Lue keskustelun säännöt.
Onko sairaaloissa yleinen tapa?
22.11.2013 |
Mies ja naispotilaat on kahdenhengen huoneissa. Olin vuodepotilaana, ei tuntunut kivalta , vaikka verho .oli välissä
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla