Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noita on edes av-mamoille suunnattu.. :D

Vierailija
82/170 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi pirkko oo mihkään loppunu?! Tänää ainakin ilmesty. O_o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:24"]

Onhan tää nyt ihan selvä että sama tyyppi näitä kommentteja kirjottelee? Joka toisessa postauksessa "ha hah" "muhun iskee" "on kyllä tosi hyvä piirtojälki" "hauska idea, tykkään".

Jessus sentään. Ammattitaiteilijana särkee silmiä katsoa tuollaista jälkeä, joka todellakin muistuttaa niitä erittäin varhaisia piirroksia kun kunnon ihmistä ei osannut tehdä. Idea on hyvä, mutta kuten joku sanoikin jo, toteutus töksähtelee ja pahasti. Vitsit pitäisi sisällyttää kuvaan, eikä erilliseen tekstiin. Lisäksi kuvat voisi värittää koneella, näyttäisi huomattavasti paremmalta. Niin, ja ne mittasuhteet..

Ihan vaan vinkkinä, jos (kun) blogaaja tätä ketjua mehuissaan lukee (ja kommentoi).

[/quote]

Kauneus on katsojan silmissä? Olen melko varma, että ammattitaiteilijankaan tuotoksista eivät kaikki pidä.

Vierailija
84/170 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selvää. Uskomattoman nolo koko ketju, yksi ihminen käy koko ajan nostamassa ja kommentoimassa ihan samalla tavalla. Vielä kirjastakin huutelee, ei lainkaan läpinäkyvää.[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 20:24"]

Onhan tää nyt ihan selvä että sama tyyppi näitä kommentteja kirjottelee? Joka toisessa postauksessa "ha hah" "muhun iskee" "on kyllä tosi hyvä piirtojälki" "hauska idea, tykkään".

[/quote]

Vierailija
85/170 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvällä asialla näyttäs olevan http://curiousnoora.refashion.fi/2013/11/08/nenakas-perjantaipirkko-10/

ihan kiva on toi piirrustustyylikin! :-)

Vierailija
86/170 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
87/170 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi pirkko on aina viikon blogikohokohta, tänä aamuna odotin jo puolikasista asti koska se ilmestyy! :DD

Vierailija
88/170 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän PP oli hyvä. Mua ärsyttää ihan sairaasti aina noi bloggaajien "hei mulla on asiaa, mutta en kerro että mitä"-jutut.

Vierailija
89/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin jo että eivätkö av-mammat ole lainkaan huomioineet tota pirkkosarjakuvaa mutta löytyhän täältä ketju :D

Tänään pirkko osu ihan naulankantaan! Fitnesspuurot tulee jo korvista ulos.

Vierailija
90/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko on viikko viikolta hauskempi ja hauskempi. Tänään oli tosi hyvä ja piirros kivasti tehty! :-)

Vierailija
91/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo pirkosta oikein ikinä tykänny, vähän mitäänsanomaton kuvitus vaikkakin ideana ihan kiva. pakko silti myöntää et tänään oli pirkko ihan jees, fitnesspirkot voi tosin vetää vähän herneen nenäänsä mutta totahan se nykyään on. :D

Vierailija
92/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan uus tuttavuus koko pirkko mut vaikuttaa hauskalta.

Vierailija
93/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirressä on vaan yks huono puoli se että se ilmestyy liian harvoin. :(

Vierailija
94/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mun mielestä.

Vierailija
95/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi Pirkot ei ole sarjakuvia, eikö niissä kuuluisi olla useampi kuva sarjassa? Aiheet on tietenkin blogiscenessä ajankohtaisia, mutta ei mua kauheasti jaksa naurattaa, jos joku luettelee klicheitä. No, onhan se kiva että ovat värikkäitä :)

Vierailija
96/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:08"]

Mun mielestä noi Pirkot ei ole sarjakuvia, eikö niissä kuuluisi olla useampi kuva sarjassa? Aiheet on tietenkin blogiscenessä ajankohtaisia, mutta ei mua kauheasti jaksa naurattaa, jos joku luettelee klicheitä. No, onhan se kiva että ovat värikkäitä :)

[/quote]

Pointtina mun mielestä on just se että noi on suunnattu bloggaajilel ja blogien lukijoille, ja yhtämittaahan tälläkin palstalla niitä blogien kliseita käsitellään ! :DD

Vierailija
97/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:08"]

[/quote]

Pointtina mun mielestä on just se että noi on suunnattu bloggaajilel ja blogien lukijoille, ja yhtämittaahan tälläkin palstalla niitä blogien kliseita käsitellään ! :DD

[/quote]

Juuri näin kuin 117 sanoi. Viimeksi eilen luin jostakin keskustelusta täällä kuinka jengiä ärsyttää noi fitnessmisukoiden puurokuvat. Nytkö sitten ei enää ärsytäkään, kun joku bloggaaja tekee niistä itekin "pilaa"?!

Vierailija
98/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se enää hauskaa siinä vaiheessa oo kun se jota pilkataan osaakin nauraa myös itelleen.. ;)

Vierailija
99/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:20"]

No ei kai se enää hauskaa siinä vaiheessa oo kun se jota pilkataan osaakin nauraa myös itelleen.. ;)

[/quote]

Well said! :D

Vierailija
100/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kukaan ei oo ennen tätä ajatellut että myös bloggaaja osaa nauraa itselleen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän