Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?
Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.
Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
70kg on miehen paino. Naisen ei pitäisi painaa enempää kuin 45-50kg.
M
Kyllä 70kg mies on makuuni liian heiveröinen, koska haluan uljaan, pitkän ja lihaksikkaan miehen ja sellaiset painavat jotain 90-100kg luokkaa.
Siis sama. 195-senttiselle ihannemiehelle 70kg on naurettavan vähän. Siinä ei paljoa lihaksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Kyllä 70kg mies on makuuni liian heiveröinen, koska haluan uljaan, pitkän ja lihaksikkaan miehen ja sellaiset painavat jotain 90-100kg luokkaa.
Siis sama. 195-senttiselle ihannemiehelle 70kg on naurettavan vähän. Siinä ei paljoa lihaksia ole.
Tuossa on 178 cm pitkä ja 100 kg painava lihaksikas mies https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-74775b27f13fa6f384ff56b5e46b4d02
Nuorena miehenä ronklasin melko kovastikkin.
Nyt viiskymmppisenä p.anisin pikkasen pulskempaakin.
Ei se naisen haluttavuus ole muutamista kiloista riippuvainen. Selkeästi lihavat ei monia miehiä todellakaan viehätä seksuaalisesti, kaveri pohjalta nekin kelpaa jos lunne on joustava.
Minulle naisessa ulkoisesti tärkeintä on kauniit kasvon piirteet, isohkot rinnat ja suht kapea takapuoli paketoituna n. 170 cm vartaloon.
Muotoja saa ja täytyy naisessa olla, jos muodot kumminkin on makkaroina vatsan seudulla niin se ei enään kiihota seksuallisesti, tämä kumminkin on se tärkein vetovoiman herättäjä naisessa viriilille miehelle.
Sisäisesti tärkeää on rehellisyys, lojaali joustava luonne, hersyvä huumori ja hehkuva kipinä silmäkulmassa.
Nainen joka mielyttää seksualisesti että henkisesti, ja johon voi luottaa täysin on minun ihanne nainen.
Seksiseuraa saa naisena minkä painoisena tahansa. Seurustelukumppaninkin saa, muttei ronkeliksi kannata ryhtyä.
Pitää vaan ymmärtää missä ulkonäkökategoriassa itse on. Moni mies joka valittaa naisen puutetta on asettanut melkoiset vaatimukset emännälle vaikka itsekään ei mitään kukkasia ollakaan. Toki naiset syyllistyvät samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Tuossa on 178 cm pitkä ja 100 kg painava lihaksikas mies https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-74775b27f13fa6f384ff56b5e46b4d02
Niin? Ei nappaa.
Tiedän kyllä paljonkin miehiä, jotka pitävät Kate Kusminasta (171/36) ja Eugenia Cooneysta, joka on alle 35-kiloinen. Eli kyllä miehet ihan oikeasti pitävät laihoista naisista, halusitte sen uskoa tai ette. Itse olen 159/48 nainen ja aion kyllä laihduttaa n. 10kg tästä läskiruhosta pois.[/quote]
https://lolcow.farm/snow/src/1546883525268.png
https://www.monstersandcritics.com/wp-content/uploads/2019/02/Eugenie-C…
Oletko tosissasi? Ei voi olla kovin terve päästään, jos haluaa naisen näyttävän tuollaiselta. Tyttöparat![/quote]
Järkyttäviä kuvia, he eivät tule elämään pitkään. On sairas, jos haluaa naisensa näyttävän tuolta.
Ei painolla ole väliä. Minä painoin 80kg kun tapasin mieheni, olen 154cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
M
Mulle kelpaisi 170 cm pitkä ja 70 kg painava mies, pidän hoikista miehistä (en liian laihoista enkä varsinkaan bodareista). Itse aiheeseen, en ymmärrä, miksi naisen pitäisi olla alipainoinen.
Naisen tulee olla hoikka. Läskiä en ikinä pokaisi. En ikinä.
Normipaino riittää, ei alipainoisia oikeasti kukaan halua. Joku mies nyt vaan provoaa minkä kerkeää....
Jengi ei täällä ole näemmä vielä sisäistänyt sitä, että laihoja naisia lähestytään enemmän siksi, että he näyttävät heikoilta ja puolustuskyvyttömiltä. Sellaisesta petomaiset miehet pitävät. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ovatko naiset laihempina viehättävämpiä vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Ihannemitat on mielestäni varmaankin 170/55 luokkaa eli bmi 19.
Eli kyllä, jos on ylimääräistä niin kannattaa laihduttaa. Itse miehenä arvostan kunnianhimoa ja kurinalaisuutta vartalon suhteen.
Tinderissä yritän tehdä tulkintoja naisten rasvaprosenteista tarkastamalla esim solisluiden näkyvyyden, posket, käsivarret, reidet ym
Huutonaurua!
Mitä tykkäsitte, jos miesystävä sanoisi, että toivottavasti et koskaan liho, toivon että pysyt aina laihana ja kauniina? Itse en tykännyt kun nuorena eka poikaystäväni sanoi näin. Ja juu, olen lihonut noista ajoista 8 kiloa. Ei tunnu kivalta kuulla tuollaisia hyväntahtoisestikaan sanottuja ehtoja.
Painolla on valtava merkitys. Nykyään kun yli puolet kaikista on suoraan sanottuna läskejä, niin hoikka eli normaalipainoinen neito saa kyllä hormonit hyrräämään 😍
Terveisin hoikka ja treenattu mies
Miehille tärkeintä on hyvä kroppa. Naama voi olla sit ihan petolinnunperä.
Itse ylipainoinen, mutta kurvikas tiimalasi, on peppua ja rintaa, mutta hyvin selvä vyötärö ja ikääkin reilusti yli 40. Ja ei ole kyllä mitään vaikeuksia saada miestä :D ja tosi monen ikäiset miehet kiinnostuneita poikasista lähtien. Ja ne joiden kanssa olen intiimiin kanssakäymiseen päätyneet ovat palvoneet vartaloani. Mutta en ole kyllä parisuhdetta etsimässä, sellainen on jo, avoin sellainen ;)
Kyllä se on totta. Itse kun menin iän puolesta yli neljän kymmenen, luulin, että markkina-arvoteoreetikot on oikeassa ja nainen muuttuu vähemmän viehättäväksi ikääntyneenä. Todellisuudessa muutuin näkymättömäksi painon nousun vuoksi. Kun laihduin 10 kiloa niin miehet yhtäkkiä kaiken ikäiset flirttailevat ja iskevät oikealta ja vasemmalta. Kun laihduin siitä vielä 5 kiloa muutuin ilmeisesti jumalattareksi... on kyllä mielenkiintoinen kokemus...
Ei noi läskiakat paljon kiinnosta.
Ei. Kolme tärkeintä naisen ominaisuutta ovat suu, pillu ja peräsuoli.
Aloittaja on läski 🤭