Tein jotain ihan älytöntä viime viikonloppuna
Nyt on vähän morkkis...
Olin kylpylässä, jossa on turkkilainen sauna johon mennään altaiden puolelta (ei siis pesuhuoneesta). Olin siellä perheeni kanssa, mutta perhe oli muualla (mies lastenaltaissa lasten kanssa). Mä olin sanonut että lähden nyt saunaan ja pesulle & huoneeseen, nähdään siellä. Kävin allasbaarissa juomassa siiderin ja menin hetkeksi porealtaaseen ja katselin siinä yhtä aika hottista miestä.
Menin siihen turkkilaiseen saunaan ja tämä hyvännäköinen mies seurasi mua. Hän istui ihan lähelle ja tuijotti. Yhtäkkiä ihan hetken mielijohteesta suutelin miestä ja hän vastasi suudelmaan. Hän kosketteli rintojani ja avasi bikinieni alaosan ja harrastimme siellä seksiä.
Suutelin vielä hyvästiksi, puin ja lähdin pesulle. Näin miehen perheensä kanssa myöhemmin aamupalalla ja hän minut.
En oo koskaan tehnyt tuollaista. Ehkäisy on kunnossa, mutta nyt pelkään tauteja. Ihan suomalainen mies se oli ja sormus kädessä, kuten mullakin. En tiedä mikä hulluus muhun iski.
Kommentit (54)
Liian yksityiskohtaisesti selitetty stoori paljastaa ettei ole todellisuuteen perustuva ;)
Mua ällöttää tuollaiset kylpylöissä nussijat. Oli tämä aloitus sitten provo tai ei, noita pervoja mahtuu joka kylpylään. TOivottavasti ap saa palkaksi sukupuolitaudin.
Luulen että olin vähän kännissä. Juon aika vähän ja olin sinä päivänä juonut pari siideriä ja viiniä ruualla. En osaa muuten selittää. Hulluus iski. En siis kuvitellut että tuo mies seuraa mua sinne saunaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:42"]
Et vaivautunut analysoimaan, vaikka tuo pano olis voinut rikkoa sun lasten perheen...?
[/quote]
Ja paikka oli tietysti porvoon kylpylä, vai mitä?
Musta tästä just puuttuu yksityiskohdat.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:49"]
Liian yksityiskohtaisesti selitetty stoori paljastaa ettei ole todellisuuteen perustuva ;)
[/quote]
Onko näin? En oo itse ikinä nähnyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:50"]
Mua ällöttää tuollaiset kylpylöissä nussijat. Oli tämä aloitus sitten provo tai ei, noita pervoja mahtuu joka kylpylään. TOivottavasti ap saa palkaksi sukupuolitaudin.
[/quote]
Ihan kiva tarina mutta keksitty.
Juttuusi olisi tullut uskottavuutta kun olisit kertonut missä kylpylyssä tämä tapahtui.
Turha sanoa että pelkäät miehesi lukevan tätä palstaa ja huomaavan asiayhteyden, sillä se kyllä selvisi hänelle jo tästäkin.
Pienellä lisäharjoittelulla saat aikaan ihan hyviä provoja.
Ei ollut.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:52"]
Ja paikka oli tietysti porvoon kylpylä, vai mitä?
[/quote]
Joko et normaalisti käytä sormuksia tai käy uimassa, sillä jonkun kerran kun rinkula on sormeen uimahalliin mennessä unohtunut, täytyy se mitä pikimmin käydä nakkaamassa pukkariin. Polskiminen sormuksen kanssa ei onnistu.
En mä miestä pelkää (ei käy vauvapalstoilla), mutta äitituttuja... en viitsi sanoa paikkaa kun moni tietää että me oltiin kylpylässä viime viikonloppuna.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:56"]
Ihan kiva tarina mutta keksitty.
Juttuusi olisi tullut uskottavuutta kun olisit kertonut missä kylpylyssä tämä tapahtui.
Turha sanoa että pelkäät miehesi lukevan tätä palstaa ja huomaavan asiayhteyden, sillä se kyllä selvisi hänelle jo tästäkin.
Pienellä lisäharjoittelulla saat aikaan ihan hyviä provoja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:25"]
Mä en riisunut miestä, eiköhän tuo itse saanut housunsa pois. Eikä hänkään sen kummemmin riisunut mua kuin avasi toiselta puolelta bikinin narun ja veti bikinit alas. Nojasin seinään, osittain istuin sillä kaakelipenkillä ja mies seisoi kun pani mua.
[/quote]Oliko mies kääpiö? Vai miten se sopiva asento löytyi turkkilaisessa saunassa? Eikös niissä ole yleensä sellaiset kaakeloidut tasot? kävelytason ja istumatason korkeusero on noin 40cm.
Kerro nyt mikä kylpylä oli, niin päästään vähän paremmin fiilikseen mukaan.
Jaa. Itse pidän sormusta aina, ei haittaa uimassa. Mieskin pitää, hänellä on sellainen perinteinen kultarinkula kuten tällä miehelläkin oli.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:00"]
Joko et normaalisti käytä sormuksia tai käy uimassa, sillä jonkun kerran kun rinkula on sormeen uimahalliin mennessä unohtunut, täytyy se mitä pikimmin käydä nakkaamassa pukkariin. Polskiminen sormuksen kanssa ei onnistu.
[/quote]
Varatut tekevät hyvin useinkin treffejä näihin kylpylöiden höyrysaunoinhin. Kun heitä hätistelee pois näistä tiloista, he selittelevät kuinka ei ole muutakaan paikkaa. Ei parit kovin pitkälle yleensä pääse, kun henkilökuntaa pyydetään jo tekemään stoppi moiselle touhulle t. kylpylänsiistijä
[/quote]Kaikilla ei ole niin massiivisia sormuksia että kilahtaa käsineen pohjaan. En koskaan poista sormuksia uidessa käydessä.
En ole ap enkä usko hänen tarinaansa :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:55"]
Onko näin? En oo itse ikinä nähnyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:50"]
[/quote]Onko näin? En oo itse ikinä nähnyt.
ap
[/quote]
Pidit siis silmät kiinni koko ajan? Kuvitteletko kenties, että olet ainoa ihminen, joka on keksinyt julkisella paikalla nussimisen?
Ps. Voisitko kirjoittaa oman viestisi lainauksen alle, niin sitä ei tarvitsisi erikseen kopioida mukaan lainaukseen?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:02"]
En mä miestä pelkää (ei käy vauvapalstoilla), mutta äitituttuja... en viitsi sanoa paikkaa kun moni tietää että me oltiin kylpylässä viime viikonloppuna.
ap
[/quote]No kaikki sun tutu tietää jo tästäkin jutusta kuka siis olet.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:04"]
Varatut tekevät hyvin useinkin treffejä näihin kylpylöiden höyrysaunoinhin. Kun heitä hätistelee pois näistä tiloista, he selittelevät kuinka ei ole muutakaan paikkaa. Ei parit kovin pitkälle yleensä pääse, kun henkilökuntaa pyydetään jo tekemään stoppi moiselle touhulle t. kylpylänsiistijä
[/quote]ap:n kaltaisia fantasioita lienee aika monilla ja joskus on tullu yllätettyä pariskuntia pusuttelemassa turkkilaisessa saunassa, mutta ei siis vieraan vaan oman kullan kanssa.
Kai ap tiedät että niissä saunoissa on valvontakamerat, sellaiset joilla näkee höyrystä huolimatta? Et kai kuvittele että niitä ei valvota mitenkään?
Tässä oli ikäänkuin ylätaso, jossa voi istua ja matalalla, tuolikorkeudella yksi istumataso. Olin siellä ylätasolla mutta penkin loppupäässä, ja mies seisoi ja oli ihan hyvällä korkeudella.
Ainakin Kaisankodissa ja Flamingo Spassa on tämmöiset höyrysaunat, johon mennään uimapuku päällä ja miehet ja naiset samaan, mutta tämä ei ollut kumpikaan niistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:25"]
Mä en riisunut miestä, eiköhän tuo itse saanut housunsa pois. Eikä hänkään sen kummemmin riisunut mua kuin avasi toiselta puolelta bikinin narun ja veti bikinit alas. Nojasin seinään, osittain istuin sillä kaakelipenkillä ja mies seisoi kun pani mua.
[/quote]Oliko mies kääpiö? Vai miten se sopiva asento löytyi turkkilaisessa saunassa? Eikös niissä ole yleensä sellaiset kaakeloidut tasot? kävelytason ja istumatason korkeusero on noin 40cm.
Kerro nyt mikä kylpylä oli, niin päästään vähän paremmin fiilikseen mukaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:04"]
Jaa. Itse pidän sormusta aina, ei haittaa uimassa. Mieskin pitää, hänellä on sellainen perinteinen kultarinkula kuten tällä miehelläkin oli.
ap
[/quote]
[/quote]
Ah niin, pullerosormiin porautuneet teinin sormiin ostetut sormukset ehkä pysyykin. :) Joo, todellakaan sopivan kokoinen sormus ei uidessa pysy kädessä, ellei kättä pidä nyrkissä. Tai vähintäänkin hölskyy vaarallisen tuntuisesti. Kuka muka haluaa riskeerata ja alkaa naarata sormusta jostain altaan pohjasta? Myth busted.
Niin, en osaa selittää sitäkään. Se tuntuu kiihottavalta (muttei varmaan oikeasti). Se on vaan ollut mun fantasia. Ehkä siksi pikku hiprakassa menin ja tempaisin.
Toinen fantasia (jota en meinaa kokeilla) on sellainen, että mut on jotenkin kaapattu, ja joudun panemaan monen miehen kanssa ja pitää tyydyttää kaikki tos hyvin tai kuolen. Siis joka reikään ja yhtäaikaa. Joukkoraiskaus tavallaan.
Sitten joskus mietin myös O:n tarinaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:32"]
Siinä, mitä olen joskus ajatellut esim. omaa kivaa harrastaessa tai miehen kanssa, tilanne on sellainen, että olen jossain katsomossa ja takana oleva vaan nostaa hameeni ja laskee pikkuhousuni ja hoitaa hommat :)
Mutta tämä tositilanne ei ollut niin jännä kuin kuvitelma, pelotti että joku kävelee sisään ja tosi nopeaan koko juttu oli ohi.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:36"]
Aika helvetin tylsä fantasia, jos multa kysytään. OIKEISSA fantasioissa on vaaratilanteita ja sinkkuja palomiehiä, ei mitään perheellisiä kylpylämiehiä.
[/quote]
[/quote]
Siis että joku vetäis sua dogistaililla jossain katsomossa. I don´t get it. Et osaa oikein värittää näitä juttuja tarpeeks. Näköjään kaikki mitä sä selität kuulostaa tylsältä.
[/quote]