Bloggaajien TOP laukkulista
Minun mielestäni parhaat laukut ovat
Karlan ilmaiseksi saama Lumi-laukku kauniin kanervan värin takia (malli tosin liian miesmäinen)
Mikon Hermes-laukku ( ihan vain merkin takia, sillä tämäkin maskuliininen Mulle)
Mussun uusi ihana Celine, josta olen superkade
Xenian ihku Prada tote mielettörmän purppuran värin takia
Malenamin vintage Mulberry vaippakassi mustan värisenä (tämäkin liian miesmäinen mulle, mutta ihana hänellä)
Lindsays diaries Ralf Lauren laukku USAsta, koska hintansa puolesta ( vain peri sataa euroa) ei tarvitse välittää vaikka hajoaisi kättelyssä
Tässä siis mun lista, osasta olen superkade ja osa on ihania vain kantajallaan, kun oma tyyli erilainen. Haluaisin lisätä listaan jonkin Burberry-laukun, mutta jostain syystä kukaan blogin pitäjä ei näitä osta. Pitävätkö he merkkiä junttimaisena? Ihmettelen, jos näin on.
Kommentit (115)
Eikö Mungollakin ole 3 balenciagaa? Se vaaleanpunainen clutch ja sen lisäksi musta ja violetti käsilaukku?
Mun silmään balenciagat (eikä myöskään paljon kehutut bottega venetat) ei ole niin kauniita, mutta ymmärrän kyllä, että joku niistäkin tykkää. Itse pidän yksinkertaisemmista ja ryhdikkäämmistä laukuista. :)
Alexan Antigona ja Lindan kiiltäväpintainen Alma ovat ihania. Siitä Saint Laurentista en tykkää yhtään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:58"]
Alexan Antigona ja Lindan kiiltäväpintainen Alma ovat ihania. Siitä Saint Laurentista en tykkää yhtään.
[/quote]
Minusta se SL on ihana.
Luikkarin Almat sopii lähinnä nelikymppisille bisnesnaisille, niille ne kai oli suunniteltukin kuten se alkuperäinen vanhempi henkilö nimeltä Alma jolle LV laukkunsa tekikin :D
Minusta näistä bloggaajista Xenialla ja Yummiella näyttäisi olevan jotenkin ikäänsä nähden aivan liian "tanttamaiset" laukkukokoelmat.......
Alexalla ja Tyylialkemistilla on hyvät kokoelmat, monipuoliset ja suht logottomat ja sopivat ikään sekä tyyliin :-)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:46"]
Kukas näitä laukkuketjuja tänne rustaa? Mulle tuli mieleen että Luksusta arjessa-Riina oli kova arvostelemaan, halveksien puhui halvemmista laukkumerkeistä. Ei tainnut blogi onnata yhtä hyvin kuin Mussulla. Riinako näiden Mussu ja laukku-ketjujen takana on? Kun ei oma blogi oo enää auki niin pitää kirjoitella aaveelle:D
[/quote]
Olin havaitsevani että hän osteli paljon samoja juttuja kuin Mussulla oli ensin, mitä mieltä te olette?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:03"]
Minusta näistä bloggaajista Xenialla ja Yummiella näyttäisi olevan jotenkin ikäänsä nähden aivan liian "tanttamaiset" laukkukokoelmat.......
[/quote]
Samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:41"]
Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Olen nähnyt livenä muutamalla 3.1 phillip lim pashli satchelin ja se on upea: tyylikäs, laadukas, ei huuda merkkiä. Vähän samanlaista fiilistä kuin Celinen mini luggagessa, mutta rennompi. Alexa Dagmarilla on kyseisen laukun miniversio mustana.
[/quote]
Alexalla on muuten erittäin fiksu ja harkittu laukkuvalikoima :-) Jotain klassista mutta silti osaa katsoa tulevia moderneja klassikoita sillä silmällä, ja kaikki sopivat erinomaisesti hänen tyyliinsä, erityisesti Givenchy ja 3.1 Phillip Lim :-)))
[/quote]Eiks Alma just hommannut tuon? Törmäsin siellä ekaa kertaa, on kyllä oikeasti kaunis laukku.
Kaikki tässä ketjussa mainitut laukut viimeisten 19 viestin osalta on roskakorikamaa reilun 10 v päästä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 22:32"]
Kaikki tässä ketjussa mainitut laukut viimeisten 19 viestin osalta on roskakorikamaa reilun 10 v päästä.
[/quote]
ite oot.
Ai se on herkkää tämä laukkukeskustelu ja merkkien fanitus
Vielä kun tietäisi kuka tää Mussu on, niin voisi mennä blogiin katsomaan niitä laukkuja.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 03:14"]
Vielä kun tietäisi kuka tää Mussu on, niin voisi mennä blogiin katsomaan niitä laukkuja.
[/quote]
Siis kuinka vaikeaa siihen Googlen hakukenttään on kirjottaa Mussu? Tulee nimittäin ihan ekaks rouvan blogin linkki. Ihan vaan vinkiks, jos ei nyt vieläkään sytytä?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 06:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 03:14"]
[/quote]
Siis kuinka vaikeaa siihen Googlen hakukenttään on kirjottaa Mussu? Tulee nimittäin ihan ekaks rouvan blogin linkki. Ihan vaan vinkiks, jos ei nyt vieläkään sytytä?
[/quote]
Hah, en mä ainakaan tiennyt, että se blogi löytyy tuolla nimellä. Luulin, että se Mussu oli vaan joku av:lla pilkkamielessä käytettävä lempinimi jostakin bloggaajasta (samaan tapaan kuin mungon nimen lukemattomat väännökset) tai joku inside-vitsistä lähtenyt nimitys (kuten vaikkapa lempiminkki).
Se on muuten Ralph eika Ralf.
Huvittaa kylla suomalaisten bloggaajien laukkuvalinnat. Onko pakko olla aina samoja rumia mustia, harmaita ja konjakin varisia tai likaisenruskeita. Sitten laittavat jotain tylsia nettikauppojen rytkyja mummomerkkilaukkujensa kanssa, tyylikkyydesta ei tietoakaan. Tietysti on muutamia joilla loytyy tyylia hieman enemman mutta keskivertobloggaajat ovat erittain tyylittomia Suomessa.
No jos vertaat ulkomaisiin bloggaajiin,,niin heillä ei olekaan muuta kuin mustia tai ruskeita laukkuja. Jos matkustat Pariisin, näet pariisittarilla vain mustia laukkuja.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:18"]
Ihme ettei kellään suomalaisella bloggaajalla ole mitään Kate Mossin Longchampille suunnittelemaa laukkua...? Ulkomaisilla bloggaajilla niitä on näkynyt ja ovat mielestäni olleet kivan näköisiä.
[/quote]
sillä bottle of champagne-bloggaajalla oli todella kaunis Kate Mossin Longchampille suunnittelema laukku jota on näkynyt myös monella julkkiksella. Blogia tosin ei löydy enää.
Terveisiä muodin metropolista:) Monet ketjussa esitetyt laukkumerkit ovat alennusmyyntien alla pari kertaa vuodessa. Second hand-lmerkkilaukku kannattaa ostaa ulkomailta, ota vaan ensin selville aitoihin laukkuihin liittyvät faktat. Replicaa ei ole vaikea erottaa aidosta jos aidon on joskus nähnyt livenä. Muunmuuassa Chanelin laukkuja myydään reilusti alle 1000 eurolla, Chanel ei ole erityisen suosittu merkki tätä nykyä, viime aikoina Coco Chanelin natsimenneisyyttä on nuoremman polven kautta tuotu julkisuuteen. Itseasiassa merkki on melko out tällä hetkellä.
http://4.bp.blogspot.com/-8upUAtmCCF4/UH4kjmASvRI/AAAAAAAABPQ/_GylgX8PHEE/s1600/kate+middleton+duchess+of+cambridge+in+white+sweater+with+large+black+Longchamp+tote+with+leather+straps+at+the+brisbane+airport+september+19+2012.jpg
Aika monella celebritylla olen nahnyt tata laukkumerkkia ihan oikeassa elamassa:) Aika boring olla joku tati tyyliin Lauttasaaresta ja esitellä jotakin muutaman tonnin "merkkilaukkua' . It's interesting life what is counting:) Mua kiinnostaa nama tatien laukut sitten kun niiden omistajilla on joku mielenkiintoinen historia takana, kuka keta kiinnostaa nobodyn merkkilaukut?