Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saat itsellesi hyvän miehen

Vierailija
16.01.2014 |

Mikäli tavoittelet hyvää miestä, niin ole mahdollisimman kaunis, huoliteltu, nuori, hoikka, hymyilevä ja miehen juttuja ihaileva. Nauraminen on meriitti.

Toivotan onnea matkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just, on tosi typerää ja pinnallista tavoitella hyvää miestä.

minä iskin hyvän miehen erittäin vahvassa humalatilassa baarista. 24 v yhdessä ja 5 yhteistä lasta. olin kaunis, hoikka, hymyilevä, nauravainen ja tietysti nuorempi. nyt olen vanhempi mutta muuten ennallani.

Vierailija
2/3 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itselleni hyvän miehen olemalla oma itseni. En ole nuori enkä erityisen kaunis ja turhan nauramiseen en ryhdy kenenkään miehen takia. Älykkyyttä ja korkein mahdollinen koulutus löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä saa miehen, mutta hyvästä en menisi sanomaan. Kuka nyt tyhjän naurajaa pitemmän aikaa katselisi tai haluaisi sellaisesta jopa lapsilleen äitiä? Ehkä joku yhtä tyhjäpäinen mies, tosin kaksi tyhjäpäätä sopisivat hyvin yhteen. Hoikkuus ei ole kaikille mieleen, samoin nuoruus. Myös miestä ihailevasti tuijottava nainen vaikuttaa idiootille, mies ottaa mielummin koiran. Ei, ei näillä jutuilla saada kunnon miestä, ehkä epätoivoisen miehen voi saada, mutta ei kunnollista.,:-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme