Lempi vaatemerkkisi?
ja paljonko käytät kuussa vaatteisiin?
Entäs lempi meikkimerkki?
Kommentit (29)
Vaatteet (mulla on todella tylsä tyyli): S'Oliver, Sand, Ralph Lauren, ja Gap. Rahaa käytän ehkä 100-500 €. En käy vaateostoksilla joka kuukausi, mutta saatan sitten kerralla ostaa sitäkin enemmän.
Meikit (enimmäkseen) Body Shop ja YSL
Vaatteet: A.P.C., COS, Carven, Samuji, Band of Outsiders, Opening Ceremony, Sandro, Marc by Marc Jacobs
Kuukausibudjettia minun on tosi vaikea laskea. Ostan vaatteita muutaman kerran vuodessa ja panostan niihin sen verran, että ne myös kestävät aikaa ja kulutusta.
Meikit: Make-Up Store, MAC, YSL
Vaatteet: Desigual, DSquared, DKNY, Via Appia Due, Escada, Sportalm
Meikit: Make Up Store, Inglot, MAC
2 ja 13 on kyllä teinejä, eka käyttää vaan enemmän rahaa kuin toka. On kai myös hiustenpidennykset kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:16"]
2 ja 13 on kyllä teinejä, eka käyttää vaan enemmän rahaa kuin toka. On kai myös hiustenpidennykset kunnossa?
[/quote]Kakkonen vastaa: Nyt meni kyllä pikkasen hutiin, sillä olen kolmekymppinen enkä teini. Tyylini on aika klassinen ja tykkään näteistä yksityiskohdista. Itse en kyllä miellä lempimerkkejäni teinimerkiksi vaikki toki jotkut teinit niitä käyttääkin (etenkin Guessiä). Mitä hiuksenpidennyksiin tuli niin täytyy myöntää, että osuit kyllä oikeaan. En kyllä joka päivä niiden kanssa jaksa pelata, mutta onhan ne ihan kiva vaikka juhliin laittaa. Kunhan sais oman tukan kasvaan hiukan nopeemmin...
Rosebud, Bondelid, Alice Bizous.
Ostan toisinaan jotain kalleempaa, mutta en osta vaatteita edes joka kuukausi.
Up