Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tällä palstalla kaikki on niin rikkaita?

Vierailija
06.11.2013 |

Olen nyt lapsen syntymän jälkeen aloittanut hengailemaan tällä palstalla. Olen jo useampana iltana törmännyt siihen että onko täällä palstalla vierailevat OIKEASTI niin hyvätuloisia kun sanovat olevansa... Monilla mies tienaa 10000 euroa kuukaudessa ja itse vähintään 5000 jne. Onko oikeasti tämä "normaalia" tienaamista? Olen vasta valmistunut opettaja ja tulen tienaamaan n. 3000 euroa ja mies saman verran. Olemme siis tällä palstalla köyhiä...

mitä työtä teillä tehdään että tulot noin kovat vai huijaatteko vaan? Olen luullut että perheemme on keskituloinen mutta väärässä taidan olla...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai usko, mitä täällä kirjoitellaan.  Terveisin lähihoitaja 2000 ja risat palkkaa.

Vierailija
2/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:52"]

Olen nyt lapsen syntymän jälkeen aloittanut hengailemaan tällä palstalla. Olen jo useampana iltana törmännyt siihen että onko täällä palstalla vierailevat OIKEASTI niin hyvätuloisia kun sanovat olevansa... Monilla mies tienaa 10000 euroa kuukaudessa ja itse vähintään 5000 jne. Onko oikeasti tämä "normaalia" tienaamista? Olen vasta valmistunut opettaja ja tulen tienaamaan n. 3000 euroa ja mies saman verran. Olemme siis tällä palstalla köyhiä...

mitä työtä teillä tehdään että tulot noin kovat vai huijaatteko vaan? Olen luullut että perheemme on keskituloinen mutta väärässä taidan olla...

[/quote]

On, on, rikkaita ollaan. Ja viisaita (kts. Mensa-ketju)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei vaan tahdo uskoa että rahaketjuun kirjoittaa se joka ansaitsee hyvin...

Samalla tavalla kun matkavinkkejä antavat ne jotka ovat ko kohteessa käyneet jne.

Vierailija
4/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt tuota huijaamista mutta olen törmännyt nykyään usein tilanteeseen missä palkkani on "huono"... Ystäväni joka on viestintä alalla tienaa kuulemma juuri tuon 5000 ja jouluksi lähdetään havajille. Pitäisiköhän miettiä alan vaihtoa... Ap

Vierailija
5/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:58"]

Joku ei vaan tahdo uskoa että rahaketjuun kirjoittaa se joka ansaitsee hyvin...

Samalla tavalla kun matkavinkkejä antavat ne jotka ovat ko kohteessa käyneet jne.

[/quote]

Ja noihin rahaketjuihin yleensä vastaavat ne, jotka tosiaan tienaavat melko paljon. Kait se antaa kuvan, että kaikki (tai suurin osa) ovat hyvin tienaavia.

Vierailija
6/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä itse jos mediaanipalkka on noin 2900€, että voiko kaikki nämä jutut olla totta?

Vierailija
7/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa näistä "kymppitonnin tienaavista" kirjoita ihan muuta kuin mitä totuus on. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea, mitä täällä luette!

Vierailija
8/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:03"]

Eiköhän suurin osa näistä "kymppitonnin tienaavista" kirjoita ihan muuta kuin mitä totuus on. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea, mitä täällä luette!

[/quote]

Miksi ihmeessä kukaan viitsisi kirjoittaa sellaisia juttuja? Nimettömänä siis.

Ilmiselvät trollit nyt tietty poislukien.

Vierailija
9/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä "kympillä viikon ruoat" -ketjujakin...

Vierailija
10/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaita, kauniita, upeavartaloisia, treenattuja ja hyvästä suvusta. Näkeehän tilanteen taidokkaista ja monipuolisista kirjoituksista, joissa vilisevät täh, häh, runsaat kirosanat ja "ihastuttava" käytös...

Vierailija
11/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap jos olet tyhjätasku, kaikki eivät todellakaan ole. Yhä useampi Suomessa perii paljon sekä rahaa että kiinteää omaisuutta jonka pystyy muuttamaan rahaksi. 1970-1980-luvuilla syntyneet ovat todennäköisesti Suomen rikkain sukupolvi.

Vierailija
12/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani palstakommenttien mukaan täällä on joko 100 000+ eur vuodessa tienaavia akateemisia 3 tutkinnon älykköjä joiden 5v. lapset puhuu neljää kieltä sujuvasti ja osaa astrofysiikan alkeet ennen peruskoulun alkamista, tai sossutuella eläviä työttömiä mammoja joiden lapset hankalia "erityislapsia" koska eivät pärjää niiden kanssa sillä eivät jaksa kasvattaa vaan roikkuvat mieluummin täällä yötäpäivää. Eli aikas ääripäät tänne kirjoittelee ;)

Vierailija
13/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globaalitasolla: Suomessa EI ole RIKKAITA, Suomessa on vain varakkaita.

Vierailija
14/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:00"]

Olenkin miettinyt tuota huijaamista mutta olen törmännyt nykyään usein tilanteeseen missä palkkani on "huono"... Ystäväni joka on viestintä alalla tienaa kuulemma juuri tuon 5000 ja jouluksi lähdetään havajille. Pitäisiköhän miettiä alan vaihtoa... Ap

[/quote]

5000 euroa viestintäalalla on ihan normipalkka etenkin jos kyse on markkinointiviestinnästä. Minä taas en tajua näitä ihmisiä, jotka eivät etukäteen selvitä eri alojen palkkoja ja sitten kitisevät keskustelupalstoilla, kun muilla aloilla tienataan enemmän.

Vierailija
15/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kuussa käteen 1050 euroa ja teen töitä 120 tuntia kuussa.

Vuokra on 724 euroa.

Lapsilisä 100 euroa

Mies saa jotain työkkärirahaa 519 euroa kuussa.

Asumistukea saadaan 169 euroa halvimpaan asuntoon, joka olla voisi ja sopivan kokoinen.

Repikää vaan tästä!

Vierailija
16/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:56"]

On, on, rikkaita ollaan. Ja viisaita (kts. Mensa-ketju)...

[/quote]

Ja miehellä varustus on samaa 2% huippua, jos ei jopa yli.

Vierailija
17/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:00"]

Ystäväni joka on viestintä alalla tienaa kuulemma juuri tuon 5000 ja jouluksi lähdetään havajille. Pitäisiköhän miettiä alan vaihtoa... Ap

[/quote]

No meillä on samat tulot kuin teillä (ja minulla jopa sama ammatti) ja jouluksi kaukomaille mekin olemme lähdössä. Matkustelemme muutenkin paljon, koska se on meistä mukavaa. Varmaan teilläkin olisi varaa, jos haluaisitte noin tehdä.

Vierailija
18/43 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ihminen olisi rikas vaikka tienaakin hyvin? Ihmiset ovat eri elämäntilanteissa ja asuvat eri paikoissa tietyistä syistä johtuen.

Minä saan käteen 7500 USD kuussa, mutta kaikki menee, eikä säästöön jää. Ja ei, tämä ei ole budjetointikysymys, vaan tietoinen valinta asua paikassa jossa korkeammat tulot ja myös korkeammat menot. Tuosta palkasta esimerkiksi menee pelkkiin asumiskuluihin 3500 USD.

Vierailija
19/43 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kuukausittain palkkaa n. 400-500 euroa ja sen lisäksi Kelan asumistuen. Kaukana rikkauksista.

Vierailija
20/43 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on anonyymi sivu, luuletko sä ihan oikeasti ,että hyvä palkkaisilla on aikaa hengailla pelleilemässä täällä? Täällä ei tosiaankaan ole niin paljoa rikkaita, mitä porukka täällä väittää. Esitetään jotakuta muuta, kuin oikeasti ollaan.

T: Äippälomalla oleva parikymppinen, jonka mies tienaa tällä hetkellä alle 2000€ eikä koeta olevamme köyhiä.