Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?

Vierailija
18.09.2020 |

Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.

Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilman meikkiäkin niin kauniit kasvot, että saan selvästi enemmän anteeksi myös painon suhteen. Mutta nykyään painan jo niin paljon, että kasvotkin alkaa hukkua läskiin ja suuriksi kehutut silmänikin alkavat näyttää pieniltä. Eli kyllä nyt kiinnostuneita miehiä on selvästi vähemmän ja ymmärrän sen. En ole itsekään tyytyväinen painooni tällä hetkellä.

En vaan tiedä mistä saisin motivaatiota laihdutukseen.

Vierailija
102/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-kiloisena teininä mua ei lähestynyt kukaan

60-kiloisena ehkä kerran pari vuodessa

70-kiloisena useamman kerran ja saan enemmän katseitakin..

totta,jos valomerkin jälkeen on vielä ilman ja tarttee saada vähä  lihaa, niin lihavilta sitä saa.

"miten nuin kaunis voi olla sinkku"  yms. ja takuulla tulee yöseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt juoksee ketterämmin miehen kiinni, siitä se pienempipainoisen etu syntyy.

Mutta kun miehen päälle istuu ettei se pääse karkuun, painosta on taas hyötyä.

Vierailija
104/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-kiloisena teininä mua ei lähestynyt kukaan

60-kiloisena ehkä kerran pari vuodessa

70-kiloisena useamman kerran ja saan enemmän katseitakin..

totta,jos valomerkin jälkeen on vielä ilman ja tarttee saada vähä  lihaa, niin lihavilta sitä saa.

"miten nuin kaunis voi olla sinkku"  yms. ja takuulla tulee yöseuraa.

En käy baareissa. Tarkoitan lähestymisiä mm. kadulla, julkisissa, koulussa jne.

Vierailija
105/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko aikuisikäni noin 66-69kg, ja olen 163cm pitkä. En siis mikään missi, mutta en kovin lihavakaan. Päärynänä kasvot ja vyötärö ovat noilla mitoilla edelleen ihan sutjakan näköiset. 2 kesää sitten painoni kävi 73 kilossa, ja silloin yksillä treffeillä tuli ensimmäistä kertaa olo, että saatan olla miehelle liian lihava. Kukaan ei ole kuitenkaan sanonut tätä koskaan ääneen, enkä muutenkaan ole juuri edes ajatellut asiaa. Miehiä on ollut laidasta laitaan, kaikki ihan normaalipainoisia ja yksi ihan miesmalliainesta. Koska olen ollut tämän painoinen "aina", en osaa sanoa vaikka olisinkin täysin miesten piirittämä esimerkiksi 57 kiloisena. Koen kumminkin, että olen aina kelvannut tuota yhtä kokemusta lukuunottamatta.

Vierailija
106/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin. Olen lyhyt nainen ja paras paino on jossain 46 kg tietämillä. Nyt 52 kg painavana olen auttamatta ihan liian lihava ja täysin näkymätön.

Toki jos olisi kauniit kasvot sillä saisi paljon anteeksi. Mutta olen tavis.

Vierailija
107/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan olet positiivinen, kehopositiivinen

Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.

M

Ihan oikeastiko. Mieluummin kuollut kuin normaalipainoinen? Osastolla olevat anorektikot ovat 35-kiloisia, 30 kiloon ehkä laihtuivat Auschwitzissa tai Biafrassa. 70 kiloa taas on ihan normaali paino vähänkään pitemmälle naiselle.

70kg on miehen paino. Naisen ei pitäisi painaa enempää kuin 45-50kg.

M

70 kg on miehen paino, jos mies on maksimissaan 170 cm pitkä. 

Vierailija
108/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin minulle, useita erikokoisia naisia kokeilleena, en enää ottaisi kovin hoikkaa naista. Seksin pitää olla hyvää, eikä se ole jos nainen on luikku. Mies 35v

Vierailija
109/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ilman meikkiäkin niin kauniit kasvot, että saan selvästi enemmän anteeksi myös painon suhteen. Mutta nykyään painan jo niin paljon, että kasvotkin alkaa hukkua läskiin ja suuriksi kehutut silmänikin alkavat näyttää pieniltä. Eli kyllä nyt kiinnostuneita miehiä on selvästi vähemmän ja ymmärrän sen. En ole itsekään tyytyväinen painooni tällä hetkellä.

En vaan tiedä mistä saisin motivaatiota laihdutukseen.

Joitakin miehiä kyllä kiinnostaa kaikki tuommoinen.. Iso ahteri, pehmeät reidet ja käsivarret muutamia mainitakseni.

Vierailija
110/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan FB:ssä yhtä painonhallintaryhmää ja useammalla ylipainoisella tuntuu olevan mielialalääkitys tms. Vähintäänkin kirjoitustaidossa on suuria puutteita. Eli miehelle kyse ei ole pelkästä estetiikasta. Toki ylipaino (jo +5 kg) kadottaa kauneutta alleen ja myös vanhentaa.

M

Vierailija
111/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyt juoksee ketterämmin miehen kiinni, siitä se pienempipainoisen etu syntyy.

Mutta kun miehen päälle istuu ettei se pääse karkuun, painosta on taas hyötyä.

Tässä siis kahden erikokoisen naisen kannattaisi tehdä ns. hedelmällistä yhteistyötä.

Vierailija
112/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Sillä painolla on siinä mielessä merkitystä, että jos nainen itse pitää "vääränä", niin miehetkin tämän vaistoaa. Ja kyllä melkein jokaisen kokoiselle naiselle on aina löytynyt ottajansa ja löytyy jatkossakin. Sanoin melkein, koska tietenkin sairaalloinen yli- tai alipaino voi olla ongelma. Ja siksi toiseksi, onko sellainen mies itse ottamisen arvoinen, jos hänet saa vain "hoikkana ja urheilullisena"? Saattaa olla, että toisen raskauden jälkeen onkin "kasvettu erilleen" eikä toinen "ole enää se ihminen jonka kanssa mentiin naimisiin."

Mitä tulee väitteisiin hoikkuuden ihannoimisesta, minusta juurikin 2020-luvulla on ollut jo pitkään kauneusihanteena myös rehevä ja muodokas. Ja tämän lisäksi tietysti myös sporttinen ja poikamainen tai pieni ja siro tai pitkä ja hoikka...

On aina ihmetellyt, että jos me miehet olemme kauttaaltaan niin pinnallisia kuin te naiset usein väitätte, miksi te edes vaivaudutte etsimään parisuhdetta enää vuonna 2020? Kuka sellaisen pinnallisen moukan kanssa haluaisi olla.

Niin, itse en ole mikään komistus, enkä urheilullinen, eikä vientiä ole juurikaan ollut. Mutta onneksi tälläisenä "seinäruusuna" on oppinut lukemaan ihmisiä ehkä paremmin. Näin ollen on ollut helppo erottaa ne, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ja kun se oma kauneus/komeus on siellä puolison silmässä, niin se pääse vuosien myötä rapistumaan.

M44

Olen monesta kohdasta samaa mieltä kanssasi.

Tartun kuitenkin toiseksi viimeiseen kappaleeseen: Naisethan nimenomaan eivät enää ole kovinkaan innokkaita olemaan ”pinnallisten moukkien” kanssa. Tämän näkee tälläkin palstalla - päivittäin useita ketjuja siitä, miten ”kiltti ja fiksu mies” ei kelpaa. Mitä nykytytöt sitten tekevät? Seurustelevat toisen tytön kanssa. Tämä on kasvava trendi, ja olenkin ollut kovasti huolissani niistä ihan kivoista ja fiksuista pojista, joille ei tyttöystävää riitä. Tytöt toki saavat seurustella itse valitsemansa kumppanin kanssa, tietenkin. Mutta mitä tekevät pojat? Syrjäytyvät ja alkavat kirjoitella nettiin naisvihajuttuja? En toivoisi tätä.

Vierailija
113/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Yhden yön jutun saa millä painoindeksillä tahansa, vakituista suhdetta ei millään.

Vierailija
114/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino,mielialalääkkeet,elämänhallinta, lista on pitkä .

Ja kaikki enemmän tai vähemmän kytköksissä aina nuista.

Vierailija
115/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmamies kirjoitti:

Nuorena miehenä ronklasin melko kovastikkin.

Nyt viiskymmppisenä p.anisin pikkasen pulskempaakin.

Ei se naisen haluttavuus ole muutamista kiloista riippuvainen. Selkeästi lihavat ei monia miehiä todellakaan viehätä seksuaalisesti,  kaveri pohjalta nekin kelpaa jos lunne on joustava.

Minulle naisessa ulkoisesti tärkeintä on kauniit kasvon piirteet, isohkot rinnat ja suht kapea takapuoli paketoituna  n. 170 cm vartaloon.

Muotoja saa ja täytyy naisessa olla, jos muodot kumminkin on makkaroina vatsan seudulla niin se ei enään kiihota seksuallisesti, tämä kumminkin on se tärkein vetovoiman herättäjä naisessa viriilille miehelle.

Sisäisesti tärkeää on rehellisyys, lojaali joustava luonne, hersyvä huumori ja hehkuva kipinä silmäkulmassa.

Nainen joka mielyttää seksualisesti että henkisesti, ja johon voi luottaa täysin on minun ihanne nainen.

Sä oletkin itse melkoinen catch (not). Lojaali joustava luonne = hiljainen kynnysmatto.

Vierailija
116/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ylipaino,mielialalääkkeet,elämänhallinta, lista on pitkä .

Ja kaikki enemmän tai vähemmän kytköksissä aina nuista.

Mulla on ylipainoa mutta en käytä mielialalääkkeitä ja elämänhallinta minulla ihan normaalia mielestäni, käyn töissä, olen perheen ja ystävien kanssa, urheilen jopa mitä lapsilta ehdin. Jotain haasteita toki on minullakin elämässä mutta niin näyttää olevan aika monella. Nuorempana olen syönyt vähän aikaa mielialalääkkeitä yhdessä kriisissä, mutta muutoin olen pärjännyt ilman. Eiköhän sitä ylipainoa aiheuta lähinnä tämä nykyinen elämäntapa, kun sitä on niin monella. Toki aika moni turvautuu elämänsä aikana jossain vaiheessa mielialalääkkeisiinkin, mutta en usko että ylipainoa on vain niillä jotka ovat niitä käyttäneet. Eikö tässä ketjussakin jo mainittu kerran että varsinkin suomalaisilla miehillä ylipainoa on 3/4:llä (itse olen siis nainen). 

Vierailija
117/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta ei ole normalia jos lihoo.

Toki on ferritiinit,kilppari,hormooni, stressit,miehen huomio.  Nuohan ne lihottaa.

Mutta kassalla näkee mistä ne kilot tulee.

Vierailija
118/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei mulla ole mahiksia niihin joista kiinnostun joten ei kannata. Lisäksi kuulun niihin naisiin jotka ajattelevat, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole miestä sen vertaa niin en häntä haluakaan.

Sama toisinpäin. Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta niin aivan turha tehdä mitään aloitetta. 

Nämä pelimiesten iskettävinä olevat naiset ei muutenkaan kiinnosta. Naisella täytyy olla senverran omaa tahtoa, että valitsee itse haluamansa miehen. Luulisi mahdollisen elänmänkumppanin valinta olevan senverran tärkeä asia, että ei tyydy vain niihin jotka tulevat iskemään.

Naisen painolla ei ole paljon merkitystä. Eripainoisissa on omalla tavalla erittäin miellyttäviä vartaloita. 

Jos joku pitäisi mainita, niin sellainen 170/80 leveälantioinen nainen olisi suosikki.

Vierailija
119/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu myös vartalotyypistä.

Missä se extrapaino on?

Jos vatsassa ja vyötäröllä, niin se on eri asia kuin reisissä ja peffassa.

Vierailija
120/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ei lähestytty ja "pyöreänä" lähestytään. : /