Kaunista ja yksinäistä naista ei ole
Voiko kaunis nainen olla oikeasti yksinäinen?
Tätä epäilen vahvasti.
Oikeasti yksinäisellä tarkoitan sellaista, joka viettää lähes kaiken aikansa yksin: Hänellä ei ole juuri kavereita, ei seurustelusuhdetta eikä hän harjoita satunnaisia yhdenyön-juttujakaan.
Luulisi naisen kauneuden tekevän tuollaisen tilanteen mahdottomaksi.
Kommentit (120)
ettekö te ihmiset koskaan nuku?!?
Jossain pikkukylässä, missä kaunis nainen on aika harvinainen näky eikä kauneus ole kovin arvostettu piirre, voi muiden ihmisten asenne kaunista kohtaan olla: "mikäköhän tuokin luulee olevansa"
Mielenterveysongelmat ei tosiaan katso ulkonäköä. Tiedän kauniin naisen, joka on lähes täydellisen syrjäytynyt ongelmiensa takia, ja varmasti yksinäinen.
Vaatimattoman näköiset naiset ei tiedä epämiellyttävämpää ihmistä kuin kaunis nainen ja vielä vastenmielisempi ihminen on näiden näkökulmasta, jos nainen sattuu olemaan ihan luonnollisena tyyliin lenkkikuteissa viehättävä...
No yh-äidit on usein aika nättejä.Mun mies jätti mut.Olen hienoa sukua sekä isän että äitini sukujuurilta ja olen aika nirso miesten suhteen.Mulle merkkaa enemmän miehen sukujuuret kuin mikään muu.Siinä syy yksinolooni.Seuraa saisin vaikka millä mitalla.Puutetta ei ole.
Sisareni on tuollainen. HÄn on todella eksoottisen kaunis: hoikka mutta kurvikas, tummat pitkät paksut hiukset, vaalea iho, hieman vinot erikoisen vihreät silmät. Häntä on aina katseltu paljon hänen kauneutensa takia, mutta ei ole miestä löytänyt. On se pari kertaa nuorena seurustellut hetken aikaa, mutta ei niistä ole sen enempää tullut.
Syyt yksinäisyyteen varmaan että hän on semmoinen kotona viihtyvä introvertti. Mistäpä niitä miehiä löytyy, jos lähinnä käy töissä ja ruokakaupassa, ja illat viihtyy yksin kotona. Työpaikkakin on naisvaltainen.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:56"]
Vaatimattoman näköiset naiset ei tiedä epämiellyttävämpää ihmistä kuin kaunis nainen ja vielä vastenmielisempi ihminen on näiden näkökulmasta, jos nainen sattuu olemaan ihan luonnollisena tyyliin lenkkikuteissa viehättävä...
[/quote]
Tää nyt on vanha klisee, eikä todellakaan pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Tosi loukkaavaa väittää tollasta. Mulla on paljon ystäviä, jotka on varmasti objektiivisesti katsoen paljon mua kauniimpia, ja ne on mulle rakkaita ihmisiä, ei todellakaan vastenmielisiä. Inhottava ajattelumaailma.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:56"]
[/quote]
Tää nyt on vanha klisee, eikä todellakaan pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Tosi loukkaavaa väittää tollasta. Mulla on paljon ystäviä, jotka on varmasti objektiivisesti katsoen paljon mua kauniimpia, ja ne on mulle rakkaita ihmisiä, ei todellakaan vastenmielisiä. Inhottava ajattelumaailma.
[/quote]
Oletkin ilmeisesti fiksu tyyppi. Mutta tuo on todellisuutta ainakin piireissä(pienillä paikkakunnilla), joissa itsestä huolehtiminen, jopa kuntoilu on hömpötystä.
Olen hienoa sukua sekä isän että äitini sukujuurilta.
Mitä tarkoitat tällä tiedolla?
Mikä tekee suvustanne mielestäsi hienon? Oletteko aatelisia 1600-luvulta, hyvin korkeasti koulutettuja tms.?
Kiinnostava kommentti.
Tavallaan olet oikeassa. Tuntuu oikeasti ettei mua olisi olemassakaan.
Monet naiset myös valitsevat yksinäisyyden, koska pitävät siitä enemmän kuin parisuhteesta ja sosiaalisuudesta :)
Mitäköhän aloittaja tarkoitti. Jos katsoo asiaa "lassukan" näkövinkkelistä joka ajattelee vain mahdollsiuutta saada seksiä niin jos nainen ajattelisi vain irtoseksiä niin tietenkin nainen kuin nainen sitä saa.
Kyllä kauneuden luulisi tekevän naisen sosiaaliseksi, se kun tuo itsevarmuutta.
Tästä aiheesta on syytä keskustella lisää.
Taidan vetää tämän illan pohjat: Olen kaunis ja rikas...mutta aivan kauhean yksinäinen.
Eikö kukaan osaa sanoa enää mitään...
Keskustelun olisi hyvä jatkua...
No "keskustelu" jatkukoon, buaahh...
Olin nuorena kaunis ja yksinäinen, nyt olen vain yksinäinen. Ja se on ollut aina oma valinta. Ei vain ole löytynyt miestä, jota olisin voinut arvostaa. Ja kun lasta en ole koskaan halunnut ja kun seksitarpeet saa aina tyydytettyä, niin ei ole ollut tarvetta pitempiaikaisiin suhteisiin, viihdyn mainiosti yksin.
No OK, näin vanhemmiten olen ajatellut, että jonkinlainen Ms Marple-tsydeemi vois olla ihan järkevä: kaksi ikäneitoa viettämässä vanhuuden päiviä yhdessä. Kyl siinä vois olla pointtia, täytyy tosin vielä miettiä...
Kyllä ja ei. Jos tosiaan kauniilla naisella on mielenterveysongelma (esimerkiksi narsismi), niin on takuulla siinä mielessä yksinäinen, etteivät ihmissuhtet kestä, mutta silti saa aivan koska vain vähäksi aikaa itselleen seuraa miehistä koska vain.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 03:46"]
Eikö kukaan osaa sanoa enää mitään...
Keskustelun olisi hyvä jatkua...
[/quote]
Miksi? Ap tuskin riisuu lappuja silmiltään, vaikka sille kuinka yrittäisi takoa järkeä ja loogista ajattelua päähän.
Miehet ovat jotenkin niin kamalan herkkänahkaisia näissä asioissa. Ihan kuin olisi heidän henkilökohtaisen maailmansa loppu jos jokainen nainen ei halua parisuhdetta, seksiä missään muodossa toisen ihmisen kanssa tai isoa ystäväpiiriä. Yksinelo, erakkous ja introverttiys eivät ole miesten yksinoikeus.
Huom: yksinolo ja -elo EI OLE sama asia kuin yksinäisyys. Yksinäisyydestä voi kärsiä jopa sellainen ihminen, jolla on iso tuttavapiiri, mutta jolla ei ole ketään sellaista, johon voisi varauksetta luottaa, jolta kysyä neuvoa todella tärkeissä asioissa ja jolle voisi sanoa suoraan, että nyt ahdistaa, itkettää ja tekee mieli tehdä itsemurha/hakea avioeroa/lyödä jotakuta.
Taisit unohtaa kuinka yleisiä mt-ongelmat ovat...