Kaipailen muiden kaappijuoppojen vinkkejä: minne piilottaa viinat?
Mies löytää jo tavalliset paikat, pikkuhousulaatikot, pyykkikorit ja muut.
Minne muualle voi piilottaa viinipullon, ettei mies löydä?
Kommentit (191)
Hanki muutamia pulloja erilaista etikkaa ja laita viinapullo niiden joukkoon. Ihan normaalisti ruokakaappiin. Se ei ole oikeastaan piilo, vaan paikka, joissa on erilaisia mausteisia juomia. Mies ei huomaa yhtään mitään, kun naukkailet ruokaa laitteessasi tai siivotessasi kaappeja.
Alkoholistin puolisona olen löytänyt jemmapulloja tai salapulloja hyvin mielenkiintoisista paikoista. Mies on piilottanut vodkaa termospulloihin. Termareita on sitten löytynyt milloin mistäkin. Lastenhuoneen lelulaatikot ovat kätkeneet tyhjiä pulloja. Wessan alakaapista löytyy usein tyhjä juomalasi. Työhuoneen kansion välissä on viinitonkka tsi kossupullo. Parvekkeella. Autotallissa. Teknisessä huoneessa. Halkopinossa. Auton takakontissa.
Itse en juo vodkaa mutta olen kaatanut lonkeroa muoviseen urheilujuomapulloon ja antanut ymmärtää juovani vettä urheilujuomapullosta.
Halkopinoon, jos asut maalla. Siellä ne miestenkin piilopullot on.
Eikö ole kätevintä kaataa kirkasta viinaa jääpalapussiin, ja ottaa siitä aina limpparin sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kätevintä kaataa kirkasta viinaa jääpalapussiin, ja ottaa siitä aina limpparin sekaan?
Muuten hyvä, mutta viina ei jäädy.
Kannattaa vetää heti huiviin.
Ei jää todisteita.
Uhraudu sinä hyvän asian puolesta.
Suusta sisälle omaan vatsaan. Pullo naapurin roskikseen.
Ostat hanapakkauksen viiniä ja poistat pahvikuoren ympäriltä. Sitten tunget viinipussin murolaatikkoon ja kaadat murot takaisin päälle. Muista ostaa pahoja muroja, ettei mies kiinnostu. 3 kilon muropaketti ei nimittäin ole kovin uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pikku-kemisti osaa lisätä sen verran lantrinkia, että se jäätyy.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:10"]
Jos viinaa täytyy piilotella, tiedät itsekin, että juot liikaa. (......)
t. lasisesta lapsuudesta itse kärsinyt, joka ei asiassa näe juuri huumoria, vaikka jotkut ilmeisesti näkevätkin
Olen pahoillani, että lapsuutesi oli helvettiä läheisen alkoholiongelman vuoksi. Tämä ketju ei kuitenkaan ole tarkoitettu itkemiseen, vaan kätköpaikkojen keksimiseen. Ihan yhtä hyvin piilottaa voi vaikka suklaata ja karkkia lapsilta tai puolisolta. Älä ota tätä liian vakavasti, kyllä niitä vakavia alkoholistien läheisten purkautumiskeskusteluja netistä löytyy vaikka millä mitalla.
Suomalaiset lihavampia kuin koskaan ja viinan tilalle voi kuvitella jemmaavansa suklaata? 😳🙈
Hauska ketju, mutta te jotka oikeasti luette vinkkejä niin ihan oikea vinkki: hakekaa viinanne ja karkkinne kaupasta tyyliin max päivää ennen kun olette ajatelleet nauttia ne. Ei normaalin ihmisen ruokavalioon pidä kuulua mikään sokeriviinavarasto.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, moi!Kiitos, hienoja vastauksia! Silti aika perinteistä - ja sitten on ongelma se, että jos aikoo juoda pullosta kun muu perhe on kotona, sitä ei voi teipa minnekään - teipin repimisestä lähtee ääntä! Ilmastointiteippi on hyvä jos aikoo säilöä pullon muutamaksi pväksi.Ja on kamalan vaikeaa selitellä, miksi jatkuvasti on asiaa varastoon/autotalliin/kellariin/pesutupaan yms.Kirjojen taakse piilottaminen oli hyvä.
Mutta jos tilanne on sellainen, että vieraita on tulossa 10-01.00 väliseksi ajaksi jouluna, ja äiti haluaisi nappailla vähän koko ajan, muutei halua että muut tietävät, minne viini pitäisi piilottaa?Ja huom - tämä äiti on koko ajan tekemässä, siis laittaa jouluruokaa loppuun, kattaa, paketoi viimeisiä yms - ja anoppi ja oma äiti tunkevat koko ajan auttamaan - siis availevat kaappeja keittiössä ja muuta vastaavaa.Ja varmasti alkaisivat epäillä, jos joisin hoitoainepullosta... ;-)
Vessaan. Siellä käydään yksin. Meikkikaappi, kasvovesipulloon kirkasta. Eikai kukaan ole katsomassa, mitä hoitoaineiden kanssa vessassa yksin teet?
On myös olemassa mintun tuoksuista suusuihketta, minttuviina ei eroa siitä kovin paljoa ja on vahvaa.
Yksi alkoholisoitunut tuttu oli kerran piilottanut pullon alapäähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pikku-kemisti osaa lisätä sen verran lantrinkia, että se jäätyy.
Joo ja jokainen pikku alkoholisti tietää, ettei tuollaisista jääpaloista ole mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Halkopinoon, jos asut maalla. Siellä ne miestenkin piilopullot on.
Yksi mies sai ampiaiset kimppuunsa kun meni viinapullokätköllensä halkopinon luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten jäätyy, riippuu toki viinasta. 32-prosenttinen kalahtaa jäähän pakastimessa helposti, jos pakastin on riittävän kylmällä.
Piilottamisesta en tiedä muuta kuin siinä mielessä, kun piilotin alkoholisti-exältäviinat kesken illan. Olen kaatanut myös helvetisti viinaa viemäristä alas.
Olin myös haka löytämään kätketyt viinat, miehellä oli usein asiaa ulos:(
Sisälläkin oli kätköjä mm. Laatikoissa ja sohvan takana fylleissä.
Mikään ei ole hauskempaa kuin pilailla alkoholiriippuvuudella - paitsi tietysti ulosteista ja eritteistä puhuminen!