Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunista ja yksinäistä naista ei ole

Vierailija
19.11.2013 |

Voiko kaunis nainen olla oikeasti yksinäinen?

Tätä epäilen vahvasti.

Oikeasti yksinäisellä tarkoitan sellaista, joka viettää lähes kaiken aikansa yksin: Hänellä ei ole juuri kavereita, ei seurustelusuhdetta eikä hän harjoita satunnaisia yhdenyön-juttujakaan.

Luulisi naisen kauneuden tekevän tuollaisen tilanteen mahdottomaksi.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on useita viestejä, joissa on kiintoisaa pohdintaa aiheesta.

Joku on eri mieltä, joku on samaa mieltä.

Vierailija
62/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi olla yksinäinen, jos itse sulkee kaikki ihmiset pois elämästään. Jos kaunis nainen on yksinäinen, hänellä on todennäköisesti mielenterveysongelmia ja/tai persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 01:33"]

Kuka tahansa voi olla yksinäinen, jos itse sulkee kaikki ihmiset pois elämästään. Jos kaunis nainen on yksinäinen, hänellä on todennäköisesti mielenterveysongelmia ja/tai persoonallisuushäiriö.

[/quote]

Niin, tai on absolutisti introvertti kuten minä.

Vierailija
64/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:02"]Todella hankalaa on uskoa, että kaunis nainen pysyisi yksinäisenä. Väkisinkin kauniille naiselle tulee seuraa jostain.

[/quote]

Mä olen yksinäinen, toki mulle seuraa löytyisi muttakun ei kiinnosta. Ei kaverit eikä miehet. :) Minä, kirja ja koira on erottamaton kolmikko :))

Vierailija
65/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 01:33"]Kuka tahansa voi olla yksinäinen, jos itse sulkee kaikki ihmiset pois elämästään. Jos kaunis nainen on yksinäinen, hänellä on todennäköisesti mielenterveysongelmia ja/tai persoonallisuushäiriö.
[/quote]

Ei ole kumpaakaan :) En vain pidä ihmisistä. Vai onko tämä ihmiskunta jotain hyvää tehnyt?

Vierailija
66/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kaunotar on hyvin ujo tai vaikkapa tosi epämiellyttävä? 

Vierailija
67/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudelta haidseva pieru

Vierailija
68/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:42"]

Kauniit ihmiset ovat usein yksinäisiä, koska kokevat ettei ihmisiä kiinnosta heidän luonteensa tai sisimpänsä.

[/quote]

kyse on siitä miten osaa tuoda esille luonteensa ja sisimpänsä. jos on fiksu sen osaa tehdä oikein, tyhmä kaunis ei ehkä osaa. ja toisaalta taas kukaan ei halua liian tyhmää naista koska siitä seuraa vain lisää ongelmia. 

[/quote]

Mutta tuota, ihminen vertaa itseään automaattisesti muihin melkein koko ajan. Vain hyväitsetuntoinen ihminen siis valitsee kaveriksi älykkään ja kauniin naisen. Koska ei ole kiva tuntea koko ajan huonommuutta. Tunnetusti suomalaisilla ei ole kovin hyvä itsetunto. Joten tästä seuraa että helpointa on saada ystäviä, jos ei ole milläään mittapuulla kovin paljon mitään.

Mutta kummastuttaa kyllä miten yksinäisyydestä valitetaan niin paljon, kun ihmisiä asuu täällä maapallolla enemmän kuin koskaan ennen, eläkeläliset, nuoret jne ovat yksinäisiä. Miten joillain voi olla nykyään ylimääräistä aikaa kun vaatimukset töissä ja koulussa ovat koventuneet ja maapallolla olisi kyllä vaikka mitä työtä eläkeläistenkin tehdä.

Vierailija
69/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ahdistuin jatkuvista miesten lähentely-yrityksistä julkisella paikalla. Ei todellakaan nostanut itsetuntoa vaan teki minut säikyksi ja sai piiloutumaan kotiin, sillä olen luonteeltani hieman arka.

Vierailija
70/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea kysymys.

Vierailija
71/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankalaa on uskoa, että kaunis nainen pysyisi yksinäisenä. Väkisinkin kauniille naiselle tulee seuraa jostain.

Vierailija
72/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:02"]

Todella hankalaa on uskoa, että kaunis nainen pysyisi yksinäisenä. Väkisinkin kauniille naiselle tulee seuraa jostain.

[/quote]

Mistä? Itse väittäisin nuorena olleeni melko kaunis. Ja kyllä, teininä ja opiskeluiässä tulikin seuraa tuosta vaan. Ihan esim. yliopistolla oli flirttiä paljon ilmassa ja sieltä löysinkin seurustelukumppanin jonka kanssa olin 4 vuotta. Mutta se sitten loppui se seurustelu, ja myöhemmin huomasinkin, että opiskeluiän jälkeen onkin paljon vaikeampi noin spontaanisti tutustua enää miehiin, ellei käy baareissa ja yöelämässä.

Ei meinaan tuolla työpaikoilla ihmiset flirttaile ja iske, kun useimmathan on perheellisiäkin, eikä kuulu vaan kulttuuriin. Eikä ruokakaupoissa tai koiraa kävelyttäessä. Kaikki pitää sellaisen kunnioittavan välimatkan, kuten Suomessa on tapana, eivätkä ala iskeä paikoissa jotka eivät ole "iskupaikkoja". Niinpä sitä baareissa käymätön kauniskin nainen saa olla ihan yksikseen vaan. Katseilla ihailtu, mutta ei tosimielessä lähestytty. 

Vierailija
73/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 03:30"]

Voihan olla niinkin, että kaunsi nainen ei tapaa missään miehiä jos opiskelee taikka on työssä alalla jossa ei miehiä ole paljoakaan. Jos ei halua yhdenillan juttuja baarista ja ei omaa sosiaalisia piirejä niin hyvin sitä voi elämä hurahtaa ohi ilman miestä.

[/quote]kaunis nainen huomataan, kadulla, kaupassa, lentokoneessa eli on paikkoja missä kaunis nainen voi kohdata kohtalonsa, tarkoitan todella kaunista naista,

[/quote]

Huomataan kyllä, mutta kukaan ei lähesty. Paitsi ne juopot tai sovinistipervot.

Vierailija
74/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, ovista ja ikkunoista suorastaan tunkee porukkaa ihan väkisin. Jessus, miten tää voi olla näin hankala käsittää joillekin ihmisille?

Vierailija
75/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua on aina kehuttu kauniiksi ja ihmetelty miksi en ole itsevarmempi kun olen niin kaunis. Minä olen masentunut ja yksinäinen. En jaksa enää pitää yhteyttä kavereihin. Sairastelen paljon ja viimeksi mieslääkäri sanoi että särkee hänen sydämensä nähdä noin kaunis nainen ja niin surullisena.

Ei tässä kauneus paljon auta. Eikä kukaan tulee kotoota hakemaan.

Yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut. Silloin kun kävin vielä baareissa niin ihan 18-19veenä oli nuoria pojan kloppeja perässä ja änkeemässä mukaan mutta koskaan en ottanut. Minulla on vanhoelliset arvot sen suhteen. Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
76/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monen mielestä kaunis ja tiedostan sen itsekin, baarissa koetetaan iskeä silloin harvoin, kun sinne lähden. Mulla ei ole kuin yksi ystävä joka asuu 600km päässä, poistun kotoa vain kauppaan ja töihin, olen 20 enkä ole ikinä seurustellut vaikka halukkaita on ollut. Syy? Mua kiusattiin koko kouluaika 8-vuotiaasta siihen, kun 19-vuotiaana valmistuin ja mä en osaa luottaa enää keneenkään ihan heti vaan se vaatii aikaa, että uskallan päästää lähelle. Kai tää tästä aikanaan helpottaa ja alan taas luottaa, mutta kiusaamisen loppumisesta on vielä alle vuosi joten mielessä on yhä tuoreena se, miten jokainen "ystävä", paitsi tää yksi joka muutti kauas, on puukottanut selkään.

Vierailija
77/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tultu hakemaan kotoa ja isketty tosissaan työpaikallakin. Seuraa on ollut yleensä, mutta nyt viimeksi ei pitkään aikaan.

On ystäviä, mutta ei paljoa tilaisuuksia tavata. Mieheen en ole tänä vuonna juuri koskenutkaan, vaikka kovasti haluaisin. Nytkin olen täällä ja samalla treffipalstalla. Hiljaista ja yksinäistä on kuten yleensä.

Viimeksi viime viikolla joku vieras pariskunta kehui kauniiksi, kun olin ostoksilla. Ei siitä seuraa ollut sen enempää.

Vierailija
78/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:45"]

[/quote]

Joo, ovista ja ikkunoista suorastaan tunkee porukkaa ihan väkisin. Jessus, miten tää voi olla näin hankala käsittää joillekin ihmisille?

[/quote]

Mullakin on tää koti-ilta mennyt häädellessä ihmisiä, erityisesti miehiä ovelta ja vielä kun sen jälkeen tulevat koputtelemaan ikkunoihin. Aargh. Olisin vain halunnut olla perjantai-illan rauhaksiin yksinäisyydestä nauttien kotona, masennuskin kun taas viime aikoina tuntunut nostavan päätään. Mutta ei. Kun on kaunis, ei saa olla yksin, saati joudu olemaan tahtomattaan yksin!!! Näin se on!!!

t.kaunis 24v nainen

Vierailija
79/120 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen ja hieman menestynytkin. Monella naisella on täällä samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Pistää aivan todella vihaksi nuo kaunis-nainen-saa-aina-seuraa/ei-tarvitse-olla-yksin/ei-voi-olla-totta-kommentit. Kiitos, että viette voimani siinäkin asiassa. Vai alistaminenko on tarkoituskin?

Lassukoiden todellinen ongelma ei tunnu olevan ettei naista saa vaan se ettei saa kaunista naista. Miksi heillä olisi joku oikeus tälläiseen? En ymmärrä. Ihan kuin olisi perusoikeus saada kaunista naista. Minulta häviää tiettyä mieskuntaa kohtaa kaikki kunnioitus. Ette tunnu inhimillisiltä ihmisiltä. Eihän toista ihmistä voi alistaa omien halujen toteutuksen välineeksi.

Tämä naisen-ei-koskaan-tarvitse-olla-yksin -hokema kai koskee seksiä. Se tuntuu olevan tietyille miehille se graalin malja. Kaiken pyhittävä taivaalta laskeutuva kyyhkynen, joka antaa takaisin riistetyn miehisyyden.

Toki, kaunis nainen saa kokea HÄIRINTÄÄ koko elämänsä ajan. Pahimmillaan varhaisteinistä yli kuusikymppiseksi saakka. Minusta on ainakin tullut pelokas miesten suhteen koska lähestymisyritykset ovat niin törkeitä. Sanon siis kaikille ei. En anna kenellekään enää edes mahdollisuutta. Se osaltaan tekee kauniista naisesta yksinäisen. Ja sehän on totta, että lähestyjän motiivi on usein ulkoisessa viehätyksessä. Kauneus tuntuu olevan synonyymi hyvyydelle ja menestykselle. No se ei ole. Perskärpäspaperia se kyllä on.

Muistan kun viimeksi istuin alkuillasta ravintolabaarissa odottamassa ystävääni. Eräs alkuun ihan järkevältä vaikuttanut mies tuli kysymään voiko istua alas ja jutella kanssani. Miksi myönnyinkään. Parin lauseen jälkeen se oli sitä samaa: lähdetäänkö panemaan. Vielä todella törkein sanakääntein. Olimme molemmat vielä ihan selvinpäin ja alkuilta. Olin todella pettynyt..usko menee. Näki naamasta kun murruin. Se oli oikein hänelle. Ihan kuin minulla ei olisi ihmisarvoa. 

Kyllä kai minäkin saisin seksiä tälläisiltä tapauksilta. Fokus ei vaan ole seksissä random-tyyppien kanssa vaan rakkaus ja kumppani. Elämänkumppanin etsintä on kaikille vaikeaa -asia mitä Laasaslaiset eivät ymmärrä. (Ja seksi on ihanaa oikean ihmisen kanssa ja jokaisella naisella on oikeus harrastaa seksiä niin usein kuin haluaa ja kenen kanssa haluaa.) Minä haluan olla hyvän ja turvallisen miehen kanssa. En kuitenkaan ole sellaista löytänyt. On minulla ystäviä ja sisarukset. Niin on näillä "yksinäisillä miehilläkin". Useimmilla ainakin. Miksei näihin ihmissuhteisiin panosteta? Minä panostan. Siksi en ole yksinäinen..mutta eihän sitä tässä haettukaan takaa vaan naisen syyllistämistä.

Vierailija
80/120 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tästä aloituksesta taas huomaa kuinka pihalla todellisuudesta lassukat ovat.

Terveisin,

kaunis, yksinäinen ja surullinen