Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?

Vierailija
18.09.2020 |

Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.

Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tykkäsitte, jos miesystävä sanoisi, että toivottavasti et koskaan liho, toivon että pysyt aina laihana ja kauniina? Itse en tykännyt kun nuorena eka poikaystäväni sanoi näin. Ja juu, olen lihonut noista ajoista 8 kiloa. Ei tunnu kivalta kuulla tuollaisia hyväntahtoisestikaan sanottuja ehtoja.

Tuo on sen merkki, että kyseisen tyypin kanssa ei voi hankkia lapsia. Muuten olisi kiva seurata sivusta vuosien varrella, miten hyvin mies onnistuu pitämään kroppansa kuosissa.

Vierailija
82/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painolla selvästi myös naisille väliä. Nuorempana olin hyvin hoikka mies, 67kg/180cm eikä naisia kiinnostanut. Kommentoivat ihan suoraan ilkeästikin että olen rimpula, pakkasen raiskaama pulkan naru, kuivan kesän orava ja mitä lie. Nykyään olen 85kg, ja lihasta löytyy treenien myötä. Olen huomannut että nyt kelpaisi naisille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On painolla selvästi myös naisille väliä. Nuorempana olin hyvin hoikka mies, 67kg/180cm eikä naisia kiinnostanut. Kommentoivat ihan suoraan ilkeästikin että olen rimpula, pakkasen raiskaama pulkan naru, kuivan kesän orava ja mitä lie. Nykyään olen 85kg, ja lihasta löytyy treenien myötä. Olen huomannut että nyt kelpaisi naisille. :D

Minäkin hankin lihaksia, mutta mikään ei muuttunut. Eiköhän se ole naamasta ennemmin kiinni.

Vierailija
84/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 18,5, suunnilleen sama ollut koko aikuisiän, eivätkä miehet pyöri ympärillä. Tinderissä oli tietysti kysyntää (ja baareissa silloin kun vielä kävin) mutta muuten kohtuu vähäistä. Silloin tällöin arjessa joku tulee pokaamaan, ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nämä miehet eivät todellakaan ole mitään joka naisen unelmamiehiä. Niin, ja ikää selvästi alle 30.

Opi itse pokaamaan.

Tiedän ettei mulla ole mahiksia niihin joista kiinnostun joten ei kannata. Lisäksi kuulun niihin naisiin jotka ajattelevat, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole miestä sen vertaa niin en häntä haluakaan.

Mä en enää tee aloitteita, niin huonoa kohtelua olen saanut joiltakin niistä miehistä, joille olen tehnyt aloitteen, riippumatta siitä, minkä painoinen olen ollut. Ehkä olen loppuelämän yksin, mutta mieluummin niin kuin kusipään kanssa itseäni rikkomassa.

Vierailija
85/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä, mitäpä sitä kieltämään. Tietenkään en voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta omalla kohdallani näin. Laiha mies ei vedä puoleensa, kuten ei myöskään ei-urheilullisella tavalla hoikka eikä pyöreä/ylipainoinen. Miehiä jotka mahtuvat ihanteeseeni on aika vähän.

Vierailija
86/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saaminen ei ole painosta kiinni.

Ihan samalla tavalla multa namivatkulit lentää, painoin sitten 60 tai 100 kg.

Vierailija
87/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi läskiakat paljon kiinnosta.

Kukahan mahtaa olla tuollaisesta miehestä kiinnostunut, joka puhuu naisista noin.. Sen naisen haluaisin kyllä nähdä.

Vierailija
88/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kylmäävän laiha keskitysleirivangin näköinen onkin hirveä.

Vierailija
89/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Iällä (nuorekkuudella) on suurin merkitys, mutta kyllä ikääntyvätkin miehet tyytyvät vanhempaan.

Vierailija
90/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan olet positiivinen, kehopositiivinen

Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.

M

Ihan oikeastiko. Mieluummin kuollut kuin normaalipainoinen? Osastolla olevat anorektikot ovat 35-kiloisia, 30 kiloon ehkä laihtuivat Auschwitzissa tai Biafrassa. 70 kiloa taas on ihan normaali paino vähänkään pitemmälle naiselle.

70kg on miehen paino. Naisen ei pitäisi painaa enempää kuin 45-50kg.

M

Minun bmi olisi 14-16 sinun asettamassa tavoitepainossa. Oletko kenties itsekin sairaalloisen alipainoinen? Pidät siitä kun nainen on kirjaimellisesti luuston päälle venytetty nahka? Hyiiii... Olet jokin negrofiliaa harrastava pervo!

Vierailija
91/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. Läski nainen kelpaa miehille, jos asenne on muuten kunnossa.

Vierailija
92/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 18,5, suunnilleen sama ollut koko aikuisiän, eivätkä miehet pyöri ympärillä. Tinderissä oli tietysti kysyntää (ja baareissa silloin kun vielä kävin) mutta muuten kohtuu vähäistä. Silloin tällöin arjessa joku tulee pokaamaan, ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nämä miehet eivät todellakaan ole mitään joka naisen unelmamiehiä. Niin, ja ikää selvästi alle 30.

Opi itse pokaamaan.

Tiedän ettei mulla ole mahiksia niihin joista kiinnostun joten ei kannata. Lisäksi kuulun niihin naisiin jotka ajattelevat, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole miestä sen vertaa niin en häntä haluakaan.

Mä en enää tee aloitteita, niin huonoa kohtelua olen saanut joiltakin niistä miehistä, joille olen tehnyt aloitteen, riippumatta siitä, minkä painoinen olen ollut. Ehkä olen loppuelämän yksin, mutta mieluummin niin kuin kusipään kanssa itseäni rikkomassa.

Eipä mullakaan kovin hyvä maku jäänyt yhdestä ainoasta kerrasta, jolloin erehdyin ilmaisemaan kiinnostukseni miehelle. Pakit eivät olisi mulle mikään iso juttu, mutta kun vaarana on että mies käyttää tuollaisen tilaisuuden hyväkseen ja esittää kiinnostunutta vaikkei oikeasti ole. En ota sitä riskiä enää. Mies saa tehdä aloitteen, jos ei tee, tulkitsen ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
93/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 17-20 on normaalipainoinen ja hoikka, 21-22 siedettävä normaalipainoinen nainen ja 23-> armoton läski.

Vierailija
94/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syvin kysymys on että mikä pakko on lihoa? ihminen ei liho normaalilla elintavoilla koskaan?

Ei alkoholistikaan juo ilman syytä.

Ja aloittajan kysymykseen helppo vastaus,katso rikkaiden miesten vaimoja, onko  he räväkkätukkaisia voimismammmoja?

Vierailija
95/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt juoksee ketterämmin miehen kiinni, siitä se pienempipainoisen etu syntyy.

Vierailija
96/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Sillä painolla on siinä mielessä merkitystä, että jos nainen itse pitää "vääränä", niin miehetkin tämän vaistoaa. Ja kyllä melkein jokaisen kokoiselle naiselle on aina löytynyt ottajansa ja löytyy jatkossakin. Sanoin melkein, koska tietenkin sairaalloinen yli- tai alipaino voi olla ongelma. Ja siksi toiseksi, onko sellainen mies itse ottamisen arvoinen, jos hänet saa vain "hoikkana ja urheilullisena"? Saattaa olla, että toisen raskauden jälkeen onkin "kasvettu erilleen" eikä toinen "ole enää se ihminen jonka kanssa mentiin naimisiin."

Mitä tulee väitteisiin hoikkuuden ihannoimisesta, minusta juurikin 2020-luvulla on ollut jo pitkään kauneusihanteena myös rehevä ja muodokas. Ja tämän lisäksi tietysti myös sporttinen ja poikamainen tai pieni ja siro tai pitkä ja hoikka...

On aina ihmetellyt, että jos me miehet olemme kauttaaltaan niin pinnallisia kuin te naiset usein väitätte, miksi te edes vaivaudutte etsimään parisuhdetta enää vuonna 2020? Kuka sellaisen pinnallisen moukan kanssa haluaisi olla.

Niin, itse en ole mikään komistus, enkä urheilullinen, eikä vientiä ole juurikaan ollut. Mutta onneksi tälläisenä "seinäruusuna" on oppinut lukemaan ihmisiä ehkä paremmin. Näin ollen on ollut helppo erottaa ne, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ja kun se oma kauneus/komeus on siellä puolison silmässä, niin se pääse vuosien myötä rapistumaan.

M44

Vierailija
97/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kiloisena teininä mua ei lähestynyt kukaan

60-kiloisena ehkä kerran pari vuodessa

70-kiloisena useamman kerran ja saan enemmän katseitakin..

Vierailija
98/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehistä vain kolme neljästä on ylipainoisia. He haluavat rinnalleen hoikan naisen. 

Nyt oli tulla kahvit nenästä :'D

Vierailija
99/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Iällä (nuorekkuudella) on suurin merkitys, mutta kyllä ikääntyvätkin miehet tyytyvät vanhempaan.

Olen aina huomannut, että n. 10 vuotta vanhemmat miehet kiinnostuvat minusta.

Nuorempana ei niin haitannut, mutta sama suhde iässä jatkuu edelleen, kun olen kuusikymppinen. Tämä jo häiritsee; etsivätkö tulevaa hoivaajaa vanhuuden turvaksi.

Vierailija
100/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan ymmärtää missä ulkonäkökategoriassa itse on. Moni mies joka valittaa naisen puutetta on asettanut melkoiset vaatimukset emännälle vaikka itsekään ei mitään kukkasia ollakaan. Toki naiset syyllistyvät samaan.

Siis tämä... Ihan suoraan sanottuna olen välillä pöyristynyt, millaiset miehet ovat tulleet pokaamaan. Olen huomannut että tuntemattomat miehet, jotka lähestyvät minua pelkän ulkonäön perusteella, ovat lähestulkoon aina itse ulkonäöltään hyvin vaatimattomia. Vaaditaan sporttista ja hoikkaa naista ja itse ei olla edes lenkillä käyty elämän aikana kertaakaan.