Tervaskannot istuvat varojensa päällä loppuun asti vaikka voisivat jakaa jo hyvää eläessään. Mistä ahneus johtuu?
Mitä vanhus tekee mittavalla omaisuudella? Nuorilla on sille käyttöä.
Kommentit (244)
Jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa! Keltäs sää ny sitte rahaa tarttisit, häpeä?!
Ja ap varmaan itse jakaa jo nyt nuorena rahojaan muille, jottei vahingossakaan jää säästöön?
Itsepä ovat rahansa hankkineet. Eikä voi etukäteen tietää miten paljon niitä tarvitsee, jos joutuu hoitolaitokseen niin eivät riitäkään.
Kukahan se on ahne, kun toisten rahoja himoitsee?
Jokaisella on omat rahansa. Tee töitä niin saat rahaa.
Älyttömiä kommentteja täällä. Toivon, että ette ole sukua...
AP
Ehkä he jakavatkin rahojaan, mutta vain sellaisille, joiden kokevat ansaitsevan ne. Nuo tyypit osaavat pitää suunsa kiinni. Äänekkäimmät kritisoijat ovat itse useimmiten niitä ahneita, jotka haluaisivat toisen rahat omikseen ja kitisevät, kun eivät niitä saa.
Vasemmistolla ne kädet on jatkuvasti toisten taskuilla.
Vierailija kirjoitti:
AP
Toivon samoin että ap ei ole sukua.
Isäni jakoi 2/3 omaisuudestaan jo 65-vuotiaana lapsilleen. Olihan se helppoa sen jälkeen elämä, kun olisi pärjännyt ilman työntekoakin. En kuitenkaan lopettanut töitä ja nyt omat lapseni saavat aikanaan vielä isomman potin.
Lesken asumisoikeus laki on järjetön. Leski voi jäädä pariskunnan yhteiseen 250m2 omakotitaloon yksin kissansa kanssa loppuiäkseen eikä perilliset pääse myymään taloa.
Kyttäät kuola valuen mummosi omaisuutta. Kuka on ahne?
Suomen metsätkin on jaettu pääosin ahneille. Mitään eivät ole tehneet sen eteen.
meidänkin suvun miljoonien metsät on yhden nimissä. Hän myy vähän väliä puita ja ostaa uuden sijoitusasunnon.
haukkui muita suvuss, jotka köyhempiä.
itse olisi yhtä köyhä ilman almumetsäänsä.
tulevaisudessa onneksi kukaan ei omistatulee uusjako
Siskokin ihmetteli, miksen lahjoita yksiöitäni lapsilleen, vaikka saavat asua niissä ilmaiseksi. Meinasin alkaa periä vuokraa.
Niin totta ja kulttuurinen ero on todella iso suomalaisen ja etelä-eurooppalaisen välillä. Tunnen monia italialaisia joiden isovanhemmat ovat antaneet perinnöksi asunnon. Suomessa ei todellakaan jaeta sitä omaisuutta ennenkuin kuollaan. Vi...... rankasti.
Tarkasta! Hönen patjanalussäästönsä on voitu jo viedä ja hävittää. Ei olisi ensimmäinen kerta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Toivon samoin että ap ei ole sukua.
Ei se oo kenenkään sukua, se on Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat rahansa. Tee töitä niin saat rahaa.
Ok, Eli PERINNÖT VALTIOLLE.
KOSKA VAIN OMA RAHA KÄY. ITSE TIENATTU oletko itse toiminut näin,, niin et!
Niin. Mene peilin eteen kysymään, mistä ahneutesi johtuu.