Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaikilla muka edelleen työt tallella eikä tilanne mitenkään muuttunut koronan vuoksi?

Vierailija
11.09.2020 |

Jouduttiin laittamaan talo myyntiin. Tuntuu ihan painajaiselta, kun vasta vuosi sitten muutettu, ja nyt sekä minä että mies työttömänä :(. Tuntuu, että ollaan ainoita.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä since 2009 ja matka jatkuu.

N35

Vierailija
62/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on paljon enemmän kuin ennen koronaa. Sisustusala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli osa-aika lomautukset koronapaniikin takia. Nyt tilanne normaali ja töitä riittää kyllä. Lomautuksetkin oli puhtaasti paniikkia. Työn määrä ei muuttunut.

Vierailija
64/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne normalisoituu pian. Mikä sitten onkaan uusi normaali. Itsellä töitä liikaakin, mutta tilanteen vuoksi ylitöitä ei korvata mitenkään ja TES ja työsopimus mahdollistavat tämän. Keväästä lähtien ylitöitä kertynyt 150h. Kyllähän se ketuttaa, mutta on ainakin vielä toistaiseksi töitä, tosin nyt lomautusuhka.

Voimia kaikille työnsä menettäneille ja lomautetuksi joutuneille. Tämä tilanne ei voi olla lopullinen, joten uskotaan parempaan tulevaisuuteen.

Vierailija
65/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt jatkuu kuten ennenkin, maski vain erona entiseen

Vierailija
66/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti myyntiin , ap? Voittehan maksaa korkoja lainasta. Ei kannata hätiköidä.

Toivottavasti uusi työ löytyy pian. Kannattaa hakea työtä kauempaakin, myös määräaikaisia.

Olin määräaikaisessa työsuhteessa, koronan tullessa Suomeen. Itselläni kävi onni, että sain toisestakin firmasta määräaikaisen.

Minä ja mieheni ollaan oltu myös työttömiä kerran molemmat. Molemmilla suht hyväoalkkainen suhdanneherkkä ala. Nyt mies työttömänä toisen kerran.

Vierailija
67/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkö sun töpseliin tulee mun työpaikalta eli töitä riittää niin kauan kun väki roikkuu vauva AV lla.

Automatisointi ja robotiikka tulee myös sun työsi korvaamaan jonain päivänä.

Vierailija
68/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on, mutta joka päivä saa jännittää milloin tauti tulee kohdalle. Päivittäisiä kohtaamisia n. 80. Pienessä tilassa vietän 75min kerrallaan näiden ihmisten kanssa. Viikon aikana kohtaamisia n.130.

Olen opettaja

Vierailija
69/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies irtisanottiin keväällä yt neuvotteluissa. Sai uuden työn mutta siinäkin firmassa korona iski niin kovaa, iso asiakas lähti että hänet irtisanottiin koeajalla. On siis työtön. Kahdet potkut muutaman kuukauden sisään iso koettelemus. Sitä ennen katkeamaton työura, lähes 20v.

Omalla alallanikin korona vaikuttaa kysyntään, työtunteja on enää osa-aikaisesti. Olen tottunut vaihteluun mutta nyt ei sitä olisi tarvittu.Kamala tilanne. Otettiin lainavapaa vuosi pankista. Tosi tiukasti saadaan rahankäyttöä katsoa.

Vierailija
70/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomautettuna 5kk :(

Miksi ihmeessä hymynaama väärin päin...? Minä kadehdin sinua! Saisipa itsekin olla lomautettuna.

Siksi kun haluan töihin. Rahat loppu ja masentaa.

Vierailija
71/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautettuna olen.

Vierailija
72/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla vaan työt lisääntyi, kun hallitus lisäsi yht äkkiä aloituspaikkoja ja opiskelijoita on enemmän, kuin koskaan.

Vierailija
73/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 400 hengen organisaatio on siirtynyt lähes 100% etään, omat työt digitalisaatioasiantuntijana (titteli on kehitysvastaava, digitalisaatio) ovat hypänneet moninkertaisesti. Eli ei ole pelkoa töiden loppumisesta...

Vierailija
74/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mara ala ja lomautettuna huhtikuusta lähtien. Onneksi on säästöjä niin pärjää ihan ok.

Tsemppiä ap. Ette todellakaan ole ainoita.

Sama täällä, mutta olen nyt opiskelemassa täysin toista alaa ja ehkäpä jo talvella pääsen niihin hommiin.

Vierailija
75/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana töitä on riittänyt, vaikka alalla on lomautuksia ja irtisanomisia myös. Inhottaa olla koronatartunnan riskin alla.

Vierailija
76/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa töissä ja ihan normisti jatkuu. Keväällä tein etätöitä 7 viikkoa. En oo ollu lomautettuna

Vierailija
77/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt jatkuneet ennallaan. Mä olen opettaja ja mies töissä terveydenhuoloalalle tarvikkeita tuottavalla yrityksellä. Tsempit niille, joilta työt lähteneet!

Vierailija
78/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on enemmän kuin ennen. Jatkuva pula sijaisista. Hoitajana sosiaalipuolella.

Vierailija
79/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuudessa ja nyt menee paremmin kuin moneen vuoteen, en ymmärrä.

Vierailija
80/80 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt ollut päällä jo 7kk. Ei vielä osunut omalle kohdalle. Päinvastoin, ylitöitä pitäisi tehdä. Kyllä loppuvuoteen mentäessä varmasti jompikumpi lappu tulee. Lomautus tai irtisanominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan