Listataanpas palstan vainoajia
Itselläni tuli heti mieleen:
-juoksutrikoo-hullu
Kritisoi naisten urheilutrikoiden käyttöä. Tämä on aika uusi, viime viikkoina ilmestynyt palstalle. Tänään taisi olla myös tuon tuulipuku-ketjun takana.
-silmälasipäiset naiset-hullu
Haukkumassa silmälasipäisiä naisia ja traagisinta on, jos naisella on myös etutukka!
-suomalaisten naisten rumuus-hullu
Tunnetaan myös nimellä lassukka. Milloin ongelmana on naisten ylipaino, milloin muuten vaan rumuus. Ollut ihmeen hiljaa viime aikoina.
-Cheek-hullu
Aloituksia milloin mistäkin aiheesta liittyen Cheekiin. Tosin pieni epäilys, että saattaisi olla ihan Cheek itse.
-tragediahullu
Auer, Eerika... näistä jaksaa jauhaa loputtomiin. Viime aikoina ollut aika hiljaa, mutta muistaakseni alkuvuodesta oli aika vauhdissa Eerika-caseen liittyen.
-Chicago-Iida-hullu
Lähes päivittäin useita aloituksia, joissa haukutaan bloggarin ulkonäköä. Herää kysymys, onko ihminen, johon tämä friikki on tykästynyt halunnutkin ystävystyä bloggarin kanssa?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]
Te kaikki.
[/quote]
Ai niin, on olemassa tämä Vainoharhainen, joka väittää että kaikki näätivät ja stalkkaavat häntä. Kuulostaa Tuksulta.
Epävarmahullu. Aloitukset tyyliin mitä ajattelette ihmisestä jolla punainen paita.
Tää "MISTÄ TE LÖYDÄTTE NÄITÄ KUSIPÄÄMIEHIÄ JA MIKSI LISÄÄNNYTTE NIIDEN KANSSA"-hullu. Hyökkää vouhkaamaan jokaiseen ketjuun jossa puhutaan miehen kömmähdyksistä.
Sofia-hullu. Joka kauhistelee vanhempia, jotka voivat valita noin tylsän nimen.
Sofia-hullu. Joka kauhistelee vanhempia, jotka voivat valita noin tylsän nimen.
- tilittäjä-hullu, eli nämä "nönnönnöö, onko jotain kysyttävää?"
Juhani, 33
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:50"]
Sit "nyt se tapahtuu, asuntojen arvo laskee"-hullu/hullut.... Joka viikko vähintään yksi aloitus. Ollut jo monta vuotta...
[/quote]
Tota voi verrata lottoamiseen. Kuka niitä epäonnistumisia jaksaa muistella kun vihdoin osuu isosti kohdalle. Sillä on viikosta toiseen "lappu vetämässä".
Juhani, 33
White trash-jankkaaja. Hänellä on maaninen into muuttaa miltei kaikki elämään liittyvät asiat wt-menoksi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]
Te kaikki.
[/quote]
Sen verran täsmentäisin, että ME kaikki.
Itse olen osallistunut useaan Eerika -keskusteluun ja olen aloittanutkin sellaisen, en ole siis ainoa. Sama Jukka Lahden tapossa.
En oikeasti vaan jaksa tätä lynkkaamista: mistään ei saisi keskustella keskustelupalstalla mikä on pinnalla. Miksi sitten olet täällä jos aiheet ottaa päähän ja ajatusmaailma on että vain yksi tekee samoja aloituksia?
Miesasiamies- ja seksiketjuihin pesiytyvä jankkaaja. Todennäköisesti työtön mielenterveysongelmainen, syrjäytynyt, joka palaa ketjuun parin minuutin sisällä, kun siihen on kommentoitu.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:45"]
Ikis, 18-vuotias jolla 30v mies.
[/quote]
Ei ei, Ikis on itse kolmekymppinen, jonka mies on lähtenyt kaksikymppisen matkaan.
Otsatukkahullu (luultavasti sama henkilö, kuin silmälasihullu)
Perseseksihullu
Erilaiset blogien vainoajahullut, esim. Chicago-Iida, Pipsa, Villananna
Down-fiksaatioinen vauvanhoitaja-arperger
Ikis
Ikis = ikäerohullu?
Aina oppii :D (jos toi meni oikein)
Kerokaa muuten lopultakin, mikä on ov?!
Kannattaako yrittää lasta vielä 35-, 36-, 37-vuotiaana. Varmaan sama tyyppi joka kysymyksessä, mutta pääongelma on se, että puuttuu mies ja ikää tulee. Laskeskelee mahdollisuuksiaan ehtiä vielä löytää siittäjää.
Imetys-hulluja on kyllä noissa imetys-/korvikekeskusteluissa aina.. En tiedä onko yksi ainoa vai onko niitä tosiaan niin paljon, jotka aivan fanaattisia asiasta. Tuntuu oudolta...
Siis tyyliin vertaavat korvikkeen antoa heitteillejättöön, menevät asiattomuuksiin jne.. Olen siis itsekin imettänyt kaikki lapseni enemmän tai vähemmän siihen vuoden ikään, mutta ymmärrän että se ei ole ainoa vaihtoehto.
Kälyhullu,
jonka käly ei suostu leikkimään sen kanssa ja rajaa pois Facebookissa.