Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanpas palstan vainoajia

Vierailija
30.10.2013 |

Itselläni tuli heti mieleen:

-juoksutrikoo-hullu

Kritisoi naisten urheilutrikoiden käyttöä. Tämä on aika uusi, viime viikkoina ilmestynyt palstalle. Tänään taisi olla myös tuon tuulipuku-ketjun takana.

-silmälasipäiset naiset-hullu

Haukkumassa silmälasipäisiä naisia ja traagisinta on, jos naisella on myös etutukka!

-suomalaisten naisten rumuus-hullu

Tunnetaan myös nimellä lassukka. Milloin ongelmana on naisten ylipaino, milloin muuten vaan rumuus. Ollut ihmeen hiljaa viime aikoina.

-Cheek-hullu

Aloituksia milloin mistäkin aiheesta liittyen Cheekiin. Tosin pieni epäilys, että saattaisi olla ihan Cheek itse.

-tragediahullu

Auer, Eerika... näistä jaksaa jauhaa loputtomiin. Viime aikoina ollut aika hiljaa, mutta muistaakseni alkuvuodesta oli aika vauhdissa Eerika-caseen liittyen.

-Chicago-Iida-hullu

Lähes päivittäin useita aloituksia, joissa haukutaan bloggarin ulkonäköä. Herää kysymys, onko ihminen, johon tämä friikki on tykästynyt halunnutkin ystävystyä bloggarin kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, 18-vuotias jolla 30v mies.

Vierailija
22/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kyrpä-täti;

Vainoaa ensisijaisesti lassukoita, mutta arvostelee kovaan ääneen miehiä ylipäätään - ikäänkuin "naispuolinen lassukka"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsahullu

Vierailija
24/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa-hullu, joka takertuu uusimman postauksen johonkin/joihinkin yksityiskohtiin ja arvostelee täällä.

Vierailija
25/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei en ole hetkeen aktiivisesti lukenut palstaa ja tänne on ilmestynyt kaikenlaisia uusia hulluja... Kyrpä-täti :D

Vierailija
26/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa-kakka-hullu

Vierailija
27/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit "nyt se tapahtuu, asuntojen arvo laskee"-hullu/hullut.... Joka viikko vähintään yksi aloitus. Ollut jo monta vuotta...

Vierailija
28/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä akateemiset sitä sun tätä hullu, joka vielä sotkee akateemisen ja akateemikon keskenään.

Vierailija
29/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:45"]

-Kyrpä-täti;

Vainoaa ensisijaisesti lassukoita, mutta arvostelee kovaan ääneen miehiä ylipäätään - ikäänkuin "naispuolinen lassukka"

[/quote]Eikös tuo Kyrpä-täti ole se, jonka mielestä penis on ihanin ja kaunein asia maailmassa.. Minä en ole huomannut häneltä lassukoiden vainoa. :D

Vierailija
30/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]

Te kaikki.

[/quote]

Sen verran täsmentäisin, että ME kaikki.

Itse olen osallistunut useaan Eerika -keskusteluun ja olen aloittanutkin sellaisen, en ole siis ainoa. Sama Jukka Lahden tapossa.

En oikeasti vaan jaksa tätä lynkkaamista: mistään ei saisi keskustella keskustelupalstalla mikä on pinnalla. Miksi sitten olet täällä jos aiheet ottaa päähän ja ajatusmaailma on että vain yksi tekee samoja aloituksia?

[/quote]

Hullut ovat usein sairaudentunnottomia....

Vierailija
31/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on yksi ryhmä "hulluja", jotka ovat erityisen näkyviä ja omasta mielestään muita parempia: ne jotka luulevat keskustelevansa vain yhden eri mieltä kanssaan olevan ihmisen kanssa. Tai heittävät joka ketjuun "ketä kiinnostaa, nytkin olet aloittanut jo monta ketjua tästä samasta". Tähänkin ketjuun on jo tullut useampi tällainen "hullu" nimittelemään muita. Näillä ei ilmeisesti oma pieni ajatusmaailma ei kestä sitä, että useampikin ihminen voisi olla eri mieltä tai kiinnostunut jostain aiheesta, josta ei muka itse ole kiinnostunut...

Vierailija
32/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 06:49"]

Tällä palstalla on yksi ryhmä "hulluja", jotka ovat erityisen näkyviä ja omasta mielestään muita parempia: ne jotka luulevat keskustelevansa vain yhden eri mieltä kanssaan olevan ihmisen kanssa. Tai heittävät joka ketjuun "ketä kiinnostaa, nytkin olet aloittanut jo monta ketjua tästä samasta". Tähänkin ketjuun on jo tullut useampi tällainen "hullu" nimittelemään muita. Näillä ei ilmeisesti oma pieni ajatusmaailma ei kestä sitä, että useampikin ihminen voisi olla eri mieltä tai kiinnostunut jostain aiheesta, josta ei muka itse ole kiinnostunut...

[/quote]

No. Ainakin silloin, kun täällä oli paljon jutttuja Eerika-tapaukseen liittyen. Suurin osa aloituksista vaikutti tyylin perusteella olevan saman kirjoittajan tekemiä. Ja huom, suurin osa, ei kaikki!

Vierailija
33/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tällä tarkotettiin palstan ulkopuolisia vainoajia joista mungoanna on ykkönen :D

Vierailija
34/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen villa nannan vainoaja on yksi. 

Vierailija
35/44 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat -hullu.

Vierailija
36/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin tytto hullu. Mika lie kateus tuonkin takana on..

Vierailija
37/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv hullu joka inttää joka asiasta

Vierailija
38/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu 

Vierailija
39/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-vainohullu. Vai persuvouhkaaja? usein sivulla lukuisia aloituksia.

Sen sijaan vanhat kunnon imetys/kestovaippa/päiväkoti vs. Kotona kasvatus- kohkaajat loistavat poissaolollaan - pöpilässä?

Vierailija
40/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger/down -tyyppi. Niitä juttuja en tosin enää kestä lukeakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi