Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?

Vierailija
18.09.2020 |

Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.

Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 160. Kun painoin 47 niin mä olin kyllä niin surkea, että ei musta kukaan kiinnostunut. Yhden ksipään kanssa aloin seurustelemaan, tunnuin olevan sille vaan joku esittelykappale kavereilleen kun hänen mielestään olin "mallin mitoissa".

Tuo paino myös vaati niin minimaalista ruokavaliota, että olin muuten ain väsynyt, voimaton ja iloton.

Kun lihoin muutaman kilon niin olin kai iloisempi ja energisempi ja niitä miehiäkin alkoi pyörimään enemmän.

Hymyilevään ja aurinkoiseen ihmiseen on helpompi ihastua kuin apaattiseen ja väsyneeseen.

Vierailija
42/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat vie hoikat  ensin , betat voimaantuneet .

Tää oli koko ketjun paras kommentti 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannemitat on mielestäni varmaankin 170/55 luokkaa eli bmi 19.

Eli kyllä, jos on ylimääräistä niin kannattaa laihduttaa. Itse miehenä arvostan kunnianhimoa ja kurinalaisuutta vartalon suhteen.

Tinderissä yritän tehdä tulkintoja naisten rasvaprosenteista tarkastamalla esim solisluiden näkyvyyden, posket, käsivarret, reidet ym

Olen juurikin noissa mitoissa, siis tasan, ja rasvaprosentti on n. 15. Ikää vaan kun alkaa olla jo niin kyllä mä taidan useimpien makuun olla mallia kuivan kesän orava. Varsinkin naamasta. Tuo sun tapa toimii varmaan kaksikymppisten kanssa.

No, oma mies kyllä käy kuumana edelleen muhun niin sehän riittää.

Vierailija
44/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyllä, jos on ylimääräistä niin kannattaa laihduttaa. Itse miehenä arvostan kunnianhimoa ja kurinalaisuutta vartalon suhteen.

Tinderissä yritän tehdä tulkintoja naisten rasvaprosenteista tarkastamalla esim solisluiden näkyvyyden, posket, käsivarret, reidet ym

Ai hitsi kun näkisi millainen lihaksikas adonis tämän kommentin takana on.

Kyllä, olen treenattu atleettinen mies, mutta jos sinä olet pullukka niin et tule näkemään vartaloani, koska en ole tekemisissä pullukoiden kanssa.

Vierailija
45/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy vaikuttavan. Itselläni on ainakin sellaisia kokemuksia, eli jos on laiha, silloin kasvaa vetovoima, älykkyysaste ja ilmeisesti ihmisarvokin palautuu takaisin. Ainakin jos muiden reaktioihin uskoo.

Juuri näin. Hyvä olo ja itsestä huolehtimen näkyy siitä painosta.

Miten älykkyys näkyy painosta? Ei näy.Eikä hyvä olokaan, itsestä huolehtiminen osaksi.

Vierailija
46/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo me kaikki lihavat kun ollaan niin hiton voimaantuneita kaiken meihin kohdistuneen vihan jälkeen. Miksi sä oletat, että olen voimaantunut? Tuo mulle yksikin lihava nainen, joka oikeasti pitää vartalostaan. Lihavuus on myös meistä lihavista ihan hiton kuvottavaa. Luuletko, että yksikään lihava pitää itsestään? Sä oot ihan äärettömän vajaaälyinen ihminen. Harmi, että lankesin nyt tähän sun trollikommenttiin, mutta mun aivot kiehuu sunlaisista pàskakasoista.

Vierailija
47/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen treenattu atleettinen mies, mutta jos sinä olet pullukka niin et tule näkemään vartaloani, koska en ole tekemisissä pullukoiden kanssa.

No enpä nyt erityisemmin välitäkään nähdä, silläkin on merkitystä mitä on korvien välissä.

eri

Vierailija
48/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän varmaan kaikki löytävät sopivat parit itselleen.

Mitä veikkaat, kummalla parilla on hauskempaa, sillä joka tuijottaa ulkonäköä ja painoa vai sillä joka uskaltaa olla oma itsensä sukupuolirooleista piittaamatta?

Vierailija
49/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut eroa.

Rumilla ei paino vaikuta mihinkään. Naamalle kun ei voi mitään.

Vierailija
50/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan olet positiivinen, kehopositiivinen

Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.

M

Ihan oikeastiko. Mieluummin kuollut kuin normaalipainoinen? Osastolla olevat anorektikot ovat 35-kiloisia, 30 kiloon ehkä laihtuivat Auschwitzissa tai Biafrassa. 70 kiloa taas on ihan normaali paino vähänkään pitemmälle naiselle.

Tiedän kyllä paljonkin miehiä, jotka pitävät Kate Kusminasta (171/36) ja Eugenia Cooneysta, joka on alle 35-kiloinen. Eli kyllä miehet ihan oikeasti pitävät laihoista naisista, halusitte sen uskoa tai ette. Itse olen 159/48 nainen ja aion kyllä laihduttaa n. 10kg tästä läskiruhosta pois.

https://lolcow.farm/snow/src/1546883525268.png

https://www.monstersandcritics.com/wp-content/uploads/2019/02/Eugenie-C…

Oletko tosissasi? Ei voi olla kovin terve päästään, jos haluaa naisen näyttävän tuollaiselta. Tyttöparat!

Vierailija
51/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan olet positiivinen, kehopositiivinen

Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.

M

Naiset eivät halua lihavaa miestä. 66% miehistä on lihavia, naisista 46%. Sitten miehet ihmettelee kun ei löydy naista.

Vierailija
52/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on se, että on valmis ja tahtoo suhteeseen ja tietää millaista suhdetta etsii

Vierailija
53/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olen itse asiassa aika lailla noissa mitoissa mitkä sanoit ihanteeksesi, pari senttiä ja pari kiloa vähemmän. Kommenttini siksi, että tiedän kokemuksesta millaisilla miehillä on pokeria tulla iskemään, ja vielä ihan tosissaan.

Vierailija
54/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nimimerkkisi eli M120cm( vyötärönympärys)

Vierailija
55/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy vaikuttavan. Itselläni on ainakin sellaisia kokemuksia, eli jos on laiha, silloin kasvaa vetovoima, älykkyysaste ja ilmeisesti ihmisarvokin palautuu takaisin. Ainakin jos muiden reaktioihin uskoo.

Juuri näin. Hyvä olo ja itsestä huolehtimen näkyy siitä painosta.

Miten älykkyys näkyy painosta? Ei näy.Eikä hyvä olokaan, itsestä huolehtiminen osaksi.

Hoikka ihminen vain mielletään älykkäämmäksi kuin lihava, tutkimusten mukaan. Aivan sama mielikuva on pitkistäkin, että he on älykkäämpiä kuin lyhyet, mikä myös pitää paikkansa että pitkillä ihmisillä on keskimäärin korkeampi älykkyysosamäärä. Ymmärtäähän sen kun pituus on evoluution tuotos kuten älykkyyskin.

Vierailija
56/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetko kadulla jätesäkkiin kääriytyneenä?

Vierailija
57/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg on miehen paino. Naisen ei pitäisi painaa enempää kuin 45-50kg.

M[/quote] 

Kyllä 70kg mies on makuuni liian heiveröinen, koska haluan uljaan, pitkän ja lihaksikkaan miehen ja sellaiset painavat jotain 90-100kg luokkaa. 

Vierailija
58/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi 18,5, suunnilleen sama ollut koko aikuisiän, eivätkä miehet pyöri ympärillä. Tinderissä oli tietysti kysyntää (ja baareissa silloin kun vielä kävin) mutta muuten kohtuu vähäistä. Silloin tällöin arjessa joku tulee pokaamaan, ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nämä miehet eivät todellakaan ole mitään joka naisen unelmamiehiä. Niin, ja ikää selvästi alle 30.

Opi itse pokaamaan.

Vierailija
59/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisia itsestäänselvyyksiä kysellään vielä 2020-luvulla? Kyllä sillä on hyvin suuri merkitys. Hoikka vartalo on merkki nuoruudesta ja terveydestä, mikä on miehen näkökulmasta hyvin kiinnostavaa. Jokainen laihdutettu kilo nuorentaa sinua vuodella, noin karkeasti ottaen, kunhan ei sentään noreksian puolelle mennä.

Toki jos tavoitteenasi on saada vain "joku ihan sama kuka" mies, niin se onnistuu vaikka painosi olisi mitä tahansa.

Oon 33v ja 52kg, pituus 162.

Eli jos haluaisin parikymppisen menekin markkinoilla niin mun pitäis painaa 40kg?

Vai mitä sä selität?

"...kunhan ei sentään anoreksian puolelle mennä."

Olet painoindeksisi mukaan niin hoikka, että todennäköisesti vaikutat jo muutekin huomattavasti ikäistäsi nuoremmalta. Tämänhän halusit kuulla? Hyvä, nyt sanoin sen sinulle. :)

Vierailija
60/144 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 18,5, suunnilleen sama ollut koko aikuisiän, eivätkä miehet pyöri ympärillä. Tinderissä oli tietysti kysyntää (ja baareissa silloin kun vielä kävin) mutta muuten kohtuu vähäistä. Silloin tällöin arjessa joku tulee pokaamaan, ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nämä miehet eivät todellakaan ole mitään joka naisen unelmamiehiä. Niin, ja ikää selvästi alle 30.

Opi itse pokaamaan.

Tiedän ettei mulla ole mahiksia niihin joista kiinnostun joten ei kannata. Lisäksi kuulun niihin naisiin jotka ajattelevat, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole miestä sen vertaa niin en häntä haluakaan.