Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkukaa läskiä

Vierailija
01.12.2013 |

Pituus 170cm

Paino 86kg

Vyötärö 93cm

Ikää 35v

En koe itseäni lihavaksi (kiitos pitkien jalkojen ja isojen tissien, vaatteet istuu hyvin). En harrasta liikuntaa (hauis ja ojentajat isot, alleista ei tietoa. En muista milloin olisin viimeksi hengästynyt portaissa tai mäessä), syön perus kotiruokaa (käytän kermaa mutta tykkään vihanneksista), verenpaine hyvä.

Vaikka olen sinut ulkonäön kanssa ja terve, strategisien lukujen mukaan mun pitäis mennä laihikselle. Motivaatiota ei ole tippaakaan.

Motivoikaa mua? Haukkukaa läskiksi :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet upea nainen, jolla on vahva itsetunto. Onnitteluni siitä!

Älä välitä näistä palstan kuivan kesän oravista, joilla luut kolisee, jos kiinni ottaa. Eikä se laihuus aina terveyttä takaa. Minulla oli kollega, joka oli niin hoikka, että lääkäri naureskeli, että hän oli kuin anatominen opetustaulu. Kylkiluut saattoi laskea tunnustelematta. Ja kuitenkin hän poti korkeaa verenpainetta jo varsin nuorena. Myöhemmin on tullut sitten liitännäissairauksiakin.

Vierailija
2/3 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, sinulla on itsetunto kohdillaan! Kaikista tärkeintä on, että on terve ja tyytyväinen itseensä. Ei siinä kohtaa ole hitonkaan väliä sillä, mitä numeroa vaaka sattuu näyttämään.