edes tavikselle, naiselle ei tuota ongelmia löytää vaikka seksiseuraa baarista tai yökerhosta. Mutta kaikkia ei sellaiset kertapanot kiinnosta, ja lisäksi eihän ne oikein yksinäisyyden ongelmaan auta, vaikka niitä harrastaisikin. Seksinpuutteeseen vain auttavat, mutta eivät yksinäisyyteen. 

Se taas löytääkö kestävää ja hyvää parisuhdetta, riippuu pääosin muista asioista kuin kauneudesta. Sosiaaliset, iloiset ihmiset löytävät helpommin kuin esim. sulkeutuneet nörttityypit.

Vierailija
87/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32:n pohjanoteeraus miesrintamalla: Rakastuin homoon ja sain pakit...

Vierailija
88/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:56"]

Vaatimattoman näköiset naiset ei tiedä epämiellyttävämpää ihmistä kuin kaunis nainen ja vielä vastenmielisempi ihminen on näiden näkökulmasta, jos nainen sattuu olemaan ihan luonnollisena tyyliin lenkkikuteissa viehättävä...

[/quote]

Tää nyt on vanha klisee, eikä todellakaan pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Tosi loukkaavaa väittää tollasta. Mulla on paljon ystäviä, jotka on varmasti objektiivisesti katsoen paljon mua kauniimpia, ja ne on mulle rakkaita ihmisiä, ei todellakaan vastenmielisiä. Inhottava ajattelumaailma.

[/quote]

Oletkin ilmeisesti fiksu tyyppi. Mutta tuo on todellisuutta ainakin piireissä(pienillä paikkakunnilla), joissa itsestä huolehtiminen, jopa kuntoilu on hömpötystä.

[/quote]

Onneksi ei ole koskaan tarvinnut tuppukylissä sitten asua...

Vierailija
89/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla sekä kaunis että yksinäinen nainen! Esim. vaikeasti traumatisoitunut, sairastunut ja työkyvytön nainen helposti eristäytyy, vaikka olisi kaunis ja kiva. Lisäksi kaikki kauniit eivät korosta ulkonäköään mm. itsetunto-ongelmien takia, vaan saattavat olla hyvinkin vaatimattomia, jolloin heitä ei huomaa niin hyvin.

Ja vaikka keskustelupalstoilla aina välillä esiintyy miehiä, joille kelpaisi lähes kuka tahansa nainen, epäilen suuresti. Seksiä voi kyllä harrastaa, mutta parisuhteeseen kukaan ei halua ongelmaisen ihmisen kanssa, enkä ihmettele. Sanoisinkin ettei kannata.

Vierailija
90/120 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirjoittajanumero 37 esitti hyviä näkökantoja.

Vierailija
91/120 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiintoisa aihe.

Voiko kaunista ja todella oikeasti yksinäistä naista ollakaan...

Vierailija
92/120 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:19"]

Tavallaan olet oikeassa. Tuntuu oikeasti ettei mua olisi olemassakaan.

[/quote]

Täällä olen, yli nelikymppinen kauniiksi mainittu..En ole koskaan ollut yksinäisempi, olen lähes erakko jos ei työssäkäyntiä lasketa. Ennen olin sosiaalisempi ja kävin treffeillä nyt olen luovuttanut ja odotan vain eläkeikää...

Vierailija
93/120 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tätä on paljon luettu, mutta vastauksia ei ole tullut tämän enempää.

Vierailija
94/120 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mää oon tosi yksin. En käy missään.

Ulkonäköä on viel jäljellä. En jaksa tukkaakaan enää laittaa.

Vierailija
95/120 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on suhteellista. Joku voi muiden seurassa tuntea itsensä yksinäiseksi, joku taas viettää suurimman osan ajastaan yksin eikä silti ole yksinäinen.

Vierailija
96/120 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos umpirumakin ihminen voi elää parisuhteessa onnellisena monien rakkaiden ihmisten ympäröimänä niin miksei kaunis voisi olla yksinäinen. Se on varmasti enemmän luonnekysymys kuin ulkonäkökysymys. Varmasti jos tilastoja katsotaan niin kauniissa ihmisissä on ehkä vähemmän yksinäisiä ihmisiä, mutta ei kauneus ja yksinäisyys mahdoton yhtälö ole.

Vierailija
97/120 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/120 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta edellisestä kommentista....

Mielenkiintoisia avautumisia täällä. Uskon kyllä että on olemassa kauniita yksinäisiä, piiloutuneena kenties pääkaupungin betoniviidakkoon tai miksei pienemmille paikkakunnille. Osa heistä ei halua suhdetta, osa varmasti kaipailee sellaista muttei löydä sitä kotioveltaan.

Suuresti kiinnostaisi tietää missä voi tavata tähän jälkimmäiseen ryhmään kuuluvia koska siihen ryhmään itsekin lukeudun.

Absolutisti ja introvertti joka haluaa vanheta toisen kanssa, ei yksin.

Mitä tekee 39-vuotias lapseton mies Vauva.fi-sivulla? Eksyi Googlen kautta avainsanalla "Yksinäinen"....

Lähtisin silmänräpäyksessä liikkeelle jos tietäisin missä se kuvaannollinen kotiovi sijaitsee jonka takaa löytäisin Sinut. Tämä kotiovi vaan sijaitsee aika piilossa joten tänne ei satunnainen kulkija löydä vahingossakaan.

Hankala yhtälö kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa vaikka tietämättään saattavat toistensa ohi kulkea tai olla käsivarren mitan päässä....Vieressä mutta maailma välissä :(

Vierailija
99/120 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka viihtyvät yksin. Eivät hakeudu seurustelusuhteisiin ja niin edelleen. Sosiaalista elämää on, mutta muuten viihtyvät paljon yksin. Monesti muille naisille voi ihmisen kauneus olla vaikea pala ja aiheuttaa kateutta ja ulkopuolelle sulkemista. Kaunis ei myöskään voi koskaan tietää, mistä syystä hänen kanssaan halutaan olla kaveri. Haluavatko vain hyötyä. Ap on täysin väärässä.

Vierailija
100/120 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö... Olen kaunis mutta myös jos ajaisin autollani pitkin kyliä moikkailemassa kaikkia frendejä niin eipä tästä elämästä mitään tulisi. Nään ystäviä ja minulla on ystäviä ihan tarpeeksi. Uudet ovat myös tervetulleita mutta elämäni on matkustelua aika paljon. Joten mitään jokapäiväistä ystävyyttä turha odottaa.. Mies ei tähän kuvioon varmaan oikein sovi. Joten olen yksinäinen ja nautin myös omasta seurastani... Kehitän itseäni.... En ole kieltänyt tulemasta kahville mutta jos mainitsen miehelle että tässä ei sen enempää ole mahdollista niin mitä luulet että kovinko moni jaksaa uhrata aikaansa minuun? ei se että olisin hankala. Olen hankala ihmisille jotka ovat minulle hankalia. Eikä kukaan ihminen oikeasti ole mikään erakko tahtomattaan. Naisille on aina seuraa jos vaan haluaa... Joten tämä on minun elämänvalinta tällä hetkellä. Ehkä jossain vaiheessa ei ole. Nyt voin näyttää yksinäiseltä mutta mitä sitten. Onko se teidän ongelma? Tulkaa kahville jos niin käy sääliksi. Eipä minulla juuri ongelmia ole. Ongelmat ne vasta tuleekin ihmisten kanssa ei yksin ollessa. T: Hyvä perse ja hemmetin hyvännäkönen 28v.