Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo ja RKP voittivat poliittiset suojatyöpaikat säilytetään järjestökentällä!

Vierailija
23.06.2026 |

Poliitikoiden suojatyöpaikat säilytetään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiset jatkavat loisimistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Eiköhän mennä pitkälle lounaalle. Veronmaksajat tarjoaa!

Vierailija
4/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestökenttä kiittää. Ketään ei tarvinnut lahjoa, koska kyseessä on rakenteellinen korruptio.

Vierailija
5/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä veli-systeemi toimii. Kokkarit ja rkp sai kavereilta linjat kuumana puheluita. Ja meni pupu pöksyyn. Suojatyöpaikat ja lobbaus haluaa pitää rahansa ja paskat nakkaa siitä oikeasta kohtaavasta ja tuottavasta työstä. 

Vierailija
6/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukselle on tärkeinpää säilyttää omat suojatyö paikat ja vähennykset voidaan tehdä vaikka viemällä köyhältä viimeinen leipäpala kädestä, kyllä Suomea voi maailmalla mainostaa tasa-arvoisena maana jossa kaikkien on hyvä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä-veli järjestöt jatkavat lihomistaan.

Vierailija
8/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loiset jatkavat loisimistaan.

Ei sitten leikattukaan SETA:lta, itke persu itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lounasviinit jo tilattu pöytään? Juhlat jatkuu veronmaksajien piikkiin. Uusi työsuhdeautokin olis kiva ja toimistoakaan ei ole pariin kuukauteen sisustettu uudestaan. Illalla drinksut kavereiden kanssa eiku ööh asiakkaiden kanssa. Kyllä on raskasta tämä työ mutta onneksi loppukesän voi lomailla purjeveneellä ja golfmatkakin on saatu lahjaksi toiselta lobbausjärjestöltä. Kiitos Orpo.

Vierailija
10/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loiset jatkavat loisimistaan.

Ei sitten leikattukaan SETA:lta, itke persu itke.

Leikkausten kokonaismäärä on sovittu jo aikaisemmin hallituksessa, ja Orpo on tänään viimeksi sanonut, että siitä pidetään kiinni. Hallitus keskustelee ainoastaan leikkauskriteereistä. 

Rydman olisi halunnut leikata poliitikkojen ja heidän kaveriensa hillotolpista, mutta se ei aamun palaverissa hallitukselle sopinut, vaan hallitus tulee laatimaan uudet leikkauskriteerit.

Kannatti Virran, median ja somen huudella, sillä nyt leikkaukset tulevat kohdistumaan myös kohtaavaan työhön ja muuhun ruohonjuurityöhön, mutta poliitikkojen ja heidän kaveriensa hillotolpat säilyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttivät omat ja vihervasemmiston suojatyöpaikat. Mutta älkää huoliko, äänestetään ps suurimmaksi niin seuraava hallitus leikkaa ne pois.

Vierailija
12/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on sosialisti. Nosti kaivosveroja, kannatti Turun ratikkaa ja nyt toisten rahoja törsää loisille. Orpo on t y h m ä lihapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

R K P:n m a a n p e t t u r i   v a ja k i t vosivat muuttaa Ahvenanmaalle l o i s i m a a n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän