Lempi vaatemerkkisi?
ja paljonko käytät kuussa vaatteisiin?
Entäs lempi meikkimerkki?
Kommentit (29)
Gudrun Sjödén. En osaa arvioida käyttämääni rahasummaa, ostan enimmäkseen kirppareilta. 5 - 100 euroa/kk? En meikkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:44"]
Kakkonen juntti ja kolmonen hippi! :D
[/quote] Onkohan sulla juntti-sanan käyttö ihan hallussa?
Esprit, vaikkei ne mitään laatuvaatteita olekaan, mutta istuvat hyvin mun kropalle. Meikeistä Dermosil, Max Factor ja Yves Rocher. Käytän kuussa vaatteisiin alle satasen.
Lempi vaatemerkit:
Topshop
River Island
HM premium quality
Bershka
Kengät:
Vagabond
Meikit:
Lancome
Inglot
Clarins
Kynsilakat:
Isadora
OPI
Meikkihin ja vaatteisiin menevä raha vaihtelee paljon. Joku kuu voi mennä helposti yli 400e ja toisena en osta yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:27"]
Lululemon
[/quote]Mä kanssa tykkään urheillessa Lululemonista. ja Sweaty Betty on toinen hyvä
Vaatteissa mulla on:
- Jackpot
- Desigual
- Esprit
- Mexx
Meikkiä käytän aika vähän, mutta Lumenelta ja Estee Lauderilta on tämänhetkiset ne muutamat, jotka on käytössä päivittäin.
Anna Field, Smash, Desigual, Indiska. Lempi meikkimerkkiä ei ole, ostan mitä milloinkin. Kirppiksiltä ostan paljon vaatteita sekä alesta noita mainitsemiani merkkejä pääasiassa, muitakin kyllä, esim. vanhempaa Marimekkoa.
Anna Field, Smash, Desigual, Indiska. Lempi meikkimerkkiä ei ole, ostan mitä milloinkin. Kirppiksiltä ostan paljon vaatteita sekä alesta noita mainitsemiani merkkejä pääasiassa, muitakin kyllä, esim. vanhempaa Marimekkoa.
Desigual! Tämän hetken ehdoton ykkönen. Yleensä pidän neutraaleista, hillityistä vaatteista, mutta Desigualin vaatteet ja kengät ovat hurmanneet minut täysin! Pieniä valopilkkuja elämään...
no hyi mitä rättejä :DD ja moni fanittaa kyseistä merkkiä..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:44"]
Kakkonen juntti ja kolmonen hippi! :D
[/quote] Onkohan sulla juntti-sanan käyttö ihan hallussa?
[/quote] Toden totta, juntti on lähinnä sivistymätön (usein maalainen) tuulipukuihminen, etkä kyllä varmasti näe Michael Korsia niiden päällä
Club Monaco
J. Crew
Michael Kors
Ralph Lauren
Guess
Vaatteisiin ehkä 300 kuussa
Meikeistä:
Urban Decay
Benefit
Mac
Nars
ja kynsilakoista o.p.i ja essie