Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien TOP laukkulista

Vierailija
09.11.2013 |

Minun mielestäni parhaat laukut ovat

Karlan ilmaiseksi saama Lumi-laukku kauniin kanervan värin takia (malli tosin liian miesmäinen)

Mikon Hermes-laukku ( ihan vain merkin takia, sillä tämäkin maskuliininen  Mulle)

Mussun uusi ihana Celine, josta olen superkade

Xenian ihku Prada tote mielettörmän purppuran värin takia

Malenamin vintage Mulberry vaippakassi mustan värisenä (tämäkin liian miesmäinen mulle, mutta ihana hänellä)

Lindsays diaries Ralf Lauren laukku USAsta, koska hintansa puolesta ( vain peri sataa euroa) ei tarvitse välittää vaikka hajoaisi kättelyssä

Tässä siis mun lista, osasta olen superkade ja osa on ihania vain kantajallaan, kun oma tyyli erilainen. Haluaisin lisätä listaan jonkin Burberry-laukun, mutta jostain syystä kukaan blogin pitäjä ei näitä osta. Pitävätkö he merkkiä junttimaisena? Ihmettelen, jos näin on.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mulberryn lilyn konjakinvärisenä heti kun olis 775 euroa ylimääräistä. .

Eli ei vähään aikaan mutta joskus. .

Vierailija
22/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mulberryn lilyn konjakinvärisenä heti kun olis 775 euroa ylimääräistä. .

Eli ei vähään aikaan mutta joskus. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hinta tulee nousemaan parilla sadalla, kuten muut värit ovat jo nousseet, joten kiirehdi ostos tämän vuoden puolelle.

Vierailija
24/115 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kellään suomalaisella bloggaajalla ole mitään Kate Mossin Longchampille suunnittelemaa laukkua...? Ulkomaisilla bloggaajilla niitä on näkynyt ja ovat mielestäni olleet kivan näköisiä.

Vierailija
25/115 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:18"]

Ihme ettei kellään suomalaisella bloggaajalla ole mitään Kate Mossin Longchampille suunnittelemaa laukkua...? Ulkomaisilla bloggaajilla niitä on näkynyt ja ovat mielestäni olleet kivan näköisiä.

[/quote]

Charilla oli joskus, mutta myi pois. Osa Mossin laukuista on munkin silmään tosi kivoja. Erityisesti juuri se malli (Gloucester, jos oikein muistan), mikä Chariltakin löytyi.

Vierailija
26/115 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:03"]

Minusta näistä bloggaajista Xenialla ja Yummiella näyttäisi olevan jotenkin ikäänsä nähden aivan liian "tanttamaiset" laukkukokoelmat.......

[/quote]

Amen to this!

Vierailija
27/115 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karlan ilmaiseksi saama laukku, uaaah.

Vierailija
28/115 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yummie-Jennillä on aivan ihana Fendin laukku joka sopii hänelle aivan mahtavasti! On uusimmissa kuvissa mukana. Näyttää ihan joltain maailmankuululta fashionistalta sen laukun kanssa, eikä miltään aikuispissikseltä! :)

(toivottavasti heivasi sen Vuiskan kiiltävän jättilaatikko tätimalli-Alman veke, se oli jotenkin vaan niin väärän mallinen ja kokoinen hänen siroihin mittasuhteihinsa!) :D

Vierailija
29/115 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussulla oli uusi musta pikku-Alma BB instagram-kuvissa. Sama laukku kuin Stina Auerilla, se toinen isompi tumma Alma taisi olla myös sama kuin Stinalla?

Vierailija
30/115 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:33"]

Kuka on Mussu?

[/quote]

Trendikäs, suomalainen noin nelikymppinen laukkukeräilijä, joka naimisissa komean ex-lätkäpelaajan kanssa :)

Vierailija
31/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine ja Givenchy on  aika namuja

Vierailija
32/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:40"]

Celine ja Givenchy on  aika namuja

[/quote]

No on, esim Givenchyn Nightingale tai Antigona! Ottaisin milloin vaan, eikä ihan heti Suomessa tule vastaan, paitsi muutamalla bloggarille just

Vierailija
33/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä blogeissa riitä tarpeeksi vuorovaikutusta lukijoiden kanssa kun pitää keskustelua jatkaa täällä vauvalla.  Mussun ja muiden bloggaajien laukut ovat mielestäni tylsä keskustelunaihe, niitä laukkuja saa kunhan ostaa, ei se sen kummempaa ole. Joku ostaa laukun joku jotakin muuta.

Eikö olis ketään NOLOA bloggaajaa nyt ketjun aiheeksi tyyliin Kotirouva Lontoossa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin nämä fiksut ja fimaattiset luksuslaukku-bloggaajat:D

Vierailija
34/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mussun ja muiden bloggaajien laukut ovat mielestäni tylsä keskustelunaihe, niitä laukkuja saa kunhan ostaa, ei se sen kummempaa ole. Joku ostaa laukun joku jotakin muuta."

No sun ei ole pakko tulla tänne keskustelemaan? Monien muiden mielestä laukut voi olla todella mielenkiintoinen keskustelunaike. Ainakin mun mielestä on, kun olen yleisesti kiinnostunut merkkilaukuista.

Ihan yhtälailla jonkun (monesti varsinkin miesten) mielestä kalliista autoista keskusteleminen on mielenkiintoista. Ihan yhtä lailla "niitä autoja saa kunhan ostaa, ei se sen kummempaa ole". Tai sama johonkin lastenvaatteisiin, sisustustuotteisiin tai ravintolaillallisiin. Näistäkään ei saa ilmeisesti keskustella, jos ne jonkun mielestä on "tylsä keskustelunaihe"?

Vierailija
35/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS, tämä tosiaan näyttää olevan laukkubloggaajien oma ketju, ziisus:) Olenkin miettinyt ketkä täällä foorumilla mollaavat muita bloggaajia, yleensä blogjaajahenkilöistä keskustelu on ollut negatiivista mutta tämä on ylettömän positiivinen yllättäin, nyt selvis tämäkin, Hävetkää!

Vierailija
36/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 14:18"]

SIIS, tämä tosiaan näyttää olevan laukkubloggaajien oma ketju, ziisus:) Olenkin miettinyt ketkä täällä foorumilla mollaavat muita bloggaajia, yleensä blogjaajahenkilöistä keskustelu on ollut negatiivista mutta tämä on ylettömän positiivinen yllättäin, nyt selvis tämäkin, Hävetkää!

[/quote]

En ole laukkubloggaaja enkä ylipäätänsä bloggaaja ollenkaan. En edes omista yhtään yli 400e maksanutta laukkua, MUTTA olen todella kiinnostunut merkkilauluista ja voisin hyvin kuvitella sellaisia ostavani, jos taloudellinen tilanteeni olisi parempi. En myöskään ole kertaakaan tällä foorumilla kirjoittanut mollaavaa kommenttia bloggaajista. Huti meni ja pahasti, jos tarkoitit tämän viestin mulle.

-29

Vierailija
37/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Givenchy merkkiä en ymmärrä ollenkaan. Enkä sitä, ettei bloggaajilla ole Longchamp laukkuja. Ne on enemmän bloggaajien tuloihin sidottuja kuin Chanelit ja kanelit.

Vierailija
38/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:52"]

Givenchy merkkiä en ymmärrä ollenkaan.

[/quote]

Audrey Hepburn teki merkin erityisen kuuluisaksi.

Vierailija
39/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussun Celine, Lindan Saint Laurent ja Xenian purple Prada ovat tämän hetken ihanimmat laukut ja niin kansainvälisiä eikä suomijunttimaisia ollenkaan! Mikään niistä ei huuda merkkilogoa, siitä lisäpisteitä :)

Vierailija
40/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään suomalaisella ei taida olla Goyardin laukkuja, niitä joita prinsessa Madeleine ja Lauren Conrad suosii? Niitä saa vain ihan muutamasta liikkeestä maailmanlaajuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän