Jos treffeillä sanoo naiselle, että pelaa shakkia, niin oliko treffit sitten siinä?
Ei ole seksikäs alfauros jääkiekkojoukkueen kapteeni, vaan tylsä laskelmoiva nörtti. Ajatuksia?
Kommentit (44)
Kyllä netissä taas naiset pitää shakkimiehiä niiiiin kuumina, mutta harvoinpa tosielämässä naisia näkee tuollaisten miesten kanssa
Naisen kuuluu vastata, että minä kaadan ensimmäisen ratsun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tosissaan? Jos käyt jossain kilpailuissa niin ok, jos pelaat kotona konetta vastaan niin ottaisin tuon lähinnä oman loogisen päättelykyvyn alleviivamisena että mainitset siitä. Se on vähän sellaista vaatimatonta brassailua.
Voisitko olla yhtään enempää stereotyyppinen naisaivo? Eli harrastus on ok, jos sillä kilpailemalla saa titteleitä ja rahaa.
Jos pelaa omaksi ilokseen se on "säälittävää" ja "brassailua".
Se vain paistaa läpi että tarkoitus on tehdä vaikutus ja luoda älykkövaikutelma. Todellisuus voi sitten olla mitä tahansa. Kyllä minäkin olen pelannut shakkia tietokoneella. Se on ihan kivaa. Mutta ei siitä kyllä paljon juteltavaa keksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ? :D Eikö šakki olekaan turn-off? Mie oon aina hävenny sitä. Siis, mie katson tuon niin, et ulkopuolisesta se voi näyttää helposti tylsältä. :o Ny tuli hyvä mieli. :) M25
Shakki on lähinnä sellanen älykkäiden tapa nöyryyttää tyhmiä. Yleensä matemaattis-loogisesti älykkäät miehet eivät ole nuorten naisten silmissä sitä kuuminta hottia, kun eivät yleensä ole alfaurosmateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tosissaan? Jos käyt jossain kilpailuissa niin ok, jos pelaat kotona konetta vastaan niin ottaisin tuon lähinnä oman loogisen päättelykyvyn alleviivamisena että mainitset siitä. Se on vähän sellaista vaatimatonta brassailua.
Voisitko olla yhtään enempää stereotyyppinen naisaivo? Eli harrastus on ok, jos sillä kilpailemalla saa titteleitä ja rahaa.
Jos pelaa omaksi ilokseen se on "säälittävää" ja "brassailua".
Sinä osaat tehdä vaikutuksen naisiin niin aloituksellasi kuin tällä kommentillasi.
Vaikutuksen laadun osaat varmaan päätellä, aloittaja.
En ole AP enkä ymmärrä shakista hölkäsen pöläystä. En edes ole mies. Mutta hauska yritys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä netissä taas naiset pitää shakkimiehiä niiiiin kuumina, mutta harvoinpa tosielämässä naisia näkee tuollaisten miesten kanssa
Mistä muuten tiedät miehestä, joka on naisen seurassa että harrastaako hän shakkia vai ei? Taidat olla melkoinen velho jos näet sen päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ? :D Eikö šakki olekaan turn-off? Mie oon aina hävenny sitä. Siis, mie katson tuon niin, et ulkopuolisesta se voi näyttää helposti tylsältä. :o Ny tuli hyvä mieli. :) M25
Shakki on lähinnä sellanen älykkäiden tapa nöyryyttää tyhmiä. Yleensä matemaattis-loogisesti älykkäät miehet eivät ole nuorten naisten silmissä sitä kuuminta hottia, kun eivät yleensä ole alfaurosmateriaalia.
Aika stereotypista. Veljeni on varsinainen jännämiesalfa (olisi palstaulin mielestä) ja on aina tykännyt shakista.
Ei ainakaan minun nuoruudessani ollut. Nykyisen ukkoni kanssa kun seurusteltiin niin usein pelattiin illat shakkia, parempaa se on kuin ainainen tanssiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole tarkoitus nöyryyttää vastustajaa. :o Kait sie tiedät šakkietiketin? En mie väitä olevani nero, mut šakkia on kiva pelata. :) M25
Minulle olisi plussaa, jos joku kertoisi pelaavansa oikeaa shakkia oikeiden ihmisten kanssa. Sen sijaan mikä tahansa tietokonepelailu - vaikka olisi shakkiakin - saa minut viilenemään. Niitä ruutujen ääressä kyhjöttäviä tyyppejä ei vain viitsi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi plussaa, jos joku kertoisi pelaavansa oikeaa shakkia oikeiden ihmisten kanssa. Sen sijaan mikä tahansa tietokonepelailu - vaikka olisi shakkiakin - saa minut viilenemään. Niitä ruutujen ääressä kyhjöttäviä tyyppejä ei vain viitsi katsella.
Mutta ruurujen ääressä kyhjöttävien kanssa passaa viestitellä vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruurujen ääressä kyhjöttävien kanssa passaa viestitellä vauva-palstalla?
Tarkoitus olisi löytää joku tätä kiinnostavampi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin ja pyytäisin opettamaan minuakin pelaamaan :)
N26
Mä olen jopa tehnyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika stereotypista. Veljeni on varsinainen jännämiesalfa (olisi palstaulin mielestä) ja on aina tykännyt shakista.
Puhelinnumeroa?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? (: Ei se nyt niin omituinen harrastus ole. Ja mistä voit tietää päältäpäin, kuka harrastaa shakkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin ja pyytäisin opettamaan minuakin pelaamaan :)
N26
Mä olen jopa tehnyt näin.
Ja seurusteltiin jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten tiedät miehestä, joka on naisen seurassa että harrastaako hän shakkia vai ei? Taidat olla melkoinen velho jos näet sen päälle päin.
Voi v*ttu te naiset olette kyllä naiiveja, jos ette näe että se keskiverron pariskunnan mies ei todellakaan mitään shakkia pelaa
ps. "Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä"
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
On melkoinen pohjanoteeraus kyllä. Miesmamma alittaa itsensä.