Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos treffeillä sanoo naiselle, että pelaa shakkia, niin oliko treffit sitten siinä?

Vierailija
15.09.2020 |

Ei ole seksikäs alfauros jääkiekkojoukkueen kapteeni, vaan tylsä laskelmoiva nörtti. Ajatuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi plussaa, jos joku kertoisi pelaavansa oikeaa shakkia oikeiden ihmisten kanssa. Sen sijaan mikä tahansa tietokonepelailu - vaikka olisi shakkiakin - saa minut viilenemään. Niitä ruutujen ääressä kyhjöttäviä tyyppejä ei vain viitsi katsella.

Mutta ruurujen ääressä kyhjöttävien kanssa passaa viestitellä vauva-palstalla?

No, just ja just... ja harvemmin. Tälleen max. vartti illassa maksimissaan.

Vierailija
42/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä netissä taas naiset pitää shakkimiehiä niiiiin kuumina, mutta harvoinpa tosielämässä naisia näkee tuollaisten miesten kanssa

Mistä muuten tiedät miehestä, joka on naisen seurassa että harrastaako hän shakkia vai ei? Taidat olla melkoinen velho jos näet sen päälle päin. 

Voi v*ttu te naiset olette kyllä naiiveja, jos ette näe että se keskiverron pariskunnan mies ei todellakaan mitään shakkia pelaa

Eli kyse on vain kuvitelmistasi, niin kuin olikin jo kaikille selvää. Ei siin mitää. Me kaikki erehdymme joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis MITÄ? :D Eikö šakki olekaan turn-off? Mie oon aina hävenny sitä. Siis, mie katson tuon niin, et ulkopuolisesta se voi näyttää helposti tylsältä. :o Ny tuli hyvä mieli. :) M25

Shakki on lähinnä sellanen älykkäiden tapa nöyryyttää tyhmiä. Yleensä matemaattis-loogisesti älykkäät miehet eivät ole nuorten naisten silmissä sitä kuuminta hottia, kun eivät yleensä ole alfaurosmateriaalia. 

Jos pelaa verenmaku suussa shakkia, niin siinähän se miehen luonne paljastuu. Pätemisen tarve tulee heikosta itsetunnosta. Shakki on seurapeli, lopputulos ei ole olennainen, vaan hyvä tunnelma niin kuin kaikessa muussakin parisuhteessa ja kaikessa. Jos mies ei pysty luomaan hyvää tunnelmaa, niin hän ei ole parisuhdemateriaalia. Silloin hänen pitää jatkaa pelaamista vain poikien kanssa. Pari kertaa olen pelannut tennistä miesten kanssa ja he ovat olleet aivan surkeita siinä. Itse pelannut lapsena seurassa ja kilpaillut, mutta olen ihan tavallinen pelaaja. Se on ollut äärimmäisen kova pala, että ovatkin naista huonompia. Heidän suhtautumisensa on ollut nolointa tässä asiassa, eikä se, että he ovat olleet huonoja häviäjiä. Tällaiset raukkispiirteet ovat aina varoitusmerkkejä.

Vierailija
44/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle treffit ohi, jos nainen voittaa sinut shakissa? Kestätkö sen?