Tein jotain ihan älytöntä viime viikonloppuna
Nyt on vähän morkkis...
Olin kylpylässä, jossa on turkkilainen sauna johon mennään altaiden puolelta (ei siis pesuhuoneesta). Olin siellä perheeni kanssa, mutta perhe oli muualla (mies lastenaltaissa lasten kanssa). Mä olin sanonut että lähden nyt saunaan ja pesulle & huoneeseen, nähdään siellä. Kävin allasbaarissa juomassa siiderin ja menin hetkeksi porealtaaseen ja katselin siinä yhtä aika hottista miestä.
Menin siihen turkkilaiseen saunaan ja tämä hyvännäköinen mies seurasi mua. Hän istui ihan lähelle ja tuijotti. Yhtäkkiä ihan hetken mielijohteesta suutelin miestä ja hän vastasi suudelmaan. Hän kosketteli rintojani ja avasi bikinieni alaosan ja harrastimme siellä seksiä.
Suutelin vielä hyvästiksi, puin ja lähdin pesulle. Näin miehen perheensä kanssa myöhemmin aamupalalla ja hän minut.
En oo koskaan tehnyt tuollaista. Ehkäisy on kunnossa, mutta nyt pelkään tauteja. Ihan suomalainen mies se oli ja sormus kädessä, kuten mullakin. En tiedä mikä hulluus muhun iski.
Kommentit (54)
Hahhah:D Kyllä mulla ainakin pysyy sormus sormessa uidessa vaikkei ole sormus porautunut ihoon kiinni.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:55"]
Onko näin? En oo itse ikinä nähnyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:50"]
Mua ällöttää tuollaiset kylpylöissä nussijat. Oli tämä aloitus sitten provo tai ei, noita pervoja mahtuu joka kylpylään. TOivottavasti ap saa palkaksi sukupuolitaudin.
[/quote]Onko näin? En oo itse ikinä nähnyt.
ap
[/quote]
Pidit siis silmät kiinni koko ajan? Kuvitteletko kenties, että olet ainoa ihminen, joka on keksinyt julkisella paikalla nussimisen?
Ps. Voisitko kirjoittaa oman viestisi lainauksen alle, niin sitä ei tarvitsisi erikseen kopioida mukaan lainaukseen?
[/quote]
No en pitänyt silmiä kiinni, mutta en oo ikinä nähnyt muita.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:02"]
En mä miestä pelkää (ei käy vauvapalstoilla), mutta äitituttuja... en viitsi sanoa paikkaa kun moni tietää että me oltiin kylpylässä viime viikonloppuna.
ap
[/quote]No kaikki sun tutu tietää jo tästäkin jutusta kuka siis olet.
[/quote]
Mistä muka?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:04"]
Varatut tekevät hyvin useinkin treffejä näihin kylpylöiden höyrysaunoinhin. Kun heitä hätistelee pois näistä tiloista, he selittelevät kuinka ei ole muutakaan paikkaa. Ei parit kovin pitkälle yleensä pääse, kun henkilökuntaa pyydetään jo tekemään stoppi moiselle touhulle t. kylpylänsiistijä
[/quote]ap:n kaltaisia fantasioita lienee aika monilla ja joskus on tullu yllätettyä pariskuntia pusuttelemassa turkkilaisessa saunassa, mutta ei siis vieraan vaan oman kullan kanssa.
Kai ap tiedät että niissä saunoissa on valvontakamerat, sellaiset joilla näkee höyrystä huolimatta? Et kai kuvittele että niitä ei valvota mitenkään?
[/quote]
Voihan pee??? Ihan tosi? Kukaan ei tullut sinne hätistelemään ja siellä oli tosi hyöryistä.
ap
Ai sulla bikinien alaosa, jotka naruilla sivuilta kiinni. Sellaisia ei kaikilla ole ;)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:48"]
Ai sulla bikinien alaosa, jotka naruilla sivuilta kiinni. Sellaisia ei kaikilla ole ;)
[/quote]
Aika yleiset biksujen alaosat musta, että on narut sivuilla.
ap
Ja sitten sä heräsit ! Jep, jep - aika iisiä tarinankerrontaa...
Pieni tiivistelmä. Siis olitte PERHEESI kanssa kylpylässä jossa oli aviomiehesi ja LAPSESI mukana. Sä olit koko päivän tissutellu alkoholia lastesi seurassa ja vielä kylpylän puolella huitaisit hätäseen siiderin huiviin. Sen siiderin aikana annoit öögaa toisen perheen isälle, jonka lapset ja puoliso oli myös siellä kylpylässä. Päädyit sitten nussimaan kännipäissäs tätä isukkia turkkilaisessa saunassa missä olitte ihan kahden koko toimituksen aikana?? Viikonloppu, kylpylä, tyhjä turkkilainen sauna?? No way! Niissä saunoissa on aina joku.
Ja koko tämän siiderin, saunan ja panon aikana teidän kummankin perheet olivat jossain altaalla onnellisen tietämättöminä siitä mitä heidän puolisonsa touhuaa...
Taidat olla lukenu reginaa vähän liikaa. Sori, mut ei mee läpi.
Nyt on luettu vähän liikaa Reginaa :D
Luulin että se mies oli karvainen turkkilainen. Karva. Turkki. Se oli hauskempi fantasia. Nauran sille ajatukselleni vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:06"]
Hän kosketteli rintojani ja avasi bikinieni alaosan ja harrastimme siellä seksiä.
[/quote]
Miten bikinien ALAosa avataan? Tiedän, miten yläosa avataan, mutta kerro toki miten toi tapahtuu? Mulla ainakin biksut on ihan perinteistä mallia. Ja ette sitten hekumallisen aktinne aikana ajatelleet, että sinne saunan puolelle voi eksyä muutakin kylpyläväkeä? Sehän oli tietenkin ihan tyhjä juuri teitä varten? Oikeesti, et viittis näin heikkoja trolleja tänne heittää. Mutta johonkin Reginaan nää varmaan sopii ihan hyvin.
Juuri tällaisten raiskausta, jopa joukkoraiskausta toivovien ihmisten takia maailmassa tapahtuu pahaa, jopa lapsille.
kuitenkin uskon, että tämä aloitus on miehen kirjoittama.
Vaimoja kannattaa kyllä vahtia, sukujuhlissa omani kykeni melkein vastaavaan
..Sitten heräsin ja tajusin että olikin aika lähteä kouluun.