Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein jotain ihan älytöntä viime viikonloppuna

Vierailija
11.11.2013 |

Nyt on vähän morkkis...

Olin  kylpylässä, jossa on turkkilainen sauna johon mennään altaiden puolelta (ei siis pesuhuoneesta). Olin siellä perheeni kanssa, mutta perhe oli muualla (mies lastenaltaissa lasten kanssa). Mä olin sanonut että lähden nyt saunaan ja pesulle & huoneeseen, nähdään siellä. Kävin allasbaarissa juomassa siiderin ja menin hetkeksi porealtaaseen ja katselin siinä yhtä aika hottista miestä.

Menin siihen turkkilaiseen saunaan ja tämä hyvännäköinen mies seurasi mua. Hän istui ihan lähelle ja tuijotti. Yhtäkkiä ihan hetken mielijohteesta suutelin miestä ja hän vastasi suudelmaan. Hän kosketteli rintojani ja avasi bikinieni alaosan ja harrastimme siellä seksiä. 

Suutelin vielä hyvästiksi, puin ja lähdin pesulle. Näin miehen perheensä kanssa myöhemmin aamupalalla ja hän minut.

En oo koskaan tehnyt tuollaista. Ehkäisy on kunnossa, mutta nyt pelkään tauteja. Ihan suomalainen mies se oli ja sormus kädessä, kuten mullakin. En tiedä mikä hulluus muhun iski.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono fantasia. Realismi puuttuu kokonaan.

Vierailija
2/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua! Uima-asun käyttö noissa tiloissa on ehdottomasti kielletty, että kehtaisikin mennä sinne uima-asu päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut joskus mun fantasia, mutta näin toteutettuna se ei ollut niin hauskaa kuin kuvitelmissa.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:09"]

Aika huono fantasia. Realismi puuttuu kokonaan.

[/quote]

Vierailija
4/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?? Meinaan se turkkilainen sauna oli siis sellainen, johon mennään altaiden puolelta. Ei sinne alastikaan voi mennä.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:10"]

Hyi sinua! Uima-asun käyttö noissa tiloissa on ehdottomasti kielletty, että kehtaisikin mennä sinne uima-asu päällä.

[/quote]

Vierailija
5/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvalla on se kortonki siellä uikkareissa tai bikineissä mukana, mutta hienoa että jompi kumpi teistä oli siihen varautunut!

Vierailija
6/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:16"]

Miten niin?? Meinaan se turkkilainen sauna oli siis sellainen, johon mennään altaiden puolelta. Ei sinne alastikaan voi mennä.

ap

[/quote]

[/quote]

Selvä. Minä olen käynyt vain kylpylöissä joihin höyrsauna tiloihin saa mennä vain pesytyneenä ilman uima-asua. Mutta, ehkä fantasiasaunoissa tuo on sallittua, onhan se niin paljos romattaisempaa miehen riisua haparoivin sormin, kun käydä suoraan asiaan.

Vierailija
7/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla on ehkäisy (ei kondomi) kunnossa, mutta tauteja pelkään... Onko 2 viikkoa se varoaika vai milloin kannattaa testata?

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:18"]

Tosi harvalla on se kortonki siellä uikkareissa tai bikineissä mukana, mutta hienoa että jompi kumpi teistä oli siihen varautunut!

[/quote]

Vierailija
8/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin. keksi jotain parempaa

Vierailija
9/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämisaika riippuu taudista. Kaksi viikkoa taitaa olla se yleinen suositeltu, että sen jälkeen ainakin yleisimmät näkyy. HIV vasta pidemmän ajan päästä.

Älä nyt ainakaan tartuta miestäsi, jos itse olet saanut jotain. Ei siis seksiä ilman kondomia ennen kuin olet saanut testitulokset.

Vierailija
10/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämä ei ollut kyllä mun kokemuspiirissä eka sauna, johon mennään ulkoa ja uikkarit päällä. Vaikka enemmän onkin noita mihin mennään pesuhuoneesta.

Mä en riisunut miestä, eiköhän tuo itse saanut housunsa pois. Eikä hänkään sen kummemmin riisunut mua kuin avasi toiselta puolelta bikinin narun ja veti bikinit alas. Nojasin seinään, osittain istuin sillä kaakelipenkillä ja mies seisoi kun pani mua.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:16"]

ap

[/quote]

[/quote]

Selvä. Minä olen käynyt vain kylpylöissä joihin höyrsauna tiloihin saa mennä vain pesytyneenä ilman uima-asua. Mutta, ehkä fantasiasaunoissa tuo on sallittua, onhan se niin paljos romattaisempaa miehen riisua haparoivin sormin, kun käydä suoraan asiaan.

[/quote]

Vierailija
11/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin tylsä fantasia, jos multa kysytään. OIKEISSA fantasioissa on vaaratilanteita ja sinkkuja palomiehiä, ei mitään perheellisiä kylpylämiehiä.

Vierailija
12/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lortto

Vierailija
13/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläpäin ainakaan turkkilaisessa saunassa olla uimapuku päällä.

Vierailija
14/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuus ja sormushan suojaa sukupuolitaudeilta. Olen itsekin aina laittanut ulkonäön riskikäyttäytymisen edelle analysoidessani sukupuolitautien riskiä.

Sorry, mutta oli pakko puuttua tuohon asiaan.

Vierailija
15/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, mitä olen joskus ajatellut esim. omaa kivaa harrastaessa tai miehen kanssa, tilanne on sellainen, että olen jossain katsomossa ja takana oleva vaan nostaa hameeni ja laskee pikkuhousuni ja hoitaa hommat :)

Mutta tämä tositilanne ei ollut niin jännä kuin kuvitelma, pelotti että joku kävelee sisään ja tosi nopeaan koko juttu oli ohi.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:36"]

Aika helvetin tylsä fantasia, jos multa kysytään. OIKEISSA fantasioissa on vaaratilanteita ja sinkkuja palomiehiä, ei mitään perheellisiä kylpylämiehiä.

[/quote]

Vierailija
16/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ollut sitten teidän kylpylässä. Olen Suomessa ollut ainakin 2 kylpylässä, jossa on näin. Ja muistaakseni Siljallakin on näin.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:58"]

Ei meilläpäin ainakaan turkkilaisessa saunassa olla uimapuku päällä.

[/quote]

Vierailija
17/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:32"]

Siinä, mitä olen joskus ajatellut esim. omaa kivaa harrastaessa tai miehen kanssa, tilanne on sellainen, että olen jossain katsomossa ja takana oleva vaan nostaa hameeni ja laskee pikkuhousuni ja hoitaa hommat :)

Mutta tämä tositilanne ei ollut niin jännä kuin kuvitelma, pelotti että joku kävelee sisään ja tosi nopeaan koko juttu oli ohi.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Siis että joku vetäis sua dogistaililla jossain katsomossa. I don´t get it. Et osaa oikein värittää näitä juttuja tarpeeks. Näköjään kaikki mitä sä selität kuulostaa tylsältä.

Vierailija
18/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta joka tapauksessa oli sinilmäinen vaalea suomalainen mies. Katsoin ensin porealtaassa, että Harri Syrjänen, mutta ei se ollut. Aika paljon saman näköinen. Komea mies.

En paljon analysoinut riskejä.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:09"]

Suomalaisuus ja sormushan suojaa sukupuolitaudeilta. Olen itsekin aina laittanut ulkonäön riskikäyttäytymisen edelle analysoidessani sukupuolitautien riskiä.

Sorry, mutta oli pakko puuttua tuohon asiaan.

[/quote]

Vierailija
19/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaivautunut analysoimaan, vaikka tuo pano olis voinut rikkoa sun lasten perheen...?

Vierailija
20/54 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme