Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaikilla muka edelleen työt tallella eikä tilanne mitenkään muuttunut koronan vuoksi?

Vierailija
11.09.2020 |

Jouduttiin laittamaan talo myyntiin. Tuntuu ihan painajaiselta, kun vasta vuosi sitten muutettu, ja nyt sekä minä että mies työttömänä :(. Tuntuu, että ollaan ainoita.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt lasten parissa ei lopu.

Vierailija
22/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työt noin 40% normaalista, just saan firman laskut maksettua. Palkkaan ei riitä. Kauhulla odotan toista aaltoa. Tsemppiä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmäärä vain lisääntyy. Mutta sen tarkemmin sanomatta alaa, joskus vaikutus tulee viiveellä, eli ensi vuonna saattaa olla lomautukset edessä.

Tilaukset vähenee, kun tilaajien rahat loppuu, eikä se tapahdu ihan heti, vaan myöhemmin.

Vierailija
24/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa viimeksi oli töitä, ensin lomautus ja kesällä irtisanominen. Enää en edes jaksa hakea töitä, niitä ei ole alallani tarjolla. Hain opiskelemaan, jos en pääse, ei voi mitään. Olen yksinhuoltaja isommille koululaisille, rahalle olisi tarve.

Vierailija
25/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni pääsin juuri ennen tätä koronaa vakkarisopimuksella nykyiselle työpaikalle. On niitä harvoja paikkoja missä voi varmana sanoa että töitä riittää ihan ylitöiksi asti vaikka koronan toinen aalto iskisikin...

Vierailija
26/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti lehmät lypsää.

Vierailija
27/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mara ala ja lomautettuna huhtikuusta lähtien. Onneksi on säästöjä niin pärjää ihan ok.

Tsemppiä ap. Ette todellakaan ole ainoita.

Vierailija
28/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tule tekemään mun duunit, jäisin niin mieluusti lomautetuksi. Odotan ja toivon, että suomalaiset levittävät tautia nyt oikein olan takaa, että saadaan kauppojen ovia säppiin ja päästään talveksi neljän seinän sisälle elbailemaan. Fingers crossed!!

Vierailija
29/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilatöitä riittää oli korona tai ei. Lehmät pitää lypsää jne.

Vierailija
30/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran elämässäni kävi niin, että kun Suomella menee huonosti, en jäänyt työttömäksi.

Voimia ja toiveikkuutta kaikille.

Vierailija
31/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, normaalisti ollut töitä, jos ei jopa normaalia enemmän.

terv. vartija

Vierailija
32/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti töitä sekä minulla että miehellä. Miehellä tosin on yt-neuvottelut edessä ja minullakin lomautukset siirtynevät keväälle/ensi syksyyn.

Tuttavapiirissä on jonkin verran lomautettuja, etätöissä suurin osa. Yrittäjillä on nyt vaikeaa.

Vierailija
33/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä riittää. T: se vähätelty cittarin kassa

Vierailija
34/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on enemmän kuin ehditään tekemään. Yritettiin palkata apuvoimia, mutta ala on liian raskas ja likainen nykymiehille. N38

Vierailija
35/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautettuna 5kk :(

Vierailija
36/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tippui 500 kuussa. Vielä pärjäilen, vaikka maksankin asuntolainaa ja auttelen opiskelevia lapsia.

Vierailija
37/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomotehtaaseen ei mitään vaikutusta.

Vierailija
38/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä olisi enemmän ku jaksaa tehdä. Kokoajan joku lievistä flunssaoireista saikulla ja sit sen vuorot kaatuu muiden niskaan. Elintarvikeala

Vierailija
39/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäämässä eläkkeelle keväällä, mutta työnantaja pyysi jäämään vielä, koska keväällä ihmisiin iski pesänrakennusvietti ja kaikki kynnelle kykenevät myyjät tarvittiin töihin. Osa-aikaisena tuurasin muiden kesälomat.

Myyjä rautakaupassa.

Vierailija
40/80 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ollut koko ajan normaalisti. Olen alalla johon korona ei vaikuta negatiivisesti ja työt pysyvät vaikka tilanne tästä taas pahenisikin. Mutta tiedän ap että ette ole todellakaan ainoita joilta korona on vienyt työt. Lähipiirissä on ollut paljon lomautuksia ja irtisanomisiakin ja tilanne on todella kurja varmasti monessa perheessä. Jotkut yrittävät vielä selvitä säästöillä ettei tarvisi kotia alkaa myymään mutta sekin on varmaan omassa lähipiirissäni useammilla edessä jos uutta työtä ei ala löytymään. Uuden työn löytäminen sitten myös vaikeaa kun korona on iskenyt juuri sille alalle johon ovat kouluttautuneet ja josta työpaikka pitäisi löytää. Siskoani olen auttanut rahallisesti sen minkä olen pystynyt että selviäisivät nyt pahimman yli ja jos jossain vaiheessa taas olisi töitä tarjolla hänen alallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä