Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä maat eivät kiinnosta sinua matkailukohteina?

Vierailija
28.10.2013 |

Ja miksi?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Egyptin turistikohteet, Israel. Vaaralliset maat.

Vierailija
62/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:18"]

Kaikki nämä pliisut taviskohteet. Mitä näitä nyt on Ruotsi, Ranska, Saksa, Usa jne.

[/quote]

Mua oikeasti huvittaa mitä suurimmassa määrin tällainen asenne. Ei niihin "taviskohteisiin" ole pakko mennä katsomaan turistinähtävyyksiä, voi niissä tehdä muutakin. Eikä siinä ole mitään pliisua.

[/quote]

Mua taas huvittaa toi sun asenne. Mitä se sulta on pois jos minä tahdon käydä jossain hiukan erikoisemmissa paikoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä. Pietari on kuulemma upea kaupunki, ei vaan nappaa yhtään mennä käymään siellä. Siltikin vaikka se on Helsinkiä lähimpänä oleva miljoonakaupunki ja kuuluisi varmaan yleissivistykseen käydä naapurissa vierailulla.

Vierailija
64/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maat, joissa naisilla ei ole ihmisarvoa (pakotetaan esim. kulkemaan kaavussa).

Vierailija
65/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iran, Irak, Etiopia, Somalia, Angola, Mosanbik, Syyria, Jemen, Libya...nyt ainakin

Vierailija
66/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään kiinnosta matkailumaana. Paitsi Israel.

Vierailija
67/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti, turkki, arabimaat yleensä, Intia, Thaimaa. Liian päällekäyviä tai liikaa turisteja. keski- ja länsieurooppa kiinnostaa ja osa aasiakin. Eteläinen Afrikka on paras.

Vierailija
68/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäblokin maat, koska olen niissä jo käynyt. Lähi-itä ja keski-itä, koska niissä on naisille huono asema ja epävakaata. Kaukoitä, koska siellä on likaista, köyhää ja ahdasta.

Euroopan olen jo kolunnut. Haluaisin käydä Australiassa ja Malediiveillä eläinten, lämmön ja meren takia. Ehkä Perussakin sen historian takia. Nämä ovat vain tosi kalliita kohteita, pitäisi säästää pari kolme vuotta, jotta koko perhe voisi lähteä muutamaksi viikoksi näihin. Lähivuosina täytyy muutenkin rajoittaa matkailua, kun jälkikasvu on kovin nuorta. Ehkä teemme lähinnä jotain Ruotsin-, Tanskan- ja Pietarin-reissuja.

Vierailija
69/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:20"]

Kaikki nämä pliisut taviskohteet. Mitä näitä nyt on Ruotsi, Ranska, Saksa, Usa jne.

[/quote]

Mua oikeasti huvittaa mitä suurimmassa määrin tällainen asenne. Ei niihin "taviskohteisiin" ole pakko mennä katsomaan turistinähtävyyksiä, voi niissä tehdä muutakin. Eikä siinä ole mitään pliisua.

[/quote]

Mua taas huvittaa toi sun asenne. Mitä se sulta on pois jos minä tahdon käydä jossain hiukan erikoisemmissa paikoissa?

[/quote]

Eihän se olekaan multa pois, mua vain huvittaa tuo mielikuvituksettomuus, joka tekee asioista pliisuja. Ei mikään matkakohde ole oikeastaan mitenkään erikoinen, kaikissa paikoissa on ihmisiä, jotka elävät tavallista elämää (okei, on olemassa jotain pelkkään turistikäyttöön rakennettuja mestoja, mutta ei puhuta nyt niistä), jonka keskelle sitten mennään ulkomaalaisena illistelemään.

Vierailija
70/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi mitään mikä ei sinällään kiinnostaisi, mutta on paljon maita, joihin ei vain uskalla mennä, esim. sotatilanteiden vuoksi.

Vierailija
71/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan maat. Venäjä. Lähi-idän valtiot. Yleensä maat, joissa poljetaan ihmisoikeuksia ja etenkin lasten ja naisten oikeuksia. En halua mennä kantamaan rahojani sellaisen valtion kassaan ja tukea sellaisen maan toimintaa. Äänestän jaloillani.

Heti, kun Egyptissä esim. toteutuu uskonnonvapaus eikä kristittyjä mummoja vainota, homot saa olla rauhassa homoja, jne., niin voin harkita matkustamista sinne. Sitä ennen voin tyytyä katsomaan pyramideja valokuvista.

Pääasiassa haluan matkustaa Euroopan alueella. Japani ja Australia sekä Kanada kiinnostaisivat myös. Kiina ehkä, mutta sielläkin edelleen poljetaan ihmisoikeuksia.

Vierailija
72/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on ennakkoluulot menneet joka reissulla roskiin, niin en ala rajaamaan "kiinnostuksiani" omien mielikuvien pohjalta. :p Kaikki kiinnostaa!

Vierailija
73/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa. Olin siellä 90-luvulla kerran puoli vuotta putkeen, jotenkaan se puoli kaukoidästä ei enää kiinnosta.

Vierailija
74/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:25"]

Afrikan maat. Venäjä. Lähi-idän valtiot. Yleensä maat, joissa poljetaan ihmisoikeuksia ja etenkin lasten ja naisten oikeuksia. En halua mennä kantamaan rahojani sellaisen valtion kassaan ja tukea sellaisen maan toimintaa. Äänestän jaloillani.

[/quote]

Joo Venäjä suorastaan kaipaa sun tonnin matkakassaas :D

Nyt ne osti helsingin telakan lopunkin osuuden. Opettele nöyräksi vaan

Vierailija
75/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska. Olen lomaillut siellä kahdesti ja saanut tarpeekseni niistä asukkaista. Eivät halua puhua englantia, (isojen kaupunkien ulkopuolella eivät sitä kyllä juuri osaakaan), miehet ovat ällöttävän päällekäyviä, joka puolella tupakoidaan, palvelu on töykeää useimmiten. En pidä edes ranskalaisesta ruuasta, kaikin puolin ärsyttävää on ollut.

Vierailija
76/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irak, Iran, Jemen..

Vierailija
77/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siksikö nuo maat ei kiinnosta kun ne on niin mainstreamia? On liian tavallista käydä just niissä näkemässä ja oppimassa uutta? :p

Vierailija
78/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, kommentoin tuota "pliisu matkailukohde"-asiaa. Kaverini kävi Vietnamissa. Kun tapasin hänet ekan kerran matkan jälkeen, hän huokaili, miten tylsää oli palata Suomeen, kun täällä on kaikki niin tavallista ja ihmiset niin tavanomaisia ja Vietnamissa kaikki niin eksoottista.

Oli pakko todeta, että vietnamilaisia on yli 90 miljoonaa, suomalaisia häthätää 6 miljoonaa. Kumpi kulttuuri ja kummat ihmiset maapallon mittakaavassa mahtavatkaan olla eksoottisempia... :)

Vierailija
79/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä lomillani kurjuutta ja katulapsia. Haluan olla hyvällä mielellä ja rentoutua. Lahjoitan noihin maihin avustusrahaa, en halua kieriskellä sen kurjuuden keskellä ja mässäillä sillä. Eli aika moni maankolkka on poissa laskuista.

Vierailija
80/108 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 22:25"]

[/quote]

Joo Venäjä suorastaan kaipaa sun tonnin matkakassaas :D

Nyt ne osti helsingin telakan lopunkin osuuden. Opettele nöyräksi vaan

[/quote]

Hyvä, kun eivät kaipaa. Enpä mäkään kaipaa Venäjälle.

En ole telakalla töissä, joten ei tarvi nöyristellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi