Listataanpas palstan vainoajia
Itselläni tuli heti mieleen:
-juoksutrikoo-hullu
Kritisoi naisten urheilutrikoiden käyttöä. Tämä on aika uusi, viime viikkoina ilmestynyt palstalle. Tänään taisi olla myös tuon tuulipuku-ketjun takana.
-silmälasipäiset naiset-hullu
Haukkumassa silmälasipäisiä naisia ja traagisinta on, jos naisella on myös etutukka!
-suomalaisten naisten rumuus-hullu
Tunnetaan myös nimellä lassukka. Milloin ongelmana on naisten ylipaino, milloin muuten vaan rumuus. Ollut ihmeen hiljaa viime aikoina.
-Cheek-hullu
Aloituksia milloin mistäkin aiheesta liittyen Cheekiin. Tosin pieni epäilys, että saattaisi olla ihan Cheek itse.
-tragediahullu
Auer, Eerika... näistä jaksaa jauhaa loputtomiin. Viime aikoina ollut aika hiljaa, mutta muistaakseni alkuvuodesta oli aika vauhdissa Eerika-caseen liittyen.
-Chicago-Iida-hullu
Lähes päivittäin useita aloituksia, joissa haukutaan bloggarin ulkonäköä. Herää kysymys, onko ihminen, johon tämä friikki on tykästynyt halunnutkin ystävystyä bloggarin kanssa?
Kommentit (44)
-Kyrpä-täti;
Vainoaa ensisijaisesti lassukoita, mutta arvostelee kovaan ääneen miehiä ylipäätään - ikäänkuin "naispuolinen lassukka"
Pipsa-hullu, joka takertuu uusimman postauksen johonkin/joihinkin yksityiskohtiin ja arvostelee täällä.
Voiei en ole hetkeen aktiivisesti lukenut palstaa ja tänne on ilmestynyt kaikenlaisia uusia hulluja... Kyrpä-täti :D
Sit "nyt se tapahtuu, asuntojen arvo laskee"-hullu/hullut.... Joka viikko vähintään yksi aloitus. Ollut jo monta vuotta...
Tämä akateemiset sitä sun tätä hullu, joka vielä sotkee akateemisen ja akateemikon keskenään.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:45"]
-Kyrpä-täti;
Vainoaa ensisijaisesti lassukoita, mutta arvostelee kovaan ääneen miehiä ylipäätään - ikäänkuin "naispuolinen lassukka"
[/quote]Eikös tuo Kyrpä-täti ole se, jonka mielestä penis on ihanin ja kaunein asia maailmassa.. Minä en ole huomannut häneltä lassukoiden vainoa. :D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]
Te kaikki.
[/quote]
Sen verran täsmentäisin, että ME kaikki.
Itse olen osallistunut useaan Eerika -keskusteluun ja olen aloittanutkin sellaisen, en ole siis ainoa. Sama Jukka Lahden tapossa.
En oikeasti vaan jaksa tätä lynkkaamista: mistään ei saisi keskustella keskustelupalstalla mikä on pinnalla. Miksi sitten olet täällä jos aiheet ottaa päähän ja ajatusmaailma on että vain yksi tekee samoja aloituksia?
[/quote]
Hullut ovat usein sairaudentunnottomia....
Tällä palstalla on yksi ryhmä "hulluja", jotka ovat erityisen näkyviä ja omasta mielestään muita parempia: ne jotka luulevat keskustelevansa vain yhden eri mieltä kanssaan olevan ihmisen kanssa. Tai heittävät joka ketjuun "ketä kiinnostaa, nytkin olet aloittanut jo monta ketjua tästä samasta". Tähänkin ketjuun on jo tullut useampi tällainen "hullu" nimittelemään muita. Näillä ei ilmeisesti oma pieni ajatusmaailma ei kestä sitä, että useampikin ihminen voisi olla eri mieltä tai kiinnostunut jostain aiheesta, josta ei muka itse ole kiinnostunut...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 06:49"]
Tällä palstalla on yksi ryhmä "hulluja", jotka ovat erityisen näkyviä ja omasta mielestään muita parempia: ne jotka luulevat keskustelevansa vain yhden eri mieltä kanssaan olevan ihmisen kanssa. Tai heittävät joka ketjuun "ketä kiinnostaa, nytkin olet aloittanut jo monta ketjua tästä samasta". Tähänkin ketjuun on jo tullut useampi tällainen "hullu" nimittelemään muita. Näillä ei ilmeisesti oma pieni ajatusmaailma ei kestä sitä, että useampikin ihminen voisi olla eri mieltä tai kiinnostunut jostain aiheesta, josta ei muka itse ole kiinnostunut...
[/quote]
No. Ainakin silloin, kun täällä oli paljon jutttuja Eerika-tapaukseen liittyen. Suurin osa aloituksista vaikutti tyylin perusteella olevan saman kirjoittajan tekemiä. Ja huom, suurin osa, ei kaikki!
Mä luulin että tällä tarkotettiin palstan ulkopuolisia vainoajia joista mungoanna on ykkönen :D
Sen villa nannan vainoaja on yksi.
kympin tytto hullu. Mika lie kateus tuonkin takana on..
Hpv hullu joka inttää joka asiasta
Mamu-vainohullu. Vai persuvouhkaaja? usein sivulla lukuisia aloituksia.
Sen sijaan vanhat kunnon imetys/kestovaippa/päiväkoti vs. Kotona kasvatus- kohkaajat loistavat poissaolollaan - pöpilässä?
Asperger/down -tyyppi. Niitä juttuja en tosin enää kestä lukeakaan.
Ikis, 18-vuotias jolla 30v mies.