Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?

Vierailija
18.09.2020 |

Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.

Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippu myös vartalotyypistä.

Missä se extrapaino on?

Jos vatsassa ja vyötäröllä, niin se on eri asia kuin reisissä ja peffassa.

Mulla on kaikissa noissa paikoissa. Ja selässä ja rinnoissa.

Vierailija
122/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Sillä painolla on siinä mielessä merkitystä, että jos nainen itse pitää "vääränä", niin miehetkin tämän vaistoaa. Ja kyllä melkein jokaisen kokoiselle naiselle on aina löytynyt ottajansa ja löytyy jatkossakin. Sanoin melkein, koska tietenkin sairaalloinen yli- tai alipaino voi olla ongelma. Ja siksi toiseksi, onko sellainen mies itse ottamisen arvoinen, jos hänet saa vain "hoikkana ja urheilullisena"? Saattaa olla, että toisen raskauden jälkeen onkin "kasvettu erilleen" eikä toinen "ole enää se ihminen jonka kanssa mentiin naimisiin."

Mitä tulee väitteisiin hoikkuuden ihannoimisesta, minusta juurikin 2020-luvulla on ollut jo pitkään kauneusihanteena myös rehevä ja muodokas. Ja tämän lisäksi tietysti myös sporttinen ja poikamainen tai pieni ja siro tai pitkä ja hoikka...

On aina ihmetellyt, että jos me miehet olemme kauttaaltaan niin pinnallisia kuin te naiset usein väitätte, miksi te edes vaivaudutte etsimään parisuhdetta enää vuonna 2020? Kuka sellaisen pinnallisen moukan kanssa haluaisi olla.

Niin, itse en ole mikään komistus, enkä urheilullinen, eikä vientiä ole juurikaan ollut. Mutta onneksi tälläisenä "seinäruusuna" on oppinut lukemaan ihmisiä ehkä paremmin. Näin ollen on ollut helppo erottaa ne, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ja kun se oma kauneus/komeus on siellä puolison silmässä, niin se pääse vuosien myötä rapistumaan.

M44

Olen monesta kohdasta samaa mieltä kanssasi.

Tartun kuitenkin toiseksi viimeiseen kappaleeseen: Naisethan nimenomaan eivät enää ole kovinkaan innokkaita olemaan ”pinnallisten moukkien” kanssa. Tämän näkee tälläkin palstalla - päivittäin useita ketjuja siitä, miten ”kiltti ja fiksu mies” ei kelpaa. Mitä nykytytöt sitten tekevät? Seurustelevat toisen tytön kanssa. Tämä on kasvava trendi, ja olenkin ollut kovasti huolissani niistä ihan kivoista ja fiksuista pojista, joille ei tyttöystävää riitä. Tytöt toki saavat seurustella itse valitsemansa kumppanin kanssa, tietenkin. Mutta mitä tekevät pojat? Syrjäytyvät ja alkavat kirjoitella nettiin naisvihajuttuja? En toivoisi tätä.

Kasvava trendi on että tytöt nimenomaan haluavat olla niiden pinnallisten moukkien kanssa. Luokalla on aina pari komeaa jätkää joilta löytyy ne haluttavat piirteet (pituutta ja komeutta, jo nuorena matala ääni, ihanan jännän röyhkeän itsevarma ja menevä käytös). Nämä kierrättävät tyttöystäviä.

Sen jälkeen aletaan puhumaan kuinka ei koskaan poikia ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippu myös vartalotyypistä.

Missä se extrapaino on?

Jos vatsassa ja vyötäröllä, niin se on eri asia kuin reisissä ja peffassa.

Mulla on kaikissa noissa paikoissa. Ja selässä ja rinnoissa.

Paha sanoa näkemättä.

Tuo on kuitenkin aika merkittävä tekijä. Se pitääkö hoikasta vai kurvikkaasta, on makuasia. Rotevistakin tykätään, esimerkiksi minä tykkään. otevalla siis tarkoitan sellaista vahvaa naistyyppiä jolla on aika suora vartalo, mutta peffa saisi olla naisellisen muodokas.

Se on kuitekin useimmille turn-off jos löytyy vatsaa ja pelastusrenkaita vyötäröltä, mutta ie vastaavasti peffaa ja reittä.

Eli omenavartaloisen kannattaa olla hoikka.

ps. itse miehenä samassa veneessä. Kaikki läski menee vatsaan ja naamaan.

Vierailija
124/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole ylipainoinen tai/ja ruma niin kyllä sinä miestä saat.

Vierailija
125/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omar Baba kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei mulla ole mahiksia niihin joista kiinnostun joten ei kannata. Lisäksi kuulun niihin naisiin jotka ajattelevat, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole miestä sen vertaa niin en häntä haluakaan.

Sama toisinpäin. Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta niin aivan turha tehdä mitään aloitetta. 

Nämä pelimiesten iskettävinä olevat naiset ei muutenkaan kiinnosta. Naisella täytyy olla senverran omaa tahtoa, että valitsee itse haluamansa miehen. Luulisi mahdollisen elänmänkumppanin valinta olevan senverran tärkeä asia, että ei tyydy vain niihin jotka tulevat iskemään.

Naisen painolla ei ole paljon merkitystä. Eripainoisissa on omalla tavalla erittäin miellyttäviä vartaloita. 

Jos joku pitäisi mainita, niin sellainen 170/80 leveälantioinen nainen olisi suosikki.

En tietääkseni missään kohtaa sanonut, että tyydyn väkisellä johonkuhun niistä jotka tulevat iskemään. Ei, en ole tyytynyt heistä keneenkään tähänkään asti vaan olen antanut pakit kaikille. Odotan niin kauan että joku itseäni kiinnostava tulee iskemään, sellainen jonka haluan. Olen niin kauan yksin että niin tapahtuu, vaikka loppuelämäni jos tarve vaatii.

Vierailija
126/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiseuraa saa naisena minkä painoisena tahansa. Seurustelukumppaninkin saa, muttei ronkeliksi kannata ryhtyä.

Pitää vaan ymmärtää missä ulkonäkökategoriassa itse on. Moni mies joka valittaa naisen puutetta on asettanut melkoiset vaatimukset emännälle vaikka itsekään ei mitään kukkasia ollakaan. Toki naiset syyllistyvät samaan.

Miksi tällaista valhetta täällä jatkuvasti levitellään?

Minä en näin naisena (40+ v.) saa edes sitä yhden illan/päivän seksiseuraa, vaikka kuinka yrittäisin. Olen juu pulska, kasvoiltani tavis, mutta ehkäpä tuossa se ongelma onkin, kun en ole kaunis. 

Eli, pulska ja KAUNIS nainen saa seksiseuraa kun vain tahtoo, mutta me muut jäädään rannalle, oli kyse seksi- tai parisuhteesta.

Olen nyt puoli vuotta ollut muutamassa deittisovelluksessa ja neljät treffit, jatko 0. Keskustelunaloituksia muutama kymmenen, jotka tyrehtyvät yleensä miesten haluttomuuteen kirjoittaa. Miksi nämä miehet ovat etsimässä seuraa, kun eivät jaksa jatkoon panostaa, on mysteeri. En saa seuraa edes niistä ei-niin-viehättävistä, ylipainoisista, vanhoista miehistä, vaikka jopa jotkut ovat ns. oman tasoni alapuolella (ovat siis profiilistani tykänneet, mutta eivät ota yhteyttä).

Vierailija
127/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle naisen painolla ei ole mitään merkitystä, kunhan ei nyt ihan hengenvaarallisesti lihavan mitoissa ole. Monet muut asiat ratkaisevat.

Vierailija
128/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle naisen painolla ei ole mitään merkitystä, kunhan ei nyt ihan hengenvaarallisesti lihavan mitoissa ole. Monet muut asiat ratkaisevat.

Puhutko nyt jostain yksittäisestä miehestä? Varmasti näin, mutta se ei poista sitä faktaa että monelle miehellä naisen painolla todellakin on väliä. Uskaltaisin jopa väittää että suurimmalle osalle.

Vierailija
129/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ylipainoiset naiset seurustelevat.

Vierailija
130/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen niitä hoikkia joilla lantio ja peba naisellisesti keinuu kävellessä miehet yrittää, oli naisen ikä sitten 25 tai 55. Vaikka on niitäkin miehiä jotka tykkää pulleasta, niin silti väittäisin suurimman osan viehättyvän "baywatch"-vartaloista.

Vierailija
131/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni miellyttää aika monikin naisen vartalotyyppi.

Yksi vartalotyyppi on joka ei miellytä, ja ikävä kyllä varmaankin 80% oman ikäisistä naisista edustaa sitä. Sehän on se ylipainoa/tukevuutta joka on kasaantunut "keskelle". Ei oikein peffaa tai reittä. Rintojen koolla ei ole minulle merkitystä, tai pituudella.

m41

Vierailija
132/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmamies... voi jeesus.

Vierailija
133/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon miehestä. Minä pidän hoikista naisista, mutta monelle miehelle isot tytöt ovat ok. Jotkut jopa suosivat niitä.

Vierailija
134/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset ja herrat! Onks unohtunut kuinka paljon habitukseen voi itse vaikuttaa välittömästi ja melkein ilmaiseksi: kiva meikki, tukka kuntoon, sopivat vaatteet ja kengät (vaikka kirppikseltä). Oon pyöreä, mutta oon löytänyt oman tyylini, tykkään naamastani ja miehet kanssa. Sitten yritän käyttäytyä nätisti noin yleensäkin, ei se monien huutama suoruus  tarkoita epäystävällisyyttä. En ees yritä pokailla ketään, ehkä just siksi miehet ihastuu minuun niin usein. Nyt oon myös saanut laihdutuksen hyvin alkuun. Ei kukaan ole ruma eikä ees tavis, jos näkee vähän vaivaa. 

Vierailija
135/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani Espanjassa huomasin, kuinka upeita naiset olivat vaikka kaikilla mittareilla ylipainoa oli. Vatsamakkaroista huolimatta kantoivat itsensä ylväästi, oli seksikkäitä toppeja, mekkoja, korkkareita... WAUTSI! 

Vierailija
136/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla ei (ainakaan minun osaltani) ole ollut mitään väliä. Naamalla ja tissien koolla sen sijaan on. En ole kelvannut miehille tällä naamalla 45 kiloisena ja aa-kuppisena enkä nyt 70 kilosena a-kuppisena koska naama on hirveän näköinen. En tiedä kelpaisinko sittenkään jos tissit olisivat f-kuppia koska tätä naamaa ei edes isot tissit pelasta. N31

Vierailija
137/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et ole ylipainoinen tai/ja ruma niin kyllä sinä miestä saat.

Vähän hölmöä on toistella itsestäänselvyyksiä. Rumuus ja kauneus on täysin subjektiivisia käsitteitä ja perustuvat lähinnä ihmisten henkilökohtaisiin preferensseihin. Eihän kukaan seurustele omasta mielestään luotaantyöntävän ihmisen kanssa mutta se mikä on kenellekin vastenmielistä, riippuu täysin ihmisestä. Mikä edes on rumaa? Miten sellainen määritellään? Monet haukkuvat rumaksi normaalin näköisiä ihmisiä, jotka eivät vain vastaa vallalla olevia kauneuskäsityksiä. Ei sellainen mielestäni tee kenestäkään rumaa. Rumuuteen tarvitaan jo jokin äärimmäisyys ulkonäössä.

Vierailija
138/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että oikein hoikka ollessani herätin kyllä enemmän huomiota ns. tuntemattomissa miehissä. Enemmän katseita ja lähestymisyrityksiä tuntemattomien miesten taholta siis.

Pulleampana (bmi 23 tms.) en ollut enää samanlainen huomiomagneetti, MUTTA miehet jotka tutustuivat minuun illanistujaisissa tms. ihastuivat kyllä yhtä lailla kuin hoikempanakin. Luonne siis taitaa lopulta ratkaista!

Vierailija
139/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani Espanjassa huomasin, kuinka upeita naiset olivat vaikka kaikilla mittareilla ylipainoa oli. Vatsamakkaroista huolimatta kantoivat itsensä ylväästi, oli seksikkäitä toppeja, mekkoja, korkkareita... WAUTSI! 

Tämän vuoksi tykkään lomailla Espanjassa. Silmäniloa riittää :)

Vierailija
140/144 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Sillä painolla on siinä mielessä merkitystä, että jos nainen itse pitää "vääränä", niin miehetkin tämän vaistoaa. Ja kyllä melkein jokaisen kokoiselle naiselle on aina löytynyt ottajansa ja löytyy jatkossakin. Sanoin melkein, koska tietenkin sairaalloinen yli- tai alipaino voi olla ongelma. Ja siksi toiseksi, onko sellainen mies itse ottamisen arvoinen, jos hänet saa vain "hoikkana ja urheilullisena"? Saattaa olla, että toisen raskauden jälkeen onkin "kasvettu erilleen" eikä toinen "ole enää se ihminen jonka kanssa mentiin naimisiin."

Mitä tulee väitteisiin hoikkuuden ihannoimisesta, minusta juurikin 2020-luvulla on ollut jo pitkään kauneusihanteena myös rehevä ja muodokas. Ja tämän lisäksi tietysti myös sporttinen ja poikamainen tai pieni ja siro tai pitkä ja hoikka...

On aina ihmetellyt, että jos me miehet olemme kauttaaltaan niin pinnallisia kuin te naiset usein väitätte, miksi te edes vaivaudutte etsimään parisuhdetta enää vuonna 2020? Kuka sellaisen pinnallisen moukan kanssa haluaisi olla.

Niin, itse en ole mikään komistus, enkä urheilullinen, eikä vientiä ole juurikaan ollut. Mutta onneksi tälläisenä "seinäruusuna" on oppinut lukemaan ihmisiä ehkä paremmin. Näin ollen on ollut helppo erottaa ne, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ja kun se oma kauneus/komeus on siellä puolison silmässä, niin se pääse vuosien myötä rapistumaan.

M44

Olen monesta kohdasta samaa mieltä kanssasi.

Tartun kuitenkin toiseksi viimeiseen kappaleeseen: Naisethan nimenomaan eivät enää ole kovinkaan innokkaita olemaan ”pinnallisten moukkien” kanssa. Tämän näkee tälläkin palstalla - päivittäin useita ketjuja siitä, miten ”kiltti ja fiksu mies” ei kelpaa. Mitä nykytytöt sitten tekevät? Seurustelevat toisen tytön kanssa. Tämä on kasvava trendi, ja olenkin ollut kovasti huolissani niistä ihan kivoista ja fiksuista pojista, joille ei tyttöystävää riitä. Tytöt toki saavat seurustella itse valitsemansa kumppanin kanssa, tietenkin. Mutta mitä tekevät pojat? Syrjäytyvät ja alkavat kirjoitella nettiin naisvihajuttuja? En toivoisi tätä.

Kasvava trendi on että tytöt nimenomaan haluavat olla niiden pinnallisten moukkien kanssa. Luokalla on aina pari komeaa jätkää joilta löytyy ne haluttavat piirteet (pituutta ja komeutta, jo nuorena matala ääni, ihanan jännän röyhkeän itsevarma ja menevä käytös). Nämä kierrättävät tyttöystäviä.

Sen jälkeen aletaan puhumaan kuinka ei koskaan poikia ikinä.

Riippuu luokasta. Tiedän toisen asteen koululuokan, jolla puolet tytöistä on bi- tai homoseksuaali ja seurustelee toisen tytön kanssa. Yksikään poika tuolla luokalla ei seurustele, kuten ei kukaan heterotytöistäkään. Eräällä toisella luokalla lesboja on 30 % tytöistä. Tämä peruskoulussa. Pojat eivät ole nykytytöille ”se” juttu.