Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien TOP laukkulista

Vierailija
09.11.2013 |

Minun mielestäni parhaat laukut ovat

Karlan ilmaiseksi saama Lumi-laukku kauniin kanervan värin takia (malli tosin liian miesmäinen)

Mikon Hermes-laukku ( ihan vain merkin takia, sillä tämäkin maskuliininen  Mulle)

Mussun uusi ihana Celine, josta olen superkade

Xenian ihku Prada tote mielettörmän purppuran värin takia

Malenamin vintage Mulberry vaippakassi mustan värisenä (tämäkin liian miesmäinen mulle, mutta ihana hänellä)

Lindsays diaries Ralf Lauren laukku USAsta, koska hintansa puolesta ( vain peri sataa euroa) ei tarvitse välittää vaikka hajoaisi kättelyssä

Tässä siis mun lista, osasta olen superkade ja osa on ihania vain kantajallaan, kun oma tyyli erilainen. Haluaisin lisätä listaan jonkin Burberry-laukun, mutta jostain syystä kukaan blogin pitäjä ei näitä osta. Pitävätkö he merkkiä junttimaisena? Ihmettelen, jos näin on.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin yhden: Katrin Bottega Venetan punottu clutch, sama harvinaisuus kuin prinsessa Madeleinella oli jossain Nobel-gaalassa!

Vierailija
42/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Lontoosta pitkään muotialalla olleelta ystävältä: tuo Mussun vaalea Céline on niin harvinainen ettei kuulemma edes Victoria Beckham saanut samanlaista!

Haha, että olen tavallaan vähän vahingoniloinen siitä ettei rahalla saa ihan kaikkea ja ennen kaikkea sen vuoksi että Céline kohtelee kaikkia maksavia asiakkaitaan tasa-arvoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla nämä Philip Lim:n laukut ovat todella suosittuja bloggaajien keskuudessa, ja kuulemma erittäin hyviä hinta-laatusuhteeltaan :-)

http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/large/2013/05/15/3040172_401232_438177029598432_50911154_n.jpg?1368606841

Vierailija
44/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungo-Annan vaaleanpunainen oliko se nyt Balenciaga clutch? Oli hänellä ennen blogin etusivulla.

Xenian LV Keepall

Vierailija
45/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Olen nähnyt livenä muutamalla 3.1 phillip lim pashli satchelin ja se on upea: tyylikäs, laadukas, ei huuda merkkiä. Vähän samanlaista fiilistä kuin Celinen mini luggagessa, mutta rennompi. Alexa Dagmarilla on kyseisen laukun miniversio mustana.

Vierailija
46/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota 3.1 Phillip Lim-merkin suosikkilaukkua Pashlia on kolmessa koossa, kaikki hyvän näköisiä mittasuhteiltaan, voisin harkita itsekin =)

http://cdn2.purseblog.com/images/2013/03/3.1-Phillip-Lim-Pashli-Tote-Size-Guide.jpg

Vierailija
47/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:39"]

Xenian LV Keepall

[/quote]

Tämä on kiva putkikassi koska se on Damier Ebene-ruutuinen eikä niin herkästi likaantuvan näköinen kuin ne muut joissa sitä vaaleaa valjasnahkaa ei ole päällystetty kuten Damier Ebeneissä joten niihin ei myöskään tule tahroja ja laikkuja vedestä ja liasta. Tiestittekö muuten että tuo Damier Ebene oli Vuittonin kaikkien aikojen ensimmäinen kuosi? Monogram tuli vasta sen jälkeen.

Vierailija
48/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä pohtineeksi, onko muuten niin suositut Marc by Marc Jacobsin laukut, esim Hillier Hobo, bloggaajille jo "liian halpoja ja tavallisia", koska ko. merkin laukkuja ei ainakaan lukemissani blogeissa näy. Livenä kyseisiä laukkuja näkee joka toisella ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
49/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:55"]

Tulin vielä pohtineeksi, onko muuten niin suositut Marc by Marc Jacobsin laukut, esim Hillier Hobo, bloggaajille jo "liian halpoja ja tavallisia", koska ko. merkin laukkuja ei ainakaan lukemissani blogeissa näy.

[/quote]

Ainakin Marc Jacobs -päämallisto laukkuineen on heille aivan liian kallis, joten siksi eivät varmaan halua "nöyrtyä" ja sortua 5 kertaa halvempiin? ;) Marc by Marc Jacobs-malliston materiaalit ja jäljen laatu ovat hintaansa nähden erittäin hyviä, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
50/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ainakin sisältää todella väärää tietoa laukkujen saatavuudesta:) Mutta huvittava ketju sinänsä, samoin kuin suomalaiset laukkublogit. Niiden mukaan huudossa on aina tietyt, tiettyyn hintahaitariin sopivat laukut mutta todellisuus on toinen, joskus tulee mieleen että mistä ihmeestä hankkivat laukut, onko niin että miehet tuovat "työmatkoiltaan" ja sitten vain blogissa esitellään niitä tyyliin että kun mä halusin:) 

Vierailija
51/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:15"]

Tämä ketju ainakin sisältää todella väärää tietoa laukkujen saatavuudesta:)

[/quote]

Harrastan muotia ja olen kerännyt mm. muotitalojen laukkuja yli 15 vuotta, omistan niitä reilut sata ja sanoisin että tästä ketjusta löytyy yllättävän totuudenmukaista tietoa ja väki hyvin tietoisia saatavuuksista jne. ja ovat pikkuhiljaa siirtymässä pois vanhasta venäjätyylisestä  logo-ajattelusta että vain logolaukut olisivat jotenkin hintansa arvoisia. Hyvä me! :)

Vierailija
52/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni taas vaihteeksi asiallinen ketju, jossa laukuista selkeästi pitävät ihmiset vaihtavat mielipiteitä omista suosikeistaan.

Vierailija
53/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salvatore Ferragamolla on upeita ja erittäin ylellistä nahkaa olevia laukkuja, ihmettelen kun niitä ei juuri Suomessa näe. Merkki kun perustettiin jo vuonna 1914.

Julkkiksista olen nähnyt niitä vain Jennifer Anistonilla, Eva Longorialla ja Jessica Alballa, kaikki heistä toki erittäin tyylikkäitä naisia :)

Vierailija
54/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:52"]

Givenchy merkkiä en ymmärrä ollenkaan.

[/quote]

Audrey Hepburn teki merkin erityisen kuuluisaksi.

[/quote]

Jep, Hubert de Givenchy vaatetti Audreyn mm. joihinkin leffoihin yms. Ja Givenchyn muotitalo oli yksi alkuperäisistä ranskalaisista Haute Couture-taloista. Tykkään ainakin itse todella paljon! Mm. Mikolla on muutamaksi. versio Nightingalesta ja Alexalla Antigona.

Vierailija
56/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:41"]

Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Olen nähnyt livenä muutamalla 3.1 phillip lim pashli satchelin ja se on upea: tyylikäs, laadukas, ei huuda merkkiä. Vähän samanlaista fiilistä kuin Celinen mini luggagessa, mutta rennompi. Alexa Dagmarilla on kyseisen laukun miniversio mustana.

[/quote]

Alexalla on muuten erittäin fiksu ja harkittu laukkuvalikoima :-) Jotain klassista mutta silti osaa katsoa tulevia moderneja klassikoita sillä silmällä, ja kaikki sopivat erinomaisesti hänen tyyliinsä, erityisesti Givenchy ja 3.1 Phillip Lim :-)))

Vierailija
57/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iki-ihanat Balenciagat ROKKAAVAT! Rentoja ja muodikkaita samaan aikaan. Olleet pinnalla kohta 10 vuotta jo, joten voidaan puhua klassikosta. Mietin että raaskisiko hankkia itselleni joululahjaksi veronpalautusrahoilla, melkein kaikki tutut kun ostelevat vaan LuiskanVuiskaa joten haluan erottua edukseni enkä "tanttaantua" yhteen merkkiin ;)

Harvalla bloggaajalla taitaa (vielä) olla Balenciagoja, Elenalla ja MungoAnnalla on kai ne kivat clutchit ja Tukholma-Veeralla muistaakseni Moto-laukku?

Vierailija
58/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylialkemistilla on myös Balenciagaa. Mitä merkkiä hänellä ei olisi...:) ?

Vierailija
59/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:38"]

[/quote]

Ainakin yksi ruskea, oli joskus joku ihanan turkoosin sininen mutta myikö pois?

Vierailija
60/115 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:38"]

[/quote]

Joo taitaa olla useampikin erilainen malli, ihania!

Samoin täällä kait neljäkin eri versiota, kauniita, mutta hieman maskuliinisia omaan makuuni, niin kuin ap:kin mainitsi.

http://www.olivialehti.fi/private-blend/category/balenciaga/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän