Kaipailen muiden kaappijuoppojen vinkkejä: minne piilottaa viinat?
Mies löytää jo tavalliset paikat, pikkuhousulaatikot, pyykkikorit ja muut.
Minne muualle voi piilottaa viinipullon, ettei mies löydä?
Kommentit (191)
Tämä on kyllä aika silmiäavaava ketju, tai sitten sen voi ottaa huumorilla.
Minulla oli aikoinaan työkaveri, joka kulki koko ajan mukanaan avattu kokistölkki. Oli niin kuuma ja kirirettä ja niinpäinpois. Kerran oli tosiaan kuuma ja pyysin työkaveriltani, että anna äkkiä siitä pikkku huikka minulle, kun tuntuu että kieli kuivuu kitalakeen kiinni. Ei missään nimessä! huudahti työkaveri, nainen 55+, ei tässä enää olekaan paljon mitään, mä haen sulle oman , et siinä kauan mene. Selvisi sitten myöemmin, että siinä kokistölkissä oli yli puolet kirkasta ja kokista vähän blandiksena.
Vaimon jumppatarvikelaatikon taakse.
Kymmeniä mitälie painoja, kuminauhoja, tms, mutta ei se niitä koskaan käytä .
En jaksanut lukea ketjua. Onko wc-pytyn vesisäiliö käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Viina ei jäädy, tyhjennät jonkun pakastevihannespussin tms. ja laitat pakastimeen?
Niin. Joukkoon voi jättää vähän herneitä yms
Avattavan alakaton päälle saa hyvin mahtumaan. T-listakatto jollaisia on monesti eteisissä on helppo, kun vain huolehtii ettei levyihin tule likaa joka paljastaa piilon. Kädet pitää olla puhtaat. Siinä on kyllä riski, jos alkaa tikkaille kiipeilemään liian maistissa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Wc-pytyn viereen pesuainepullon näköiseen pulloon, ei kyllä mies koske vahingossakaan.
Tiukkaa viinaa ikkunanpesu- tai yleispuhdistusaineen suihkepulloon ja se kylpyhuoneen kaappiin. Nautitaan suihkuttamalla suoraan suuhun. Tehoaa nopeasti. Gini tai kirkas cointreau sopii siihen. Chartreusea voi laittaa fairypulloon, sitä ei erota värin perusteella fairysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siivouskaapissa nimenomaan "siivoustarkoitukseen" oma etikkapullo, jossa on vodkaa.
Älkää noin, on vaarallista.
Missä se vaara on? Väkiviinaetikkaa ei kukaan juo.
Asennutin taloon pari tyhmää sähkökaappia seinälle ja kaapelitkin välikattoon loppuen heti sinne vintille. Molemmat Enstot on täynnä viinaa ja akallahan ei ole sitä sähkärien avainta eikä uskalla mennä sinne kaapille kun siinä lukee "korkeajånnite".
Vierailija kirjoitti:
Asennutin taloon pari tyhmää sähkökaappia seinälle ja kaapelitkin välikattoon loppuen heti sinne vintille. Molemmat Enstot on täynnä viinaa ja akallahan ei ole sitä sähkärien avainta eikä uskalla mennä sinne kaapille kun siinä lukee "korkeajånnite".
Sähköasioita tunteva vieras tajuaa kyllä välittömästi, että tuossa on jotain, kun ei asunnoissa yleensä korkeajännitteisiä asennuksia ole... sitä sitten voi isännältä kysellä, ja epäilemättä asia tulee selväksi. Isäntä selittää, että sähköauton lataamiseen varaudun tms. Vaikka taloudessa ajetaan vanhalla dieselillä!
Pihassa on kaksi vanhaa autonraatoa, toinen on vanha Hiace takaloosteri täynnä roinaa ja viinaa.
Roskasankoon, laita pullo sankoon ja muovipussi päälle. Mielellään värillinen muovipussi niin pullo ei näy muovin läpi.