Lue keskustelun säännöt.
Pikkujouluista narisijat
09.11.2013 |
Kaikilla ei ole työpaikkaa eikä työpaikan pikkujouluja. Harrastuksetkin on täytynyt lopettaa rahan puutteessa, eikä varaa matkustaa toiseen kaupunkiin ystävien kesken vietettäviin pikkujouluihin. Että olkaa tyytyväisiä, jos mahdollisuus pikkujouluihin ja menkää iloisin mielin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla