Deittimies ei kerro auton omistajaa
Miksi hän salailee, kenen autolla hän ajaa? Haluan miehen itse omistavan autonsa. Onko muuten oikea mies?
N27
Kommentit (19)
Kiihottaako ap:ta joten nämä omistus/liising jutut, vai miksi lässytät täällä tällaisia jatkuvasti?
Selvitä itse auton omistaja, ei ole vaikeaa.
Laita ap trafiin tekstiviesti, niin selviää omistaja 10 sekunnissa.
Provosi on tyhmä - mutta mitä väliä kenen autoa ajaa - minä olen aikuinen ja viimeisen viikon aikana olen ajanut kolmea autoa, kaikki eri ihmisten omistuksessa. Hinnat muutamasta satasesta 50k€ - bensa-autoja ja täyssähkö.
Vierailija kirjoitti:
Provosi on tyhmä - mutta mitä väliä kenen autoa ajaa - minä olen aikuinen ja viimeisen viikon aikana olen ajanut kolmea autoa, kaikki eri ihmisten omistuksessa. Hinnat muutamasta satasesta 50k€ - bensa-autoja ja täyssähkö.
Haluan miehen olevan Mies. Kun on tasoon tottunut, you know.
AP
No en minäkään kertoisi.
Deittimies oli kerran selvittänyt kenen autolla ajoin, minusta ihan sairasta ja selvää stalkkerimateriaalia. Yritti sitten vielä väittää että kaverinsa oli katsonut, eikä sittenkään hän itse, mutta kysyin siltä kaverilta ja se oli ihan tietämätön koko hommasta. Tämä varoitti että tyyppi on ollut vähän takertuva.
(Ihan iskän autolla silloin ajelin, en ymmärrä miksei voi kysyä, vaan jostain tiedustelusta katsoo.)
Vierailija kirjoitti:
Ei varaa omaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen olevan Mies. Kun on tasoon tottunut, you know.
AP
Ja liisarilla tai työsuhdeautolla ajavat eivät ole siis Miehiä? (en nyt puutu rahoituksella hankittuihin autoihin, se nyt on selvää, että näiden omistajat ovat AP:n kriteeristöstä ulkona)
Ap siis haluaa selvittää miehen varallisuuden, jottei lankea tyhjätaskuun.
Mieheni on ajanut noin 30 vuotta työsuhdeautolla, mistä ei tietenkään omista euroakaan. Tällä hetkellä on Audin sähköauto. Niin kauan on auto alla, kun työpaikka pysyy. Jos työpaikka lähtee alta, niin automerkki vaihtuu halvempaan. Yleensä auto ei arvoaan säilytä, joten on viisaampaa sijoittaa rahat johonkin hyödyllisempään. Miljonääreillä tilanne on tietysti aivan toinen.
Rekisterinumeron perusteella voit helposti selvittää auton omistajan. En kyllä ymmrrä mitä kyseisellä tiedolla teet. Minä ainakin arvostaisin nuorta miestä, joka ei ensimmäisenä palkkaansa tuhlaisi autoon, vaan ennemmin vaikka asuntosäästötilille tai hajautettuihin sijoituksiin. Toki varsinkin pienillä paikkakunnilla auto on monille välttämätön liikkumisväline, mutta silloinkin kannattaa miettiä paljonko autosta on järkevää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap siis haluaa selvittää miehen varallisuuden, jottei lankea tyhjätaskuun.
Kätkeydyn hymyn varjoon. *Tirsk*.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ajanut noin 30 vuotta työsuhdeautolla, mistä ei tietenkään omista euroakaan. Tällä hetkellä on Audin sähköauto. Niin kauan on auto alla, kun työpaikka pysyy. Jos työpaikka lähtee alta, niin automerkki vaihtuu halvempaan. Yleensä auto ei arvoaan säilytä, joten on viisaampaa sijoittaa rahat johonkin hyödyllisempään. Miljonääreillä tilanne on tietysti aivan toinen.
Rekisterinumeron perusteella voit helposti selvittää auton omistajan. En kyllä ymmrrä mitä kyseisellä tiedolla teet. Minä ainakin arvostaisin nuorta miestä, joka ei ensimmäisenä palkkaansa tuhlaisi autoon, vaan ennemmin vaikka asuntosäästötilille tai hajautettuihin sijoituksiin. Toki varsinkin pienillä paikkakunnilla auto on monille välttämätön liikkumisväline, mutta silloinkin kannattaa miettiä paljonko autosta on järkevää maksaa.
Juurikin näin, autolla ei ole mitään arvoa pankin silmissä ja verottajaa kiinnostaa vain silloin arvo kun perukirjaa laaditaan, mitään muuta arvoa ei sillä autolla ole.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta vielä enemmän rahaa kertyy, kun ajaa muutaman tonnin omalla autolla ja siitä työsuhdeauton autoedusta maksamat rahatkin sijoittaa.
Vanhempien auto todennäköisesti.