Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä maat eivät kiinnosta sinua matkailukohteina?

Vierailija
28.10.2013 |

Ja miksi?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Tunisia, Bulgaria, Egypti. Näissä maissa turistit on paikallisille vapaata riistaa.

Vierailija
102/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkois-Aasia, Intia, Pakistan, Bangladesh, Arabian niemimaa, Etelä-Amerikka.

En pidä näitä maita tai alueita mitenkään pliisuina, mutta ne eivät ole kärkipäässä, kun alan pohtia seuraavaa matkakohdettani.

Tahtoisin kovasti päästä Iraniin, Irakiin, Afganistaniin, Jordaniaan ja Syyriaan, mutta ainakin Irakin ja Syyrian kohdalla näyttää tällä hetkellä vähän huonolta. Nämä maat kiinnostavat historian takia, plus ruoka on tosi hyvää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:52"]

Uzbekistan, Kazakstan, jne. Oonko rajoittunut? 

[/quote]

Mä olen lähdössä ensi kesänä Tadzikistaniin, ja odotan sitä reissua ihan täpinöissäni. Sitä ennen on vuorossa Kenia, joka on aika monen viestissä sekin lytätty (tai Afrikka kokonaisuutena).

En muuten ymmärrä noita, jotka voi yleistää Arikan jotenkin yhdeksi maaksi. Mäkään tuskin koskan tulen vapaaehtoisesti käymään Saharan pohjoispuolen maissa, mutta päiväntasaajan maat ja sen eteläpuoliset on ihan must.

Vierailija
104/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:25"]

Afrikan maat. Venäjä. Lähi-idän valtiot. Yleensä maat, joissa poljetaan ihmisoikeuksia ja etenkin lasten ja naisten oikeuksia. En halua mennä kantamaan rahojani sellaisen valtion kassaan ja tukea sellaisen maan toimintaa. Äänestän jaloillani.

[/quote]

Joo Venäjä suorastaan kaipaa sun tonnin matkakassaas :D

Nyt ne osti helsingin telakan lopunkin osuuden. Opettele nöyräksi vaan

[/quote]

Hyvä, kun eivät kaipaa. Enpä mäkään kaipaa Venäjälle.

En ole telakalla töissä, joten ei tarvi nöyristellä.

[/quote]

P.S. Mitäpä sä mun matkakassasta tietäisit. Juuri olimme perheen kanssa viikon Saksassa ja matkakassamme oli n. 10 000 euroa.

[/quote]

:) Vanhan mersun tuonti ilmeisesti sisältyi matkakassaan :D?

Vierailija
105/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Itää ei varmaan tarvitse selittää, miksi ei kiinnosta? 

Minua ei sen lisäksi yhtää kiinnosta Thaimaa tai Turkki, vaikka tiedän että siellä on rakastamaani lämpöä ja meri. Mutta ne ihmiset, ei kiitos. En myöskään koskaan ole halunnut matkustaa Afrikan mantereelle.

Ruotsista, Iso-Britanniasta ja Espanjasta olen tykännyt aina, USA:han haluan matkustaa. 

Vierailija
106/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteestasi huokuu että avustusraha on sinulle vai keino pestä kätesi kolmannen maailman maiden ongelmista. Elä pilvilinnassasi...

Vierailija
107/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:25"]

Afrikan maat. Venäjä. Lähi-idän valtiot. Yleensä maat, joissa poljetaan ihmisoikeuksia ja etenkin lasten ja naisten oikeuksia. En halua mennä kantamaan rahojani sellaisen valtion kassaan ja tukea sellaisen maan toimintaa. Äänestän jaloillani.

[/quote]

Joo Venäjä suorastaan kaipaa sun tonnin matkakassaas :D

Nyt ne osti helsingin telakan lopunkin osuuden. Opettele nöyräksi vaan

[/quote]

Hyvä, kun eivät kaipaa. Enpä mäkään kaipaa Venäjälle.

En ole telakalla töissä, joten ei tarvi nöyristellä.

[/quote]

P.S. Mitäpä sä mun matkakassasta tietäisit. Juuri olimme perheen kanssa viikon Saksassa ja matkakassamme oli n. 10 000 euroa.

[/quote]

:) Vanhan mersun tuonti ilmeisesti sisältyi matkakassaan :D?

[/quote]

Siltä vaikuttaa:) Itse kiertelimme Italiaa myöten eurooppaa (siis Saksa, Sveitsi, Itävalta, Liechtenstein myös) 4,5 vkoa ja rahaa meni 8000€.

Vierailija
108/108 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:13"]

Ja miksi?

[/quote]

Jos nyt pysytään niissä "tavallisissa" matkailumaissa niin niistä ei kiinnosta Intia, Thaimaa eikä Arabiemiraatit. Intiasta on sellainen kuva, että se on maailman likaisin paikka ja Thaimaa taas ei muuten vaan kiinosta yhtään. Emiraatit taas on ahdasmielinen lasi- ja betonihelvetti keskellä hiekkaerämaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän