Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koronassa kotona

Vierailija
24.01.2023 |

Ja pitkästyttää kaameasti. Ehdotin jo lapsille jotka myös koronassa, että lähdettäisiin autoajelulle. Kauppaan ei pääse että en levitä tätä kenellekään.
Mitä siis teette kipeenä? Minä olen sohvalla katsonut telkkua, lapset ollu koko päivän sängyssä ja pelanneet. Normaalisti eivät ole paikallaan. Olisiko täällä juttukaveria kun omat kamut on töissä?? Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa kun lapset pelaa yhdessä toisen huoneessa.

Ap

Vierailija
2/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lautaapelejä? Lukekaa lasten kanssa jotain kirjaa. Hakekaa  netistä leikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistakaa yhdessä lettuja.

Vierailija
4/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset oireet sulla on?

En ole tehnyt testiä niin en tiedä onko korona vai joku muu flunssa.

Palelin, kuume nousi mutta ei korkealle, vatsa aivan sekaisin, nenä tukossa, päänsärky.

Vierailija
5/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Pikaista paranemista teille!

Kiitos että olet vastuullinen, etkä mene julkisiin paikkoihin tartuttamaan. Moni voisi ottaa oppia Sinusta!

Vierailija
6/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kommentoi että minä paistoin eilen lettuja ja lapsi teki vohveleita tänään. Sairaana syödään sitä mikä maistuu. En jaksa olla kauan kyökissä. Ollaan toki pelattu lautapelejä nuoremman kanssa esikoinen ei jaksanut pelata.

Ap

Vierailija
7/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsenet on tosi kipeänä, nuhaa pientä yskää ja lämpöilyä.

Kun pojilla on jo korona niin en ole tehnyt testiä.

Ap

Vierailija
8/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukisin, katsoisin suoratoistopalvelua ja tv:tä, pelaisin lautapelejä. Pieni hengähdystauko arkeen, joka on työtä, lasten koukua, omia ja lasten harrastuksia. Kun olimme koko perhe koronassa en muista, että olisi varsinainen tekemisen puute iskenyt päälle. Sairastuimme kukin päivän välein ja parhaimmassa kunnossa ollut hoiti ruuan ja koiran ulkoilutuksen.

5 päivää menee yhdessä hujauksessa. Itse tein jo viimeisenä sairaslomapäivänä normi etätyöpäivän.

Vierailija
9/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lomalla, otan tämän nyt loman kannalta tämän lepäilyn. Huomenna voisin soittaa työterveyteen ja saada lomapäivät sairaslomapäiviksi.

Ap

Vierailija
10/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onpa surkeeta! Ihan kauheeta kun joutuu kotona olemaan! Kuule on niin sairaita ihmisiä jotka eivät pääse päiväkausiin kotoaan mihinkään! Ihme valitusta turhasta.

Vierailija
11/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunto sallii, niin lähtisin pienelle retkelle. Autolla jonnekin syrjäiseen paikkaan jossa ei törmää ihmisiin. Kahvit/kaakaot termariin sekä voileivät jne mukaan. Jokin istuinalusta myös mukaan. Syötte eväät ja ehkä pieni happihyppely (jos ei lämpöä ja jaksatte) sit kotiin ja sohvalle katsomaan leffaa.

Pidätte leffa- tai levyraadin.

Opettelette jonkun uuden kielen/taidon jne

Teette oman lautapelin

Vierailija
12/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää parvekkeelle soittamaan säkkipilliä. Teipatkaa ikkunoihin tsemppiviestejä, esim kyllä tästä selvitään. Kuunnelkaa Toivon Kärjen kappaletta Uuden edessä. Laittakaa nalle ikkunalle.

Vierailija
13/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo retki voisi onnistuakin. Eväät mukaan ja menoksi.

Ap

Vierailija
14/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kannattaa käyttää hyödyksi tutkimalla mitä kaikkia ongelmia ihmiset saaneet koronarokotuksista. Tukokset vie nopeiten kuolemaan.

Ääni myös yläpuolella mainitulle uuden kielen opettelulle. Esim mandariinikiina taittuu ihan viidessä päivässä.

Vierailija
15/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette kyllä oikeesti oo kipeitä jos johonkin hiton retkelle jaksatte lähteä....

Vierailija
16/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette kyllä oikeesti oo kipeitä jos johonkin hiton retkelle jaksatte lähteä....

Kun kuume on laskenut voi viimeisenä päivänä käydä retkellä. Ja kai sitä lomalla saa tehdä mitä haluaa.

Ap

Vierailija
17/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyt kuitenkin valitit, että ootte kipeitä ja on tylsää.  Ja mun puolesta tee mitä lystää, mutta kannattais vähä miettiä mistä valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan