Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope sai tuomion

Vierailija
18.09.2020 |

Roope Salminen tuomittiin pakottamisesta seksuaaliseen tekoon https://www.is.fi/viihde/art-2000006640400.html

Kommentit (1969)

Vierailija
621/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tekivät syntiä, kun pappi ei ollut antanut tämmöisen suvunjatkamistapahtumaan lupaa.

Vierailija
622/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ylittänyt taatusti vuortenkokoiset kynnykset ennen kuin on rohkaistunut viemään Roopen rikollisen teon oikeuteen. Nostan hänelle hattua rohkeudesta! Tämä maa tarvitsee lisää hänenlaisiaan rohkeita naisia! Toki miehiäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki on ollu joskus morkkikset paristaki kännipanosta. Voinkohan haastaa oikeuteen?

Jos olit sammunut silloin.

Vierailija
624/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kyllä näyttö on aivan riittävä ja tuomio kohdillaan. Roo pe on nyt seksuualisesta pakottamisesta tuomittu rikollinen.

Sääliksi käy kyllä roopen lapsi, joka joutuu elämään sen kanssa, että isukki on maan tunnetuin seksuaalirikollinen.

Ja pah. Lusikassa nukkuja kaikista tunnetuin seksirikollinen? Olispa kaikki miehet vain lusikassa nukkujia. Nyt jotain suhteellisuutta tähän.

Vierailija
625/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv oksettaa tällä hetkellä.

Vierailija
626/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas pitää varmaan sitten tehdä tuosta omasta miehestäkin rikosilmoitus.

Vierailija
627/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa Seiskan vihjailujen perusteella todellakin siltä että Roopen on oikeuteen vienyt Ida Paul. Niin moni asioista täsmää Idan kanssa.

Vierailija
628/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä oksetat minua.

Juuri tuollainen haahka joka varmaan alkaa järjestämään adresseja sun muita barrikadeja jotta Roopen elämä nyt varmasti tuhotaan.

Vierailija
629/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkaistuista viesteistä tulee ilmi, että ns. uhrioletettu kärsi seuraavana päivänä morkkiksesta.

Vaikea uskoa seksuaalirikokseen, jos uhri itse kutsuu rikoksentekijän seuraavana päivänä käymään luokseen ja kun keskustelu ja juttelu sujuu noinkin sopuisissa merkeissä mitä julkaistut viestit kertovat.

outo juttu kaikenkaikkiaan,en voi kuitenkaan syyttää kumpaakaan osapuolta, koska en tiedä kaikkia faktoja. yllä oleva käsitys on muodostettu pelkästään niiden tietojen valossa mitä on julkaistu.

Vierailija
630/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viestiketju mikä on julkaistu, niiden viestittely tapahtuneen jälkeen.

Ei siis millään tule ajatusta, että Roope olis tehnyt mitään väärää.

Sitten tullaan siihen että naisetkin voivat tehdä humalassa asioita mitä jälkeenpäin katuvat..

Naiset voivat tehdä humalassa asioita mitä jälkeenpäin katuvat? Tässähän on pointtina juuri se, että nainen ei tehnyt mitään. Hän oli niin humalassa/sammunut, ettei kyennyt toimimaan ja hänen tilaansa käytettiin hyväksi.

Mitä tekoaan hän tässä katuisi? Ehkä kaveriinsa luottamista?

Pussaillut Roopen kanssa ja viettänyt iltaa. Missä kohdassa iltaa naisesta tulee sitten sellainen, joka ei vastaa teoistaan millään tavalla? Mistä mies voi tietää, että nainen ei ole enää mukana? Kun nainen huojuu, horjuu, ei ole puhelias?

No siinä vaiheessa kun nainen on niin humalassa ettei enää ole tolkuissaan. Silloin miehen täytyis tietää, että ei parane tunkea samaan sänkyyn ja vielä väittää pokkana että yhteisymmärryksessä tässä oltiin. Ei oltu, sen oikeuskin totes.

"Käräjäoikeuden mukaan asiassa on tullut toteennäytetyksi, että asianomistaja on ollut erittäin päihtynyt tapahtumahetkellä. Hän on ollut vielä Salmisen poistuttua täysin autettavassa kunnossa."

Vierailija
631/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roopehan oli suomalaisten naisten inhokki jo valmiiksi (ei harmainta aavistusta syystä), joten he oikein nyt nauttivat tästä tuomiosta..

Minä haluaisin vain tietää että mikä rikos tuossa on tapahtunut? EI OLE OLLUT PAKOTTAMISTA MISSÄÄN MUODOSSA! Tämä tekee minut niin vihaiseksi, että tämmöinen TYPERÄ juttu saa nyt näin paljon huomiota, kun tuolla olisi ihan oikeita pahempia rikoksia tutkittavana ja tuomittavana.

Jos ihmisen epävakaa mielenterveys aiheuttaa sen että ei pysty ilmaisemaan itseään oikein, niin miten se on miehen syy? Onhan tuo täysin päivänselvää että "uhri" on manipuloiva ja oikutteleva bitch, joka joskus 30 vuoden päästä ymmärtää lapsellisuutensa, ja silloin jossai naisten lehdessä taas hehkutetaan avoimuudesta ja henkisestä kasvusta..

Tämä hiton suomen oikeusjärjestelmä vain on niin perseestä kuin olla ja voi. 

Uhri oli sammunut ja siten kyvytön antamaan suostumustaan.

Suostumustaan mihin, nukkumiseen? Tyttö joka kirjoittaa "Shit is depressing." Vielä seuraavana päivänä, Lapsellinen kuin mikä.. ja täällä aikuiset naiset aivan innoissaan.

Varmasti monella on paljon kaduttavaa omassa nuoruudessaan, mutta omista virheistä ei aina voi syyttää muita. On myös se oma vastuu mihin lähtee mukaan. Tämä tuntuu olevan nykyajan trendi, että ei pystytä hyväksymään  OMIA VIRHEITÄ vaaan halutaan syyllinen omiin ongelmiin löytää muualta. Ja niin on tapahtunut tämän Roope Salmisen keississä.

Vierailija
632/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUostumusta Ei tarvita lusikassa nukkumiseen. LAKI.eikä vieressä nukkumiseen.

Vierailija
633/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovissa Roopen tuomio tullaan kumoamaan, joten vihaajat odotelkaa vielä vuosi.

Vierailija
634/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kaltaiset rikokset tulisi vanhentua puolessa vuodessa, jotta vältyttäisiin näiltä vuosien takaisten kännimokien muistelemisilta ja penkomisilta ja mahdollisista kostoista.

Tämä voisi toimia. Kuka itse muistaa vaikka kolmen vuoden takaisia sammumisia ja sanomisia?

Jos sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi/raiskataan/piestään niin varmasti muistat jos ja kun siitä trauma jää.

Minä puhuin eri rikosnimikkeestä kuin sinä. Tästä lievimmästä mitä kaivellaan vuosien jälkeen. Sen vanhentumisajan muuttamisesta, en esim. raiskauksista.

Vierailija
635/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahtia taas. Kuka v i tt ú tekee rikosilmoituksen 5 vuoden kuluttua? Wanhentunutta, jos nyt mitään mainitsemisen arvoista edes tapahtui.

Vierailija
636/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen hiiri ei naista muulla saakaan kuin väkisin tai jonkun puutteessa olevan hortsakkeen. Yhy-yy, vali vali.

Vierailija
637/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen ehdottomasti syytön"

Viidakon vanhimpia sanontoja. Linnakundit eivät myönnä mitään. Eivätkä laittaisi itseään kiven sisään, jos saisivat itse päättää tuomioistaan.

Höpsistä. Monet myöntävät syyllisyytensä, ne on ne monimurhaajat, psykopaatit jne jotka eivät yleensä myönnä, koska eivät sairauksiensa vuoksi siihen kykene.. ja nyt Roope on sellainen suomen feministien mielestä.

Miksi aina pitää ymmärtää feminismi väärin ja vetää se joka lauseeseen mukaan? Onhan sullakin äiti. Kuvittele se äitisi tähän tilanteeseen nuorena tyttönä ja tule sitten aukomaan feminismikommentteja.

Vierailija
638/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullaki on ollu joskus morkkikset paristaki kännipanosta. Voinkohan haastaa oikeuteen?

Jos olit sammunut silloin.

En ollu mutta kadutti silti.

Voin kyllä väittää että olin sammumisen rajamailla jos se riittää

Vierailija
639/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkari tosiaan vaikenee vaikka tuomio tuli ja toimittajat kysele ät.

Vierailija
640/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin monesti sammunut että en voi todellakaan sanoa mitä on tapahtunut tai mitä olen sanonut.

Olen tullut putsatuksi pari kertaa kun olen sammunut. Aina olen haavani nuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi