Kaunista ja yksinäistä naista ei ole
Voiko kaunis nainen olla oikeasti yksinäinen?
Tätä epäilen vahvasti.
Oikeasti yksinäisellä tarkoitan sellaista, joka viettää lähes kaiken aikansa yksin: Hänellä ei ole juuri kavereita, ei seurustelusuhdetta eikä hän harjoita satunnaisia yhdenyön-juttujakaan.
Luulisi naisen kauneuden tekevän tuollaisen tilanteen mahdottomaksi.
Kommentit (120)
Jaa no, täällä ainakin yksi sellainen. Raju koulukiusaaminen tuhosi itsetuntoni ja luottamukseni ihmisiin yläasteella. Itsetunto palautui, mutta luottamus ja kiinnostus lähempään tuttavuuteen muiden kanssa ei. En suinkaan vihaa ihmisiä, olen vain oppinut pärjäämään omillani niin hyvin, etten koe muilla ihmisillä olevan minulle henkisesti juuri mitään annettavaa.
Sosiaalisissa taidoissa, lähinnä muihin tutustumisessa, keskustelun aloittamisessa/jutustelussa olisi hiomista, koska nämä taidot silloin teininä jäi oppimatta, mutta en juurikaan ole kiinnostunut niitä opettelemaan em. syistä.
Vanhempiini ja sisaruksiini pidän yhteyttä, työkavereitten kanssa puhutaan lähinnä työjuttuja, ja yksi nettikaveri löytyy, mutta siinäpä se. Sanomattakin kaiketi selvää, etten ole koskaan ollut edes treffeillä.
N24
Sensei kirjoitti:
3,5 vuotta edellisestä kommentista....
Mielenkiintoisia avautumisia täällä. Uskon kyllä että on olemassa kauniita yksinäisiä, piiloutuneena kenties pääkaupungin betoniviidakkoon tai miksei pienemmille paikkakunnille. Osa heistä ei halua suhdetta, osa varmasti kaipailee sellaista muttei löydä sitä kotioveltaan.
Suuresti kiinnostaisi tietää missä voi tavata tähän jälkimmäiseen ryhmään kuuluvia koska siihen ryhmään itsekin lukeudun.
Absolutisti ja introvertti joka haluaa vanheta toisen kanssa, ei yksin.
Mitä tekee 39-vuotias lapseton mies Vauva.fi-sivulla? Eksyi Googlen kautta avainsanalla "Yksinäinen"....
Lähtisin silmänräpäyksessä liikkeelle jos tietäisin missä se kuvaannollinen kotiovi sijaitsee jonka takaa löytäisin Sinut. Tämä kotiovi vaan sijaitsee aika piilossa joten tänne ei satunnainen kulkija löydä vahingossakaan.
Hankala yhtälö kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa vaikka tietämättään saattavat toistensa ohi kulkea tai olla käsivarren mitan päässä....Vieressä mutta maailma välissä :(
No kyllähän nää netin sinkkupalstat on tuota kohtaamista helpottaneet huomattavasti. Toki sekin viestittely on vähän tekniikkalaji mutta jos on perusfiksu niin kyllä niiden kautta pitäisi treffejä järjestyä edes joskus. Sieltä tämän yksinäisen naisen ainakin parhaiten löytää. N29
Huonon itsetunnon vuoksi näen itseni vain ihan ok:n näköisenä, joskus jopa rumana. Kuitenkin nyt viikonloppuna jouduin kaverin pakottamana baariin ja siellä miehet tulivat juttelemaan minulle ja yksikin tokaisi päin naamaan, että olen kaunein nainen, mitä koskaan on nähnyt! Minä siis mitä luultavimmin olen tällainen kaunis, mutta yksinäinen nainen..
Olen yksin, mutta haluaisin parisuhteen. Ongelmani vain on juuri tuo huono itsetunto ja äärimmäisen pidättyväinen luonne. Lisäksi ihastun aivan erittäin harvoin, ehkä kerran kolmessa vuodessa.. Enkä edes mihinkään komistuksiin, vaan viimeksikin minulta sai jalat alta puolet vanhempi, jo harmaantunut, ihan perusjampan näköinen ukkeli. Harmittaa tämä tilanne, sillä haluaisin parisuhteen ja lopulta myös perheenkin, mutta omalle pääkopalleen ja tunteilleen ei mahda mitään!
Se ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia, vaikka tottakai oman kumppanin tulisi miellyttää silmää. Minä esimerkiksi olen usein ihastunut miehen aidosti ystävälliseen luonteeseen enkä naamaan tai vartaloon. Tinderissäkin painan sydämen sympaattisille ja kiltin näköisille miehille ja jätän ne salipullistelijat muille.
Mä oon ollut yksinäinen ties kuinka kauan enkä oo keksinyt syytä. Puhun ihmisille mutta en osaa viedä mitään ystävyyden tasolle asti. Aiemmin jaksoin yrittää vielä paljonkin, nyt oon jo aika luovuttanut. Miehiä tulis ovista ja ikkunoista mutta mun yksinäisyys vaan lisääntyis jos niitä kaikkia panisin. Rikki mä vaan menisin. Nyt mulla on suhde ja poikaystävä on yksi kolmesta läheisestä ihmisestä. Edelleen yksinäinen siis. Kuka mulle kaveriksi alkais siksi että oon kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Se ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia, vaikka tottakai oman kumppanin tulisi miellyttää silmää. Minä esimerkiksi olen usein ihastunut miehen aidosti ystävälliseen luonteeseen enkä naamaan tai vartaloon. Tinderissäkin painan sydämen sympaattisille ja kiltin näköisille miehille ja jätän ne salipullistelijat muille.
Ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Sensei kirjoitti:
3,5 vuotta edellisestä kommentista....
Mielenkiintoisia avautumisia täällä. Uskon kyllä että on olemassa kauniita yksinäisiä, piiloutuneena kenties pääkaupungin betoniviidakkoon tai miksei pienemmille paikkakunnille. Osa heistä ei halua suhdetta, osa varmasti kaipailee sellaista muttei löydä sitä kotioveltaan.
Suuresti kiinnostaisi tietää missä voi tavata tähän jälkimmäiseen ryhmään kuuluvia koska siihen ryhmään itsekin lukeudun.
Absolutisti ja introvertti joka haluaa vanheta toisen kanssa, ei yksin.
Mitä tekee 39-vuotias lapseton mies Vauva.fi-sivulla? Eksyi Googlen kautta avainsanalla "Yksinäinen"....
Lähtisin silmänräpäyksessä liikkeelle jos tietäisin missä se kuvaannollinen kotiovi sijaitsee jonka takaa löytäisin Sinut. Tämä kotiovi vaan sijaitsee aika piilossa joten tänne ei satunnainen kulkija löydä vahingossakaan.
Hankala yhtälö kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa vaikka tietämättään saattavat toistensa ohi kulkea tai olla käsivarren mitan päässä....Vieressä mutta maailma välissä :(No kyllähän nää netin sinkkupalstat on tuota kohtaamista helpottaneet huomattavasti. Toki sekin viestittely on vähän tekniikkalaji mutta jos on perusfiksu niin kyllä niiden kautta pitäisi treffejä järjestyä edes joskus. Sieltä tämän yksinäisen naisen ainakin parhaiten löytää. N29
Juu, sinkkupalstat on tuttuja. Keskusteluja on käyty, treffejä on ollut, suhteitakin mutta ne on jääneet torsoiksi. Olen valitettavasti kohdannut sitoutumiskyvyttömyyttä eikä toki aina intressitkään kohtaa. Kaikissa on vikansa, myös minussa mutta ensimmäisenä en ole luovuttanut jos jokin vastoinkäyminen tielle sattuu. Jaksan kuitenkin odottaa parempaa. Ehkä se vielä löytyy...
Kyllä kauniskin voi masentua. Ei ikävyydet, vastoinkäymiset ja suru ulkonäköä katso; ne ovat harvinaisen demokraattisia kokemuksia.
Kauniskin voi luhistua paineiden alla, kauniskin voi tulla petetyksi ja jätetyksi, kauniskin voi uupua työssä tai tuloksettomien lapsettomuushoitokertojen kierteessä.
Kauniskin voi sairastua vakavasti tai joutua onnettomuuteen ja vammautua.
Ei siinä peilikuva auta kun tekee mieli kätkeytyä maailmalta, kaivautua peiton alle ja jäädä sinne. Kun mieli ja kaikki ajatukset ovat vain pelkkää mustaa pimeyttä, viesteihin tai soittoihin vastaaminenkin ylitsepääsemättömän raskas ponnistus - suihkussa käymisestä puhumattakaan - ei mikään voisi olla vähemmän tärkeää kuin oma ulkonäkö.
Se voi olla se viimeinen sidos "normaaliin elämään", se viimeinen kulissi minkä pitää pystyssä, "että näyttää ihmiseltä", mutta ei se erakoitumista estä. Ei yksinäisyyttä.
Yksinäisyyden kohtaamisessa me olemme tasavertaisia.
Tyhmää haukkua kauniita naisia!
Luuletko okevasi fiksu? Osoitit tuolla lauseella olevasi lapsellinen kusipää ja varmaan ylipainoa sinulta löytyy rutkasti?
Aasi, idiootti! Tuollaisen kirjoituksen perusteella tunnut olevan!
Onhan komeita ja menestyviä miehiäkin jotka ovat paljon yksin.
Omanarvonsa tuntevia nirppanokkia jotka vaan nakkelee niskojaan.
Mutta se on niille oma valinta.
Samoin, kun kauniilla naisilla ei ole mt-ongelmia, työttömyyttä tai mitään muitakaan ongelmia. Kuinka voisikaan, hehän ovat kauniita ja naisen ainoa tarkoitus on olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jossain pikkukylässä, missä kaunis nainen on aika harvinainen näky eikä kauneus ole kovin arvostettu piirre, voi muiden ihmisten asenne kaunista kohtaan olla: "mikäköhän tuokin luulee olevansa"
Mä olen sitä mieltä että pienemmässä paikassa kauneudella pääsee enemmän esille. Ei ole niin paljon kilpailua.
Minä olen ollut. Vai lasketaanko se, kun vanhemmat heittelivät kiviä ikkunaan, koska olivat "huolissaan"?
Omaan makuuni kaunis ja yksinäinen nainen olisi parempaa kuin lottovoitto. Missähän sellaisia liikkuisi, kaikista kaupungilla suhaavista ei aina osaa sanoa heidän yksinäisyyden astettaan... :o
Vierailija kirjoitti:
ettekö te ihmiset koskaan nuku?!?
Ei.
Olen kaunis ja yksinäinen... Miten nuo eivät voisi liittyä yhteen. Ei se että miehet ehdottaa seksiä mitenkään sitä yksinäisyyttä vähennä vaan päinvastoin voi olla vaikeampi luottaa ihmisiin kun ehdottelijoissa on naimisissa olevia, avoliitossa olevia, juuri lapsen saaneits jne jne.
Yksi suurimmista naisen yksinäisyyden ja syrjäytymisen syistä on kontrolloiva mies, tai varsinkin nuorilla naisilla ylisuojelevat vanhemmat.
Naiset on susia toisilleen että voi olla ilman naiskavereita mutta kyllä niillä aina panoja on ja mieskavereita jotka pörrää seurassa panon toivossa.