Miten tällä palstalla kaikki on niin rikkaita?
Olen nyt lapsen syntymän jälkeen aloittanut hengailemaan tällä palstalla. Olen jo useampana iltana törmännyt siihen että onko täällä palstalla vierailevat OIKEASTI niin hyvätuloisia kun sanovat olevansa... Monilla mies tienaa 10000 euroa kuukaudessa ja itse vähintään 5000 jne. Onko oikeasti tämä "normaalia" tienaamista? Olen vasta valmistunut opettaja ja tulen tienaamaan n. 3000 euroa ja mies saman verran. Olemme siis tällä palstalla köyhiä...
mitä työtä teillä tehdään että tulot noin kovat vai huijaatteko vaan? Olen luullut että perheemme on keskituloinen mutta väärässä taidan olla...
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:54"]
No et kai usko, mitä täällä kirjoitellaan. Terveisin lähihoitaja 2000 ja risat palkkaa.
[/quote]
Mikä tämä juttu on? Lähihoitajan peruspalkkahan on Helsingin kaupungilla 1970e/kk ja HUS:lla enemmän. Kyllä he saavat ihan helposti lisineen tuon yli 2000e/kk.
[/quote]
Teen vain osa-aikatyötä ja tosiaankin tienaan vain reilut 2000€. Yksityisellä olen, eikä tietoakaan mistään Helsingin kaupungin palkoista. Se kakkonen.
oiski kiva tietää kuun lopussa paljonko mieheni tienasi. me kun emme tiedä.mieheni saa just sen verran kuin laskujakin kirjoittelee ihmisille.yrittäjä kun on.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:03"]
Eiköhän suurin osa näistä "kymppitonnin tienaavista" kirjoita ihan muuta kuin mitä totuus on. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea, mitä täällä luette!
[/quote]
Miksi ihmeessä kukaan viitsisi kirjoittaa sellaisia juttuja? Nimettömänä siis.
Ilmiselvät trollit nyt tietty poislukien.
[/quote]
No yhtä hyvin voi kysyä, miksi kukaan ylipäätään viitsii kirjoittaa palstalle. Mieluummin täällä kuitenkin paskaa puhuu kuin totta.
[/quote]
Ehkä sitten tosiaan ON ihmisiä jotka saavat jotain tyydytystä moisesta.